Zaloguj się, aby obserwować  
Piasek186

Naprawa silnika perkinsa

Polecane posty

Piasek186    0

Witam! posiadam ciągnik z silnikiem Perkins 4-cyl. Chce zrobić remont silnika . Słyszałem że po włożeniu tuleji trzeba je szlifować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek18lo    0

Zależy od tego jakie kupisz tuleje te ogólno dostępne są gotowe czyli po włożeniu nie trzeba szlifować. Można też kupić tuleje surowe które po włożeniu trzeba szlifować,i daje to dużo lepsze rezultaty w domowych warunkach praktycznie nie możliwe jest wbicie gotowej tulei bez jej odkształcenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    12

Witam, wszystko zależy jakie tuleje kupisz jeśli tzw. surowe to wtedy trzeba bedzie je obrobić a jezeli kupisz tuleje serwisowe to po wciśnięciu do bloku nic przy nich nie trzeba robić.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emilchaja    12

Można samemu i wyjąć i wcisnąć tuleje dorabiając odpowiedni ściagacz.W instrukcji napraw mf 255 takowy jest pokazany. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Nie zakładaj tulei gotowych,daj blok do zakładu i niech ci założą surowe i roztoczą.Po wbiciu tulei gotowych może wyjść jajo i będzie brał olej.jak chcesz zaoszczędzić to do tulei surowych możesz założyć stare tłoki, pod warunkiem że są dobre, szlifierz ci zmierzy i powie cy się nadają i ponumeruje tłok do tulei.15 lat temu tak się robiło prawie wszystkie ciągniki zachodnie i samochody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Witam mam pytanie ponieważ nie chcę zakładać nowego tematu piszę tutaj.Posiadam ciągniczek kubota B1600 przy którym nie ma wymiennych tulei(tak jak np U3512) a po rozebraniu wału , tłoków i pierścieni widać iż po założeniu nowych pierścieni na tłok i umieszczeniu go w bloku jest przerwa tak że można stwierdzić iż miejsce jak to nazwę tulejowe w tym bloku jest już wyrobione.Moje pytanie jest następujące czy jest możliwość wyszlifowania tego i dorobienia szerszych pierścieni czy też można jakby to nazwać rozwiercić blok tak żeby założyć w nim tuleje czy jest to nie możliwe w tego typu silniku a jeśli są inne możliwości to proszę o podpowiedź i ewentualne koszty takich zabiegów oraz adresy szlifierni które mogą być kierowane na priv. Dodam iż jestem z woj. Wielkopolskiego.Za cenne informacje i porady z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

lepiej będzie jak znajdziesz szlifierza i wstawisz nowe tuleje, z dopasowaniem tulei surowych nie powinno być problemu mi kiedyś dorobili tuleje do MF o 2mm mniejsze [do polskich tłoków]niestety spadek mocy był duży a dorabiali mi tuleje z zewnątrz i wewnątrz .Podejrzewam że tuleje masz takie jak w 3512 bo wątpię żeby tulei wogóle nie było.Luz między pierścieniami powinien być 0,1 mm ale jak ci dużo oleju nie brał to zmień tylko pierścienie. Zakład znajduje się w Legnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kibzik
      Dzień dobry,
      od kilku miesięcy szukam ciągnika, który zastąpi wysłużonego Władka.
      Szukam czegoś małego, wręcz hobbistycznego (25-40 KM).
      Przeszperałem i przerobiłem temat ciągników japońskich Yanmar, Kubota etc... Nie mówię, że to złe sprzęty ale za 30 000 zł możemy dostać sprzęt z 1990-2000 roku.
      Trafiłem ostatnio na markę ARBOS. Mają w sprzedaży małe ciągniki z serii 2000. Jestem zainteresowany ciągnikiem 2035. 
      35 koni, prawie 2 tony masy, w większości proste mechaniczne rozwiązania, napęd na dwie osie na czym mi bardzo zależy wręcz jest to niezbędna rzecz.
      Czy możecie Panowie i Panie coś o tym sprzęcie powiedzieć? Cena brutto takiego ciągnika to ok. 65 tysięcy złotych. Mam nadzieję na jakieś dofinansowanie typu niskotowarówka.
       
      Proszę o sensowne opinie, pomysły na tego typu ciągnik. Być może macie jakieś doświadczenia z kupnem maszyny wraz z dofinansowaniem w takim przedziale cenowym.
      ps. wartość ekonomiczną i inne wymogi mam wstępnie opanowane
      ps2. znalazłem jeszcze coś w stylu Lovol m354, tańszy od ARBOSA ale sądząc po zdjęciach, tak na pierwszy rzut oka to gorszy jakościowo - co myślicie?
      Pozdrawiam Jakub
       
    • Przez rabit500
      Witam
      Mam Pytanie czy ktoś posiada może schemat elektryczny do lkt 81 Turbo. Najbardziej potrzebna byłoby mi rozpiska pinów z trzech wtyczek pod kierownicą w stronę silnika.
    • Przez arion650
      Witam.chciałbym wziąć ciągnik na testy w przedziale mocy 160-200 km ponieważ złożyłem wniosek na dofinansowanie na beczkowóz I przyczepę samozbierającą A teraz ten beczkowóz Jest na testy tylko że większy A mam za mały ciągnik i stąd moje pytanie, może ktoś wie lub brał taki ciągnik na testy ,a może gdzieś można wypożyczyć taki w dobrej cenie?Jestem z  Woj.Mazowieckiego powiat Żuromiński
    • Przez Agrorozkminiacz
      witam jaki powinien być kąt wtrysku nh clyson 1530 silnik ford 703F6015 ford
    • Przez Qwerty12
      Witam, w jcb fastrac 155-65 mam problem z amortyzacją, poziomowaniem tylnej osi. Siłowniki są całe schowane, Ciągnik "siedzi" maksymalnie na dole. Jakie mogą być przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj