Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak kolega napisał najprawdopodobniej to uszczelka po głowicą. Uszczelniacze raczej sporo rzadziej, ewentualnie w ekstremalnych przypadkach puszczenie gwintu w bloku na szpilkach i wtedy oprócz uszkodzonej uszczelki mamy jeszcze wygiętą głowice.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam, mam problem z c330. Odkąd pamiętam ciągnik chodził na wodzie i nie było z nim żadnych problemów, ale kilka dni temu postanowiłem zalać go płynem, po czym płyn na drugi dzień poszedł do oleju. Wcześniej jak chodził na wodzie było wszystko OK. Zdjąłem głowice i zalałem same kanały wodne bloku, ale wody nie ubywało. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i to nic nie dało. Co może być powodem tej nieszczelności? Jest jakiś sposób aby sprawdzić domowymi sposobami szczelność głowicy?

Opublikowano (edytowane)

Witam odświeżam temat w c335 idzie mi płyn do oleju co może być przyczyną? tak jak wyzej pęknięta tuleja, uszczelnienie tulei, a może wypchany korek bloku bo chyba jest tam jeden pod pokrywą zaworów (juz nie pamietam). Mogą być jakieś inne przyczyny? Na jesieni robiłem regeneracje głowicy, sprawdzałem wtryski, zmieniałem panewki na wale i pierścienie na tłokach na tulejach nie było progów. Co proponujecie kupić dwa komplety (tłok pierścienie tuleja) i brać się za robotę czy rozkładać z nadzieją że to coś innego? Chciałbym to zrobić jednego dnia

Uszczelka pod gł dobra głowica też prawdopodobnie to uszczelnienie tulei chyba nie opłaci się uszczelniać starych tulei tylko od razu montować nowe?

Edytowane przez DEMONxXx
Gość Profil usunięty
Opublikowano

brać się za robotę czy rozkładać z nadzieją że to coś innego?

Równie dobrze możesz się pomodlić. Skutek będzie ten sam.

Opublikowano

Skąd wiesz że uszczelka dobra? i głowica? Przegrzałeś go ostatnio?

Co do tego że chcesz w jeden dzień to podejście bez sensu jak dla mnie ,

Trzeba rozebrać , znaleźć przyczynę i dopiero jechać na zakupy

Opublikowano

tak jak pisałem na jesieni było wszystko robione i sprawdzane nowy termostat był zmieniony na drugi nowy i na obydwu wyganiało mi płyn gotował się (ja też) a dolna rurka od chłodnicy była zimna. Zimą mało używałem tego ciągnika więc nic nie robiłem i prawdopodobnie wtedy mógł się przegrzać i wydmuchało uszczelkę. Jakiś miesiąc temu zmieniłem uszczelkę pod głowicą i wstawiłem tulejkę zamiast termostatu. Wszystko zaczęło ładnie działałać w końcu w układzie był obieg ale jak widać było juz za poźno poszło prawdopodobnie uszczelnienie tulei bo teraz powoli płyn idzie do oleju chyba rozłożę go i dopiero pojadę po części ale mam gorszy problem jak go robiłem to chciałem wykręcić szpilkę i wykręciła się razem z gwintem z bloku jakoś trzyma ale teraz będę musiał to już zrobić myślę gwintować z 16 na 18 i dorobić szpilkę tylko tam między tuleją a gwintem jest cienka ścianka i nie wiem jak to wyjdzie robił ktoś coś takiego?

Opublikowano

Jak się wykręciła nie wyrwała , to nie jest żaden problem .

Zależy jak bardzo się przegrzał , głowicę warto by znowu sprawdzić .

Jeśli idzie tuleją to odkręć miskę , nalej wody do poziomu bloku i obserwuj

Opublikowano

Witam wczoraj zmieniałem zestawy naprawcze w c 330 i zasugerowałem się podpowiedzią kielbasa odnośnie rozstawu zamków na tłoku,czyli rozstaw zamków co 180 stopni.Czy takie ustawienie pierścieni jest poprawne????wydaje mi się sensowniejsze rozstawić je co 120 stopni, ponieważ w układzie 180 pierwszy i trzeci pierścień stoją w tej samej pozycji względem siebie,to samo dotyczy drugiego i czwartego pierścienia.Rozstawiając je co 120 stopni każdy pierścień stałby w innej pozycji, co wydaje się bardziej korzystne.Czy aby na pewno w instrukcji napraw c 330 jest tak napisane???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Krzywa lub pęknięta głowica.

Opublikowano

Witam :D

 

Potrzebuje pomocy, C-330 w ciągu 5 lat wydmuchał uszczelkę jakieś 5 razy. Teraz płyn chłodniczy poszedł do oleju więc wymieniłem pierścienie,panewki i uszczelkę pod głowicą ( Wszystkie części niby najlepsze jakie mieli w sklepie) :D

Więc po złożeniu czas na dotarcie ciapka, zalałem go płynem, zrobiłem 5 mth docierając go i znowu płyn znalazł się w oleju....

 

Nie mam już siły i nie wiem co może być,co mam zrobić,nawet nie zdążyłem głowicy "na gorąco" dokręcić ;/

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano

a co znaczy dokręcanie na gorąco?glowice wystarczy raz kluczem dynamometrycznym na określoną wartośc dokrecic oczywiscie zaczynajac od mniejszej wartości do ostatecznej

  • Like 1
Opublikowano

sprawdzałeś tuleje czy nie przegryzła rdza ja miałem taką małą dziurkę jak igła ewentualnie na dole tuleji te oringi co uszczelniaja tuleje z blokiem ( nie był zagotowany albo bez wody dłużej na chodzie?) mogło tez blok skorodować na dole tam gdzie te oringi uszczelniaja tuleje wtedy tuleje wyciągnąć oczyścić odtłuscic ładnie silikon czerwony i parę lat po chodzi albo nowy blok, no i głowica do planowania. pozdrawiam
PS. gorzej jak głowica pęknięta tak jak kol. wyżej mówią albo blok strzelił do wewnątrz to już nic nie zrobisz tylko wymiana. Na początek szukał bym tuleje i koło nich i głowica ewentualnie

  • Like 1
Opublikowano

Ciapek zawsze chodził na wodzie i nigdy wskazówka nie przekroczyła zielonego pola.

Dopiero od tego roku zalany jest płynem.

Głowica raczej nie jest pęknięta, nigdy też nie była planowana.

Wszystko zawsze było ok ale ostatnimi czasy ciężko pracował na 15 ha.

Blok też wydaje się OK, ale czemu miałby blok strzelić od wewnątrz ?

 

Kiedyś mechanik doradził że jeżeli wydmuchuje uszczelkę pod głowicą to trzeba dokręcić głowicę po rozgrzaniu silnika. W C-360 niby pomogło, więc chciałem i w C-330 spróbować

 

 

Z tego co piszecie to może coś z tulejami :)

 

 

Dzięki za odpowiedzi :D

Opublikowano

Ciapek zawsze chodził na wodzie i nigdy wskazówka nie przekroczyła zielonego pola.

Dopiero od tego roku zalany jest płynem.

Głowica raczej nie jest pęknięta, nigdy też nie była planowana.

Wszystko zawsze było ok ale ostatnimi czasy ciężko pracował na 15 ha.

Blok też wydaje się OK, ale czemu miałby blok strzelić od wewnątrz ?

 

Kiedyś mechanik doradził że jeżeli wydmuchuje uszczelkę pod głowicą to trzeba dokręcić głowicę po rozgrzaniu silnika. W C-360 niby pomogło, więc chciałem i w C-330 spróbować

 

 

Z tego co piszecie to może coś z tulejami :)

 

 

Dzięki za odpowiedzi :D

Wiesz co to może być uszczelka pod głowicą lub oringi na tulejach ja miałem to samo 

Witam :D

 

Potrzebuje pomocy, C-330 w ciągu 5 lat wydmuchał uszczelkę jakieś 5 razy. Teraz płyn chłodniczy poszedł do oleju więc wymieniłem pierścienie,panewki i uszczelkę pod głowicą ( Wszystkie części niby najlepsze jakie mieli w sklepie) :D

Więc po złożeniu czas na dotarcie ciapka, zalałem go płynem, zrobiłem 5 mth docierając go i znowu płyn znalazł się w oleju....

 

Nie mam iona plantacja już siły i nie wiem co może być,co mam zrobić,nawet nie zdążyłem głowicy "na gorąco" dokręcić ;/

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Musi być zrobiona plantacja głowicy i zobaczyć czy gniazda wtryskowe nie są przerdzewiałe xD pozdrawiam i myślę  że pomogłem  

\

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v