Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

że biegi ma tak napisane to nie bład Skrzynia jest identyczna z rewersem jak i bez tylko że jest ten rewers. Tewsteczne są dalej które po włączeniu rewersu są biegami do przodu

 

Identyczna jak najbardziej ale sama skrzynia ma 7 do przodu i 2 wsteczne,więc gdzie jest przekłamanie albo 14/4 z reduktorem albo jak podają koledzy 9/9 z rewersem. Według mojej oceny ta oferta jest mocno naciągana i liczy na niewiedzę kupujących.

Opublikowano

Skrzynia starego typu montowana od X lat ma 9 biegów+ 2 do tyłu w głownej dźwigni. Po zastosowaniu samego rewersu skrzynia ma dalej 9 do przodu + 2 do tyłu a po użyciu rewersu 2 do przodu + 9 do tyłu. Skrzynie tą powinni oznaczyć 11/11 B)

Opublikowano

czesio nie 9/9 jest w 952 niby rewers mówisz źle bo są na polowych 3 biegi do przodu + wsteczny czyli 4 biegi, oraz na szosowych 4 biegi do przodu + wsteczny czyli 5 biegów to daje nam łącznie 9 biegów + rewers jest 9/9

Opublikowano (edytowane)

skrzynia jak skrzynia Za tą cenę cudów niebędzie ale te taśmy WOM są kompletnie do d**y ale ponoc od tego roku mają zakładac jakieś szersze...

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

czesio nie 9/9 jest w 952 niby rewers mówisz źle bo są na polowych 3 biegi do przodu + wsteczny czyli 4 biegi, oraz na szosowych 4 biegi do przodu + wsteczny czyli 5 biegów to daje nam łącznie 9 biegów + rewers jest 9/9

 

Sory pomyliłem modele. Myślałem o 820 i skrzyni 9 biegowej a nie jak ty 952 i synchro

Opublikowano

witam ostatnio w CIECHANOWIE u dilera  Belarusa oglądałem   model 952.2 nowy i nawet nim jezdziłem  to jak  mi  oznajmili   , że  ma  14 biegoow  do  przodu  i  4  do  tylu   ,  a  w  modelu  952.3   ile jest  biegów  do  przodu  , a  ile  do  tyłu  ?????

Opublikowano

sam jestem ciekaw kupuje teraz belarusa, i 920,4 ma skrzynie zwykłą 18/4 biegów suchy filtr powietrza, intercoler i turbo, pompa tradycyjna, a 952,4 różni się tym że ma skrzynie synchronizowaną i 14/4 i nw jaka lepsza, jaka prędkość bo na szybie było max prędkość 28km/h kazde dane podają inaczej ta skrzynia 14/4 chyba jest taka jak w TS, na zwykłej 18\4 z oponami 18,4 pojedzie prawei 40km/h boje się tej synchro bo jeżdżę kupe w transporcie, nie mogłem nim wyjechać z placu bo był zastawiony, ma ktoś jakąś wiedzę?? ruski z intercolerem to już naprawdę coś 

monoblok jest wersją dodatkową, za doplatą 10tys w skład tego wchodzi podnośnik zaczep na szynie, zacep belkowy i zaczep na szyne taki krótki jak piton w zachodnich tyle że na bolec i klimatyzacja 6 tys doplaty w wałczu montują ale ponoć nie ruska ale podzespoły włoskie 

Opublikowano

Ruski 40 nie wyciągnie za skarby świata przy obrotach silnika do 2400 na jakich oponach by nie stał. Spotkałem się na necie z opinią że 14/4 w polu jest mniej wygodna i brakuje czasem by dobrać sobie odpowiednią prędkość. Na ile w tym prawdy ciężko powiedzieć w 1`8/4 tego problemu nie ma na pewno. Ale do jazdy w transporcie kiedy często się rusza obie są do bani bo trzeba na 9-ce mieszać zającem i żółwiem.

Opublikowano

jeśli chodzi o skrzynie 1025 to totalny kibel dość dużo robiłem pronarem np masz 4 biegi synchro chodzą super ale masz dźwignie tą drugą od 2 zakresów i szybkie wolne, to nie do przełączenia jest to w czssie jazdy zanim przełączysz traktor się zatrzyma,  a z jedynki nie ruszysz z ładunkiem 12 ton beczka, sprzęgło spalone, do tura to samo dwoma wajchami trzeba operować bo nie dobierzesz biegów żeby jechać do przodu tak samo szybk jak do tyłu,  np MTZ 82 przy turze pasuje dobrze bo jeździsz np 3 zająć i wsteczny, 

 

ten reduktor na długiej dźwigni dość szybko się przełącza ale to mnie najbardziej nurtuje bo traktor z skrzynią tą synchro miał napisane na szybie max 28km/h a z zwykłą 34km/h (oczywiście przy obrotach 2200(   

ktoś kiedyś pisał że TS miał zblokowaną pompę na obroty 1800obr/min i dlatego tylko 28km/h jechał, i tak może być w tym przypadku że rozpiska jest zrobiona na obroty silnika 1800obr/min

 

może dziele włos na czworo ale przy robieniu tygodniowo 300km to jest różnica z góry dzięki za info 

Opublikowano

Belarus 820 na kołach 15,5r38 podaje 36 km/h przy obrotach silnika 2200. To nieprawda zawyżone około 5 km/h. Ten sam ciągnik na kołach 18,4r34 które wymiarowo są podobne przy 2200 jedzie około 32 km/h.

Opublikowano

ruski podają prędkość teoretyczną wynikającą z przełożeń, np na starych zegarach głównie chodzi która z tych skrzyń jest szybsza, kumpel jeden opowiadał że jeździli własnie tsem przy obrotach 1800 mieli go od nowości, jak ktoś im po  latach powiedzia ł że on ma jakieś wolne obroty uwolnili jego serce, bo turbo przecież przy takach niskich obr niewiele doładowuje chyba 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v