Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stoi w garazu a wody w chłodnicy nie ubywa.

To podczas szlifowania omineli pekniecie?:\

 

 

Skoro nie ubywa w chłodnicy, to nie pochodzi ona z silnika i nie ma awarii. Prawdopodobnie skrapla się w tłumiku.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie "wywalenie termostatu" może być tego przyczyną. Kup nowy termostat, ewentualnie wykonaj mały otwór w nim i nic więcej nie kombinuj a to co w tym temacie pisał lolek2000 to nie czytajcie lub traktujcie jako żart.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)

Winą wywalania wody jest przedmuch spod uszczelki z spod głowicy kompresji do kanału wodnego , dostaje się ciśnienie do wody i wywala wodę do góry.Wyciągnięcie termostatu nie ma wpływu na wywalanie wody.Może być jeszcze pęknięta głowica , ale to się sprawdza w próbie szczelności głowicy.

Tyle w temacie.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Witam. Mam problem z C 330. Zaczęło mi dużo wody z chłodnicy ubywać. Nagrałem filmik 

 .Podpowiedźcie czy to uszczelka, peknieta głowica czy może tuleja, a może jeszcze coś innego..Pozdrawiam
Opublikowano

A właśnie gó**** prawda,Wujek też o myślał  uszczelka lub głowica.Zdjął głowicę przepalenia nie było więc nie możliwe że został przegrzany głowica poszła do zakładu na próbę ciśnienia szczelna nie ma pęknięcia było wzdłużne pęknięcie na drugiej tulei.Znajdzie przyczynę przy głowicy a najlepiej przy uszczelce to będzie dobrze.Gdyby poszedł płyn do oleju to są winne oringii na tulei.Jak jest pęknięcie  to kompresja się przedostaje na zewnątrz tulei mamy identyczny przypadek jak uszczelka pod głowicą.

Opublikowano

Może być uszczelka a może tuleja miałem przypadek że kołnierz w tulei był urwany i wogle nie było tego widać a kompresja szła do chłodnicy a po oczyszczeniu tulei można było paznokciem wyczuć rysę

Opublikowano (edytowane)

Ja była kiedyś zmieniana uszczelka głowicy to może ktoś słabo dokrecił glowice i zwykłym kluczem robił. Ja miałem tak podobnie i zmieniłem upg i dokręciłem kluczem dynamometryczmym na 220 i wyrzucanie zniknęło

Edytowane przez lolek2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v