Skocz do zawartości
damianmmmm

MTZ Belarus 862 1998r

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damianmmmm    0

Witam wszystkich. mam do sprowadzenia MTZ Belarus 862 i zastanawiam się czy go kupować, jest w super stanie i ma 700MTH przebiegu. Powiedzcie jaka jest różnica pomiędzy tym a MTZ82. Proszę powiedzcie co sądzicie o nim bo nie wiem czy go kupować.

:lol:

post-20575-12641018642_thumb.jpg

post-20575-12641019395_thumb.jpg

tomash    7

napisz jeszcze jaka cena to będzie łatwiej cokolwiek porównywać :lol:

...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w temacie masz rok :lol:

tomek73    195

faktycznie ja kupiłem MTZ82 z Niemiec i jestem z niego zadowolony, a w tym trudno powiedzieć może lampy tapicerka , jak kupowałem mojego to też takiego oglądałem ale miał rozkręcony przód i zrezygnowałem, ale podobał mi się bo nie miał wycieków

różnic poważnych to MTZ raczej nie będzie miał do tej pory są produkowane praktycznie takie same

pynczor    2

Moim zdaniem to nie ma wielkiej różnicy a dlatego jest 862 ponieważ ma pewnie ulepszenia np. jak można łatwo zauważyć są schodki po prawej stronie i inny typ , inna osłona wałka od przedniego napędu, no oczywiście biała maska:P , inne przednie lampy no i chyba większa butla... może też być troszke inaczej w kabinie ale jeśli chodzi o silnik to na pewno jest to samo co MTZ 82. Jeśli ma naprawde 700MTH to bierz bez zastanawiania za 25tyś :lol:

mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

damianmmmm    0

silnik d240 tak na tabliczce jest wybite, w środku jest lalunia, pali na dotyk, zalany płynem itd. chodził przy mnie z 20 minut to żadnych wycieków nie było widać. dodaje jeszcze zdjęcie z tyłu.

post-20575-126410446868_thumb.jpg

endrius    9