Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej za dużo to to nie dało... tzn następnego dnia rano byłem w szkole a ciapek całe przedpołudnie chodził przy cyklopie wiec miał rogrzany olej, chyba dzięki temu podnosił o wiele lepiej.

Bo przy wypychaniu obornika była super robota nie to co przedtem, chociaż jeszcze idealnie nie było. NO ale wiadomo ze nie będe go codziennie zostawiał 5 godzin na wysokich obrotach tylko po to zeby 5 min obornik wypychał.

Opublikowano

Ustaw dobrze końcówkę ktora jest w korpusie skrzyni, oraz króciec przy pompie.. mała nieszczelnośc i ładowacz jak mówisz chodzi jak na amortyzatorze, podnośnik również. Też to miałem, wiec tylko tu szukaj przyczyny. A z tym podnoszeniem wysiegnika i tzw. odpowietrzaniem pierwszy raz słyszę :):D powietrze w magiczny sposob nie ulotni sie z cylindra, zbierze sie w najwyższym punkcie czyli tam gdzie cylinder osiągnął max wysów. A gdy i tak sie odpowietrzy ładowacz pompa na nowo zapowietrzy cylindry.

Opublikowano

Raczej za dużo to to nie dało... tzn następnego dnia rano byłem w szkole a ciapek całe przedpołudnie chodził przy cyklopie wiec miał rogrzany olej, chyba dzięki temu podnosił o wiele lepiej.

Bo przy wypychaniu obornika była super robota nie to co przedtem, chociaż jeszcze idealnie nie było. NO ale wiadomo ze nie będe go codziennie zostawiał 5 godzin na wysokich obrotach tylko po to zeby 5 min obornik wypychał.

Rozgrzany olej tu nie ma znaczenia bo chodzi o powietrze w siłownikach. Zostawiaj go podniesionego do góry na noc i to minie. U mnenei było dużo powietrza wiec wystarczyła jedna noc.

Opublikowano

Oczywiscie zakładając że uszczelnienia tłoczyska są juz na tyle zużyte że przepuszczają olej i "okazyjnie" ulotni sie powietrze. Da poprawę ale na 5 minut roboty póki pompa na nowo nie zrobi mieszanki oleju z zasysanym powietrzem. Ja gdy ustawiłem dobrze ssak to siłowniki same sie odpowietrzyly w czasie załadunku obornika.

Opublikowano

Takie coś robi się podczas wymiany uszczelnień. Ja właśnie niedawno wymieniałem bo mi tłoki lały i po złożeniu tłoków miałem "pływającego" tura. Na noc uniosłem do oporu na większych obrotach i rano miałem już go dobrego.

Pompa ma ci podać powietrze w tłoki?? Jakoś w to nie wierze. Poza tym trzeba by mieć naprawdę mało oleju w skrzyni aby zabrakło do tura.

Opublikowano

Andrzej, pisząc to miałem na myśli układ który pracuje w C 330 u @Grzesiu95. To nie wina rozdzielacza, siłowników tylko miejsca gdzie najczęściej powstaje nieszczelność - połączenie końcówki pompy z wylotem filtra hydrauliki w korpusie skrzyni biegów.. zazwyczaj po zdjęciu pokrywy podnośnika, wymianie pompy, stare pękające o-ringi, za mała grubość o-ringa, i czasami banalna przyczyna - za mała ilość oleju. U mnie bylo ponad max i brało powietrze na ssaniu z racji złego dopasowania końcówki pompy.

Opublikowano

ja w c330 miałem z początku podpiętego tura pod ten rozdzielacz pod siedzeniem ale w praktyce założyłem ten na siedzenie ponieważ C330 jest jedynym ciągnikiem i utrudniona była praca z turem w polu ponieważ gdy opuszczasz tylny tuz no to i tur opada mam rozdzielacz ten na błotniku od jakiś 3 miesięcy (wcześniej leżał w garażu nie używany) i póki co po całym dniu pracy z turem lekko się poci jak coś. Ale po za tym jest ok.

Opublikowano

podłączenie pod siedzeniem ma jeden minus jak pisał kolega{opadają wieszaki razem z turem},ja mam kolumne kierownicy od c-360.

jak Wam tury chodziły w mrozy? mój ciaper ma chyba padnięty rozdzielasz? bo buczy jak podnosze i się zacina.

Opublikowano

Wszystko jest do zrobienia, jeśli masz możliwość obejrzenia a jeszcze lepiej by było ja by jakiś znajomy miał takiego TURa, i mógł byś sobie go pożyczyć na wzór :) materiał to żaden problem wszystko jest, tylko czasu też trzeba trochę poświęcić Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v