Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

amorki ten tur na filmiku jest opuszczany na linkę bo na siłowniku to tak szybko nie opadnie łycha

 

amorki ten tur na filmiku jest opuszczany na linkę bo na siłowniku to tak szybko nie opadnie łycha. a my chcemy żeby sie na siłowniku opuszczało

Opublikowano

a żeby sterować krokodylem tak jak w filmiku potrzeba jakis dodatkowy rozdzielacz,czy można podpiąć przewody i sterowac tym oryginalnym na błotniku.

a czwytak bel ktoś podczepiał do 30stki z takim zwykłym turem?jesli tak to jak działało

Opublikowano (edytowane)

Wiem normalne że jest na linkę tam ktoś zrobił na własne potrzeby amatorsko logiczne że jak 3 sekcje to musi być siłownik do pochyłu i krokodyl lub chwytak podałem tylko dla przykładu żebyś zobaczył jak ładnie i szybko sobie radził w pracy z krokodylem ,Proszę bardzo

Edytowane przez amorki
Opublikowano

Tylko że ten pierwszy TUR z linku autora tematu to ładowacz [Hydramet TUR 3B] może za większą kasę ale wyposażony w euroramkę, większy udźwig [grubsze siłowniki] i ma krótszy wysięgnik przez co przednia oś tak nie obrywa ;)

Bo komu by się chciało ręcznie szarpać krokodyla żeby zaczepić na te bolce? Bo mi nie i dlatego wybrałem TUR 3B B)

Opublikowano

kris14 popieram

A czy ten tur 3B będzie pasował do 330 .bo na moje oko jest on dla 60 i innych ale nie do 330

Gadałem ze znajomym to powiedział że dorobią w tej firmie mocowania nawet do 330.

Opublikowano

Widziałem w akcji 3B na c 360 i na pewno nie zdecydował bym się na taki tur do c330, 3B wazy 575kg, do tego krokodyl ponad 200kg i co z tego że mało wystaje, jak c 360 z przeciwwagą w błocie męczy się ślizga, wszystkie sekcje wolno pracują, po zastosowaniu szerokich kół nie da się ukręcić kierownicą, jak ktoś chce ok ale od razu trzeba się przymierzać do wspomagania kierownicy i wydajniejszej pompy, heh nie bez przyczyny ktoś kiedyś opracował tura na linkę do tych ciągników, bo w sumie to też ma swoje plusy, trach i wyładowane i pojechał dalej następne widły nabrać, a z tymi 3 sekcjami wszystko odbywa się wolniej no ale i tak wolał bym 3 sekcyjny, z tym że do c 330 coś z tych rzemiosła z allegro do c 330 przynajmniej masa dużo niższa niż 3B no i cena ;)

Opublikowano (edytowane)

Jak by ktoś miał na sprzedanie tura do C-330 produkcja babiński Zawady w rozsądnej cenie to ja chętnie kupię proszę o odpowiedź

Edytowane przez nasil90
Pisanie z Caps Lockiem
Opublikowano

mam problem z turem właśnie w ciapku, firmy meprozet mam powietrze w siłownikach i nie mogę się go pozbyć user @andrzej2110 podpowiedział mi by zostawić go na kilka dni z podniesionym na maxsa a stał trzy dni i trzy noce i nic :( jak można to jakoś inaczej zrobić ? :unsure:

Opublikowano

zawór sprawdzałem, podłożyłem sobie nakrędke 8mke bo były cztery podkładki w fabryce tak był ustawiony bo plombe zrywałem,nic takiego nie dźwigałem bele słomy, obornik

Opublikowano

@Koles on jest z meprozetu, myśle że powietrze niechce wyjść bo mam szczelne tłoki

witam ,tak po mojemu to niechce ci się odpowietrzyć bo pompa ciągnie lewe powietrze,często właśnie

po wymianie pompy tak sie dzieje,powietrze byćmoże zasysa na kolanku,wystarczy tylko troche przekręcić ijuż bedzie ciągneło musisz sprawdzić,ja tak miałem.

Opublikowano

Zmierzyłem, Średnica tłoka(tego starego czyli grubszego)= 43mm, obecnego- 37,5mm ;)

 

Ja u siebie mierzyłem to średnica tłoczyska (tego srebrnego) to 50mm a tej obudowy ok 80mm to takie niezbyt dokładne wymiary bo mierzyłem centymetrówką ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v