Zaloguj się, aby obserwować  
jaroon

Tylny zaczep do D-83

Polecane posty

jaroon    1

Mam pytanie czy ktoś dorabiał kiedyś lub gdzieś widział zaczep dorobiony do przyczepy 10t D-83 chciałbym taki dorobić tylko nie mam pomysłu na to bo tam nie za bardzo jest jak i do czego może ktoś zna patent na to czekam na info i z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W D-83 nie ma za bardzo do czego ten zaczep przyczepić, dlatego lepiej nie kombinować ze spawaniem bo jednak zawsze istnieje prawdopodobieństwo że się urwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroon    1

Włanie dla tego pytam czy ktoś zrobił coś takiego i jest pewne że się nie urwie ludzie różne rzeczy robią to może coś takiego też ktoś ma u siebie w gospodarstwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaroon    1

Masz może więcej zdjęć tego zaczepu i całej konstrukcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

da sie bez problemu konstrukcja z ceownika 100-120 i zrobić konstrukcje wzmocnić wstawkami z blachy do tego zaczep jakiś automat i można szarpać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Poszukaj na szrocie tylnej poprzeczki np. od stara, liza, jelcza z zaczepem. Będzie łatwiej, szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Ja mam do D50 poprzeczke od Jelcza wspawam ja i potem doloze zaczep od starej prasy ;[ oczywiscie bedzie trzeba potem sprawdzic czy sie nie urwie ;[


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Ja tez mialem dorabiac zaczep do d83 ale postanowilem ze podniose burty na 1m i bede ciagał solo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okejas    2

mam tylko te...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0bedadd63346b3a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ab7d906b44271c5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7308d3be2369862.html

i są one z okresu gdy zakładałem tamten temat co podałem w linku wyżej a teraz to trochę inaczej wygląda...pod ten zaczep podczepiam d-47 i jak na razie zero problemów...wszystko chodzi jak powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroon    1

u mnie burty z nadstawkami mają mieć 1,1m do zboża to ok solo ale myśle o belach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okejas    2

ja w swojej mam burty 1m a zaczep potrzebny był mi do bel bo latanie z przyczepami mnie nie bawi za bardzo ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroon    1

to trochę za droga inwestycja za przyczepe dałem troszkę ponad 4tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Otwórz jakąś autogiełdę i części do jelcza lub stara.ja tak kupiłem zaczep trzy lata tumu ale 44 tony uciągu za 200zł .Znalazłem ceownika 200,wypaliłem otwór spawarką , nawierciłem otwory na śruby,i wszystko wspawałem i dałem dwa kątowniki 80 z zaczepu do przodu resorów tylnej osi.Ja zakładałem do HL8011 i czeskiej 9 ale tam są ramy do końca.Miałem D616 podobna do D83 tylko miała 7,2m też chciałem wstawić ale ją sprzedałem bo nie miała kipru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez V12
      Witam
      W zimę odbudowałem przczepę jak w tylule , jak kupiłem podwozie to było lekko ugieta tylna oś za bardzo tego az tak nie widac , ale jak zasypałem około 6 t to już bardziej widziałem jak koła idą w negatyw , co ciekawe z przodu jest prosta a tez koła ida troche w negatyw . Tak jak by osie sie tez uginały a jak rozładuje to wraca do normy 
      Osie są kwadratowe oryginalne od 7t  nigdzie na 100% nie naprawiane .
      Gdzieś kiedys patrzylem filmik że ktos tez odbudowywał , była krzywa to wyprostowałe , a co było dalej to nie wiem juz nie potrafie filmu znaleźć 
      Przyczepa jeździ mało odcinki po 10km , max 150km zrobi w sezon 
      Warto ta oś prostować czy olac temat i pogodzic sie że bedzie bardziej darło oponę od wewnętnej strony , z tym przebiegiem na sezon to w 10 lat sie nie zedrze hehhe
      Generalnie sie obawiam czy przez to że juz jest podkrzywiona to nie bedzie tendencji do jeszcze wiecej np , jak przy 35km/h pod pełnym zasypem wychaczy jakąs dzióre albo nie równość 
    • Przez makra75
      Witam wszystkich mam pytanie czy robił ktoś instalację elektryczną w przyczepie d47  .Ile jakiego przewodu potrzeba.?
    • Przez kamcio15
      Witam, Panowie poszukuję posiadaczy przyczepy D732. Potrzebuję zwymiarowania skrzyni ładunkowej, podłogi i części ramy bo nie zrobiłem sobie tego przed rozpoczęciem remontu. Jeśli znajdzie się ktoś chętny do pomocy opiszę dokładniej o które wymiary mi chodzi. Z góry dziękuję za każdą informacje. 
    • Przez damian7789
      Witam
      Dziś na allegro znalzałem przyczepę skorupową firmy F.P.U Marpol Marcin Kubik o ładowniści 8 ton. http://allegro.pl/przyczepa-skorupowa-tandem-8t-i5240317972.html
      Pierwszy raz słyszę  o tej firmie i sąd moje pytanie czy ktos użytkuje przyczepe tej firmy? jak sie ona sprawuje?
    • Przez bravo87
      Witam. mam pytanie czy ktoś wie jaka to przyczepa - typ ładowność. na olx znalazłem wywrotkę i sztywną ale nikt nie ma dokumentów. wygląda mi to na D 35 lub 43 ale ten tył ma jakiś inny. Gdzie szukać nr ramy na niej. z Góry dzięki za odpowiedź. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj