Skocz do zawartości
kamil496

Bujanie 1221.3

Polecane posty

kamil496    39

Chciałbym sie dowiedzieć od posiadaczy MTZ-etów 1221.3 czy u was tak samo sie dzieje przy dużych prędkościach. Czekam na odpowiedzi ^^

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    3

Wyedytuj temat albo niech mod to zrobi bo to bójanie przez ó to razi aż boli..

 

Używaj mozilli tam jest słownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Wszystkie nowe skaczą po około 300mtg dopiero się to normuje po prostu opony muszą się "ułożyć" ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NAME    0

A tak ogólnie to jaką opinie o nim macie dobrze się sprawuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Wszystkie nowe skaczą po około 300mtg dopiero się to normuje po prostu opony muszą się "ułożyć" ;)

No ale ja już mam zrobione na nim ponad 420 godzin i jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Muszą sie te opony troche "rozdeptać". Landini też mi skakał, dopiero niedawno przestał, jak przekroczył 650mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GAbroo    0

Musze cie kolego zdołować bo mam już 8 lat Pronara na ruskich oponach i mi buja od początku ( niwznacznie ale jak sie ciśnie na maxa to czuć trochę) ;) można się przyzwyczaić bo w niczym nie przeszkadza ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Musze cie kolego zdołować bo mam już 8 lat Pronara na ruskich oponach i mi buja od początku ( niwznacznie ale jak sie ciśnie na maxa to czuć trochę) :D można się przyzwyczaić bo w niczym nie przeszkadza ;p

No ale drogi kolego rozumiem bujanie bujaniem ale potrafi mu przód podskoczyć na około pół metra albo wyżej i to raczej bardzo przeszkadza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Bujanie urok MTZ-ów i Belarusów :D tak było jest i będzie :) Słyszałem że trzeba zbieżność ustawić na 0:0 czyli na równo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

no u nas troche zetorków zaczęło jeździć kilka lat temu i się monco zastanawialiśmy czemu one tak skaczą/bujają się jak jadą po asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Zetor zazwyczaj składany jest na mitasach które są dosyć "twarde"

Mój Pronar z tyłu Taurus z przodu Stomil z początku skakał, później była redukcja ciśnienia, i teraz już niezależnie od ciśnienia ładnie sie jedzie(po równej drodze oczywiście :D )a najlepiej to jeździ sie z zapiętą maszyną, wtedy ciągnik "płynie" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×