Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

winne mogą tez być aku, nic ze naładowane ciekawe ile pobiera prądu podczas rozruchu...

a rozrusznik czy elektromagnes jak juz sie zatrzyma robi się ciepły?

kontrolki na tablicy przygasają mocno czy normalnie

Opublikowano

mogła strzelić cela w akusie też tak miałem , troche lekko pokręcił i siad , miernikiem sprawdzałem prąd to pokazywał że jet dobrze ale kręcić nie chciał , wstawiłem inny akus i kręci super

Opublikowano (edytowane)

Ciepły się nie robi kontrolki naprzyglądałem się ale jutro zobaczę z wujem pogrzebie przy tym rozruszniku a jeszcze pytanko nie chciał nam odpalić i nas holował beczko do szamba i gdy ojciec chciał odpalać wtedy koło napędowe nie chciało się kręcić co to może być tak jak by się na wsteczny jechało albo hamulec był wciśnięty ale hamulce to nie bo on ma bardzo słabe:D

 

chciał!

Edytowane przez milanreal1
orty, literówki
Opublikowano (edytowane)

Jak odpalasz ciapka na zaciąg to musisz na twardym gruncie, asfalt albo ziemia byle nie błoto i lód, bo jak nie to może łapać tylko jedno koło a drugie kręci się przeciwbieżnie przez mechanizm różnicowy, i na 6tym biegu na zaciąg odpalaj, będzie lżej. Hamulce to nie były.

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

przy odpalaniu sproboj kiedy rozrusznik stanie dluzej przytrzymac stacyjke w pozycji startu tak 2-3 sekundy niech druga osoba sprawdzi gdzie sie grzeja przewody. ostatnio mialem u goscia przyprowadzil mf 255 to zakreci 2-3 razy i staje . poczyscilem kable wymienilem mostek miedzy wlacznikem a rozrusznikiem i dziala . jak bylo 0 stopni to po podgrzaniu swiecy nie mogl odpalic (przed remontem).

poczyscilem przejzalem rozrusznik i pomierzylem pady podczas rozruchu na kablach i wszystko git. jak go w sobote zrobilem i odpalalem to wszystko chodzilo a bylo - 12 stopni.po niedzieli poszedlem do warsztatu rano rozpalic w piecu to w srodku bylo po niedzieli az -16 ale cos podkusilo mnie go sprawdzic i podgrzalem swiece to tylko pare razy zakrecil i zalapal az sie zdziwilem ze ktos daje ciagnik do naprawy z takim banalem

Opublikowano

Sorry ze niepsiałem ale miałem konto zablokowane a tak wgl to z moim c-330 to wymieniłem kabel od akumulatorów szczotki i tuleki w rozrzuszniku i działa ale ma cizko odpalic bo mrozy w nocy pozdr:D

Opublikowano

Kup sobie nagrzewnice9taka suszarka jak do włosów ale nie do włosów) to ci pomorze. Dmuchaj nią w kolektor, po uchyleniu filtra, na najwyższej temperaturze i niema bata musi zastęknąć, ode mnie sąsiedzi nie mogą tego nachwalić i sami mają zamiar kupić, na rynku kosztuje grosze bo 50zl w sklepie nie opyla się kupować bo Boscha to ponad 200zl. W sumie to teraz u mnie jest 5 stopni, w dzień 11, więc mrozów już nie ma.

Opublikowano

Witam.Panowie mam taki problem .Wczoraj mnie sąsiad rano zawołał jak palił c-330 , było +9 czyli ciepło.Palił bez świec i jak odpalił to złapał na 1 tłok a na drugi dopiero po chwili.Mówi że jak go podgrzeje to pali na oba równo.Moje pytanie brzmi---------- co jest tego powodem? u mnie zaraz poszłem i bez swiec równiutko zapalił.A tu silnik zrobiony nowy zestaw naprawczy , nowa głowica , zawory dotarte , wtryski oki , pompa robiona tam gdzie moja..........więc co jest nie tak? myślałem nad zaworkami w pompie że nie trzymają ale jak by nie trzymał któryś to i po podgrzaniu by nierówno palił , bo paliwo by sciekło , więc myśle ze to odpada.Co proponujecie? :unsure:

Opublikowano

Po ustawieniu wtrysków na odp wartość chodzi, pyli git, ale gdy dokręci się kołpak zazwyczaj ciśnienie spada o 3-5atm , końcówki nawet te markowe wytrzymują kilkanaście czy kilkadziesiąt godzin i trzeba od nowa je ustawić a później pochodzą ze 100 i to samo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v