kamil496

Bujanie 1221.3

Polecane posty

kamil496    39

Chciałbym sie dowiedzieć od posiadaczy MTZ-etów 1221.3 czy u was tak samo sie dzieje przy dużych prędkościach. Czekam na odpowiedzi ^^

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    23

Wyedytuj temat albo niech mod to zrobi bo to bójanie przez ó to razi aż boli..

 

Używaj mozilli tam jest słownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    69

Wszystkie nowe skaczą po około 300mtg dopiero się to normuje po prostu opony muszą się "ułożyć" ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NAME    0

A tak ogólnie to jaką opinie o nim macie dobrze się sprawuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Wszystkie nowe skaczą po około 300mtg dopiero się to normuje po prostu opony muszą się "ułożyć" ;)

No ale ja już mam zrobione na nim ponad 420 godzin i jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Muszą sie te opony troche "rozdeptać". Landini też mi skakał, dopiero niedawno przestał, jak przekroczył 650mth.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GAbroo    0

Musze cie kolego zdołować bo mam już 8 lat Pronara na ruskich oponach i mi buja od początku ( niwznacznie ale jak sie ciśnie na maxa to czuć trochę) ;) można się przyzwyczaić bo w niczym nie przeszkadza ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Musze cie kolego zdołować bo mam już 8 lat Pronara na ruskich oponach i mi buja od początku ( niwznacznie ale jak sie ciśnie na maxa to czuć trochę) :D można się przyzwyczaić bo w niczym nie przeszkadza ;p

No ale drogi kolego rozumiem bujanie bujaniem ale potrafi mu przód podskoczyć na około pół metra albo wyżej i to raczej bardzo przeszkadza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Bujanie urok MTZ-ów i Belarusów :D tak było jest i będzie :) Słyszałem że trzeba zbieżność ustawić na 0:0 czyli na równo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    291

tia a w zetorach to niby nie buja?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

Dobre pytanie. Ruskie i tak mało skaczą w porównaniu z zetorem czy NH


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    291

no u nas troche zetorków zaczęło jeździć kilka lat temu i się monco zastanawialiśmy czemu one tak skaczą/bujają się jak jadą po asfalcie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Zetor zazwyczaj składany jest na mitasach które są dosyć "twarde"

Mój Pronar z tyłu Taurus z przodu Stomil z początku skakał, później była redukcja ciśnienia, i teraz już niezależnie od ciśnienia ładnie sie jedzie(po równej drodze oczywiście :D )a najlepiej to jeździ sie z zapiętą maszyną, wtedy ciągnik "płynie" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj