Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Jakub opisze najprościej jak mogę: 1. krok siedząc na siedzeniu patrzysz w dół, ze skrzyni wychodzi pod lekkim skosem metalowa rurka, która jest przykręcona od przodu rozdzielacza (tego pod siedzeniem), 2. krok odkręcasz tą rurkę od rozdzielacza i łączysz ją z wężem zasilania rozdzielacza tura, 3. krok wąż powrotu z rozdzielacza tura przykręcasz, do wejścia rozdzielacza pod siedzeniem (tam gdzie przedtem była przykręcona rurka idąca z pompy).

 

O i o taką mi odpowiedź chodziło a czy tą rurkę mogę całą wymontować czy tylko od rozdzielacza odkręcić ? :)

Opublikowano

Czyli tak ta rurka co jest z przodu rozdzielacza czyli ta krótka co wychodzi ze skrzyni to jest co zasilanie powrót tam jest ciśnienie czy jak to jest ?? Pod te wyjścia co wyżej to mam podłączony rozdzielacz na błotniku

Opublikowano

1-zasilanie

4-zasilanie

3-powrót

2-powrót

Powrót możesz jeszcze dać do korka wlewu oleju

 

Najlepiej jak byś dał 1 z 2 tak podobno szybciej działa tur bo zasilanie jest podłączone bezpośrednio z pompy, powrót musisz dać na 2 bo inaczej podnośnik tylni nie będzie działać

post-25889-0-41920000-1328640156_thumb.jpg

Opublikowano

Tak podłączyłem w ten sposób lecz to nie działa pompa zaczęła wyć a tur podnosił się obojętnie jak ruszyłem dzwignią rozdzielacza tura !!! Podłączone było 100% dobrze jak pisaliście !

 

Później podłączyłem go tak jak chciałem zamiast rozdzielacza na błotniku i teraz działa więc dziwny ten wasz sposób !!

Opublikowano

Tego pierwszego sposobu bezpośrednio od pompy nie próbowałem ale wydaje mi się ze powinno być dobrze, aż sam muszę spróbować.

To od razu było ten rozdzielacz zamienić z tym na błotniku a nie cudować.

Opublikowano

Dokładnie miałem tak jak było pisane czyli zasilanie rozdzielacza Tura pod tą rurkę co wychodzi ze skrzyni od pompy, a powrót podłączyłem w miejsce gdzie wcześniej podłączona była ta rurka. Zaraz po odpaleniu i włączeniu pompy ciągnik zszedł lekko z obrotów pompa zaczęła głośno chodzić tak jakoś dziwnie pracować i ciężko wyło wyłączyć dzwignie od włączania pompy. Tur zaczął pracować ale tak to wyglądało jak by w obydwie strony podawał olej na wysuwanie tłoków obojętnie jak ruszyłem dzwignią tyle że nie miałem ramion od tura. Podnośnik pracował tylko bardzo ale to bardzo głośno chodziła pompa i ciągnik miał ciężko. Nie mam pojęcia dlaczego ??

Opublikowano

Ja zakupiłem i jestem świeżo po zamontowaniu na Ursusa C-330 Tura 3-sekcyjnego i pracuje nim intensywnie przy oborniku radzi sobie bardzo dobrze mam oryginalną pompę i podnoszę pełnego krokodyla bez problemu. Jeśli będziesz miał dobrą pompę i tak jak ja mam wzmocnione siłowniki o udzwigu do 1000kg to dasz rade sobie z sianokiszonką. Kupiłem go za 7500 zł. Jeśli masz pytania pisz. Wiele osób mówiło że gdzie 3-sekcje do ciapka a ja jako użytkownik bardzo polecam.

Opublikowano

@Ferdek07 niedługo przekroczy magiczną liczbę 1000kg wagi tura do większych ciągników..

Skąd masz taką wagę ładowacza? I co ta waga jakie elementy ładowacza obejmuje?

Ja mam na C 330 krokodyl 1,3m (160kg) i powiem że na krótkim wysięgniku udźwigu jest na styk, 3x i pełny rozrzutnik, niestety to jest urok siłowników nurnikowych. Mogę brać ile da radę złapać, ale podniesie na metr od ziemi i dalej stop.

Testowałem załadunek przy swoim drugim krokodylu (1m) to ile tylko da rade "złapać", tyle podniesie do max wysokości, jest lekki niecałe 100kg wagi i dlatego ciągnik nie odczuwa, nie warto przesadzać z wagą osprzętu, każdy kg się liczy przy takim ciągniku i udźwigu.

A sianokiszonkę też wożę krokodylem 1,3m, ale bez przeciwwagi to sport extremalny, podniesie, lecz próby ruszenia skutkują tylko przerzucaniem śniegu albo lewym albo prawym kołem.

Podsuszoną sianokiszonkę da się ładować, (takie wilgotne prawie siano), gorzej z trakcją na mokrej łące..

Na długim wysięgniku krokodylek max 1m...1,2m nie za ciężki i to będzie max możliwości C 330. Tak samo chwytak np.

http://allegro.pl/chwytak-do-bel-c-330-c-360-mf-zetor-okazja-i2114776848.html

Opublikowano

Sprawdź czy masz u siebie tak podłączone w rozdzielaczu od podnośnika,

>> http://www.agrofoto....elacza-w-c-330/

i popatrz na te objaśnienie na zdjęciu rozdzielacza. Olej podlączenie bezpośrednio z pompy, ten rozdzielacz nic a nic nie blokuje przepływu do rozdzielacza na ładowacz, musisz mieć tylko sprawny zawór bezpieczeństwa ustawiany nie "na Wojtka oko" tylko z manometrem!

Podłączenie które Ci podaje musi działać i kropka. ;-)

post-2064-0-78889100-1330031431_thumb.jpg

Opublikowano

jeśli chcesz 2 sekcyjny to ok. 6500zł a jak chcesz tura mechanicznego(na linkę) to ok 4500zł

 

ale najtaniej jest kupić tura na linkę i przerobić go samemu na 2 sekcyjnego bo dać ok. 2000zł za głupi siłownik,trochę węży i rozdzielacz to lekka przesada a jak sobie przerobisz samemu to rozdzielacz kosztuje 250zł( dwu sekcyjny) plus siłownik ok 450zł i trochę węży do tegopomysł na umocowanie siłownika i gotowe

Opublikowano

do 6 tys to nie kupisz hydraulicznego,przerób sobie sam,kup tura na na linkę i rozdzielacz na błotnik 2 sekcyjny,siłownik i wyjdzie ok 4500zł tur plus niecałe 1000zł przeróbka ;)

 

przerób słupki w kabinie i po kłopocie

Opublikowano

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Opublikowano

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

tylko trochę cienko z kasą :( (jaki i wszędzie :( )a znalazłem tanio 28 z papierami a 30 jest trochę droższa (z papierami ) :( i patrze kupić coś taniej :rolleyes:

Edytowane przez pos
Opublikowano

dołączam się do tematu i mam pytanie bo chce kupić mniejszy ciągnik i tani myślę nad ursusem c328 :D i do niego założyć tura :D , wiem że muszę wymienić przednią oś :( , jaki jest koszt tej osi :wacko: ? i trzeba jeszcze cś wymienić ? :wacko: POMOCY :rolleyes:

Kolego pos potrzeba wykonac małą przeróbke przy mocowaniu do skrzyni i jeśli jest od 28 wymienić rozdzielacz . pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v