Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam przy swoim ciapku tur z Meprozetu i jestem z niego zadowolony bele słomy i siana się bardzo dobrze zwozi bez żadnych problemów jak podczepiam do tyłu przeciwwagę. Ale z obornikem już są problemy bo wiadomo pełna łyżka sporo wazy. I jak wyjeżdżam z obory do tyłu z obornikiem to jest spory podjazd pod górę i nieraz jak się nie rozpędzę to nie ma szans żeby wjechał ;)

Opublikowano
w kole przednim, za duży nacisk będzie lub się ośka złamie w sąsiedniej miejscowości znajomy ładował obornik bez przeciw wagi, i Przód się oparł na obciążnikach :lol: :lol:

 

Według mnie to z przeciwwago szybciej oska pęknie. Dlaczego?? Dlatego ze bez przeciwwagi po tył ci się na chwile może podnieść i nie jest taki nacisk na przednie koła. Gdy masz przeciwwagę tył się nie podniesie i cały ciężar jest na przedniej osi. Nie ma "amortyzacji" To doświadczalnie można było łatwo pokazać. Gorzej wytłumaczyć.

Ja przeciwwagi bardzo mało używam a tyra mam podkręconego i nie mam problemów z przednio osią.

Opublikowano

Andrzej jak nie masz przeciwwagi tym bardziej obciąza sie przodek szczegulnie jak się tył podniesie to wtydy masz 1500 kg. na przodzie to jak mozesz muwić że jes lepiej. Teraz kupiłe tura 3B z Hydrametu Giżycko jet krutko z przou wiec nie bedzie tak przeciążał przodka

Opublikowano

Ja jak laduje obornik to biore tyle ile dam rady podniesc ciapolotem. I jak narazie os wytrzymuje ale musialem zmienic jednego czopa z piasta bo juz od dawna byl rozbity i musialem go zmienic:P

Opublikowano

ja mam w c-330 tura z meprozetu i dobrze chodzi kupiłem go nowego dwa lata temu tylko mam problem z pompą bo dosiłowników dostaje sie powietrze.

Opublikowano

Ja właśnie myśle żeby założyć pompe od trola na wałek WOM z multiplikatorem to zwiekszy się predkość podnoszenia i komfort pracy , do tego jakiś zbiornik oleje przy przeciwwadze to na szybkozłaczach zeby było szybko do wypiecia. Właśnie założyłem tura z hydrametu 3 sekcyjnego na joystiku ,ful bajer i wygoda działa super.

Opublikowano

Tez widzialem u kolesi 3 sekcyjnego w ciapolocie, ale ciagnik dlugo im nie wytzrymal:D pojezdzili 2 lata i sprzedali i ciagnik i tura oddzielnie, bo ciapek sie rozpolawial im doslownie;

Opublikowano

Jak wygląda praca C330 z turem bez przeciwwagi? Chodzi mi o zwożenie bel słomy i siana, bo do obornika zakładało by sie przeciwwage.

 

Warto zainwestować w drugą sekcje, tzn. pochył łyżki? Jakie to koszta?

 

Co do firmy ładowacza widze że zdania są podzielone ale chyba nikt nie narzekał, także myśle że każdy sie sprawdzi przy normalnym użytkowaniu, mam racje?

Opublikowano

przy zwożeniu słomy mozna spokojnie pracowac bez przeciwwagi, ale kierownicę to urwac można... :)

 

sąsiad przy C328 ma po dwa siłowniki na tylnych kołach ok 200kg obciążników i po sianokiszonkę niem na łąkę jeździ...

 

w zeszłym roku robiłem druga sekcję koszty wygladały tak

-siłownik ok 400zł jakiś od neptuna ale mógłbyc dłuższy.ma 40 cm pracy.jakis od trola ma 60cm.

-węże ok 400 wszystkie nowe, trochę ich było

-końcówki, redukcje do rozdzielacza ok 100zł strasznie drogie, można by sie bawic w rozkuwanie starych węży

-rozdzielacz miałem od cyklopa, nowy tez ok 300-400zł.

 

czy warto zaiwestowac...bez tego siłownika i zwiększonej wysokości podnoszenia nie poradziłby sobie z dużą kostką w stodole...

dodatkowy atut to łatwo było to wszystko przerobic na krokodyla :)

Opublikowano

Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu światło dzienne ujrzy dorobiona 3sekcja w moim Turze przy ciapku :) Na chwilę obecna mam już łyżkę, widły do słomy i na ukończeniu jest krokodyl :)

Bez przeciwwagi w żniwa spokojnie woziłem po 2 baloty słomy 120x120, w gnoju oczywiście przeciwwagę zakładam :)

Opublikowano
Tez widzialem u kolesi 3 sekcyjnego w ciapolocie, ale ciagnik dlugo im nie wytzrymal:D pojezdzili 2 lata i sprzedali i ciagnik i tura oddzielnie, bo ciapek sie rozpolawial im doslownie;

Może mieli długiego tura typu TUR2 co w zasadzie zwieksza obciążenie jakie działa na ciągnik i go wtedy przełamuje, a tak poza tym wszystko zależy czy pracujesz z głową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v