Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Możesz mi przysłać fotki jak masz z chęcią obejrzę . Mój ma stary typ plecaka 2 wyjścia , chodzi ci o ten rozdzielacz co pod niego są podłączono te 2 rurki , co z góry jest wkręcanie śrubunku żeby pompa nie opuszczała podczas transportu???.Powoli zaczynam rozumieć jak to mniej więcej ma wyglądać. ile morze kosztować taki 3-4 sekcyjny rozdzielacz i czy lepiej kupić nowy czy używany?

Opublikowano

witam kolego "lukaskrup" w tym przypadku rozdzielacz dodatkowy RBS podłączony jest szeregowo za rozdzielaczem tym co masz w plecaku czyli najpierw działa podnośnik następnie gniazda zewnętrzne (kiper)a następny w kolejce jest RBS i jeżeli go nie używasz to olej przez niego przepływa i wraca jak to nazwałeś do zlewu jeżeli zaś przestawisz dzwignię na RBS olej idzie na gniazda zewnętrzne więc po co ci ten zawór odcinający jeżeli chcesz fotki podaj maila na PW pozdrawiam.

Opublikowano

pracowałem kiedyś na układzie w którym RBS był podłączony bezpośrednio pod pompę konkretnie do tego przewodu co z pompy do plecaka z lewej strony biegnie. i jak pracował RBS to trzeba było zablokować podnośnik listwami i ustawić dźwignie na podnoszenie bo w przeciwnym razie olej przez rozdzielacz se przelew robił i nie pracował. to samo było przy pracy z podnośnikiem olej przez RBS se przelew robił(stąd ten zawór).

I nurtuje mnie to w tym przypadku bo fabryczny rozdzielacz jest bardziej "pogmatfany" i czy po dopięciu do niego na koniec RBSa ciśnienia nie "ucieknie". Jednak pewny nie jestem, jeżeli ty masz tak zrobione i działa to była by dobra alternatywa bo sam mam RBS pod jedno złącze podpięte i przy pracy oboma szybko złączami muszę zaworem RBS odcinać.

Reasumując; wg twojego układu dopięcie rozdzielacza pozwala korzystać ze wszystkich pozostałych opcji jednocześnie bez żadnych blokad?

Opublikowano

Mnie tez interesowało podłączenie RBS i mam pytanie do kolegi "mercedes250d" gdzie są te wyjścia na RBS z głównego rozdzielacza, bo nie widzę tam żadnych zaślepek. Słyszałem też że w wersjach bez RBS rozdzielacz główny jest do RBSa przystosowany, ale w korpusie podnośnika nie ma do tego otworu. TO wyjście gwintowane występuje tylko w wersji z RBSem. Może dlatego nie mogę znaleźć wyjścia na dodatkowy rozdzielacz.

Opublikowano

jeśli by się dało też bym prosił o te fotki bo u mnie nie ma z przodu plecaka żadnej zaślepki z góry dziękuje mój e-mail : STASLAS@BUZIACZEK.PL

Opublikowano

Ja u siebie w 914 też zamontowałem rozdzielacz 2 sekcyjny od cyklopa. Z jednej strony podłączasz wlot a z drugiej powrót! (Chłopaki napisali już gdzie się wpiąć w hydraulikę) I wtedy z dołu są 4 wyjścia na węże, które się wyprowadza do tyłu i przykręca do nich szybko-złącza. Rozdzielacz ja mam umieszczony po lewej stronie w kabinie pod podłogą tam gdzie jest taka dziura (koło linki od 4x4) bo tam on idealnie pasuje. I tam też mam 2 wajchy do sterowania tym rozdzielaczem. Łącznie mam 7 wyjść z czego 1 powrót i nim nie mogę sterować. Koszt rozdzielacza po regeneracji ok 300zł plus węże i końcówki, kolanka i przejściówki razem niecałe 500 zł. Jakieś pytania? Piszcie.... Zamierzam zrobić poradnik ze zdjęciami krok po kroku jak to zrobić. Byłby ktoś zainteresowany?

Opublikowano

no to od początku. Ja zakładałem dodatkowy rozdzielacz bo potrzebowałem 3 wyjścia na hydraulikę do przyczepy zbierającej, i jestem teraz bardzo zadowolony nic złego się nie dzieje, nic nie opuszcza wszystko w najlepszym porządku...jeśli jakie pytania to chętnie odpowiem

Opublikowano

oj kolego o 1634 to niestety niewiele mogę pomóc, ale w 912 to przy siedzeniu po lewej stronie w podłodze jest taki otwór pod nim się go montuje, przynajmniej tam jest najbliżej.

Opublikowano

Tak ta wygięta rurka od przodu, patrząc w katalogu występuje jeden typ pokryw, więc jeżeli brak rozdzielacza to zasilenie powinno być zaślepione. Może tylko jakieś starsze modele mogą nie mieć wyprowadzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Godzio
      witam gdzie się znajduje pompa wspomagająca hydrauliki w ciągniku 1222/1224 poprostu w ciężkiej serii. pulsuje mi podnośnik i niby można ta pompę wyjąć i zaslepic i przestaje pulsować ma ktoś jakieś zdj gdzie to jest? i czy ktoś to robił?
    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Mam problem z podnoszeniem ramion w traktorze Zetor 5011. Gdy chce podnieść to zero reakcji nic nie reaguję. Na wolnych obrotach jak włącze kiper to obrotu spadają to znaczy że pompa sprawna i trzebaby przyjrzeć się rozdzielaczowi? 
    • Przez ursusikc330m
      Witam mam problem z podnośnikiem w moim Ursusie 1634 problem polega na tym że jak podepne maszynę to podnośnik po podniesieniu opada jak zakręcę ten zawór pod siedzeniem to wtedy trzyma i nie opadnie wie może ktoś co trzeba wymienić uszczelniacze w siłownikach wymieniłem i trochę się polepszyło ale jeszcze nie do końca 
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez piotrk1113
      Witam. Mam problem tego typu że przestaje mi działać układ hydrauliczny w c385 wtedy muszę go zgasić i ponownie zapalić i pewną chwile dalej podnosi oraz kipruje co może się dziać dodam    że 2 zawory w plecaku są wymienione i nie pomogło, zachowuje się tak jakby tracił ciśnienie między pompą hydrauliczną a podnośnikiem proszę o pomoc w diagnostyce usterki. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v