Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Oj andrzeju że c-330 ma większy udźwig od c-360 to się nie zgodzę, spróbuj sie z moją c-360 to c-330 nie ma szans, ja mam pompe zetorowską, ciśnienie 180at na wolnych obrotach, krótki tur i jeszcze grubsze tłoki niż w turze 2 ;)

A to ze tył podnosi to się nie dziwie bo ciapek jest lekki, on ze skrzynką wazy tyle co c-360 bez skrzynki

Na wsteczny nie narzekam, tak się składa że c-330 też nie ma za szybkiego wstecznego

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Tak myślałem kiedy do dyskusji włączy się @Ursusc385... Po prostu było za pięknie, każdy chwali ciapka...

Opublikowano (edytowane)

Andrzej, Ja też mam zwykłego tura :)

@UrsucC385 nie porównoj swojej 60 do Ciapka, ponieważ waży tyle co ciapek ze skrzynką ale nie wiesz czemu ? Bo ma wiekszy silnik niz 30 , 4cyl, jest dłuższa.a to że masz grubsze siłowniki to nic to wiele nie pomaga w tak małym tur'ze :)

Kolego Murtek3 Dobrze Gadasz :)

Edytowane przez przemrolnik
Opublikowano (edytowane)

żebym miał jak mierzyć to chętnie bym podał, może będę kupował nawozy w big bagach to zobaczę czy 2 worki podniesie = 1t.

Ale jak woziłem po jednym worku to podnosił na wolnych obrotach, i jechał normalnie bez żadnego podskakiwania, a brałem takie rzeczy że tył do góry szedł

 

@piotttrek przestań sie czepiać, ja w c-360 mam krótkiego tura i o wiele grubsze tłoki ja w turze 2 więcej jakby nie było to i tak więcej podniosę jak c-330...

 

@przemrolnik a ty znów piszesz głupoty, jak to grubsze tłoki nie mają pomóc w podnoszeniu ? uzasadnij to, bo ostro się mylisz

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano (edytowane)

Oj andrzeju że c-330 ma większy udźwig od c-360 to się nie zgodzę, spróbuj sie z moją c-360 to c-330 nie ma szans, ja mam pompe zetorowską, ciśnienie 180at na wolnych obrotach, krótki tur i jeszcze grubsze tłoki niż w turze 2 ;)

A to ze tył podnosi to się nie dziwie bo ciapek jest lekki, on ze skrzynką wazy tyle co c-360 bez skrzynki

Na wsteczny nie narzekam, tak się składa że c-330 też nie ma za szybkiego wstecznego

A czy ktoś ci kazał nadawać na temat jaka ta 60 jest Och i Ach ? ?? :blink:

No ale.. nawiązując do tematu - Odnosi się on do c-330 z turem nie 360.

Drogi Autorze tematu, Bierz TUR'a do C-330 bez wachania :)

Edytowane przez przemrolnik
Opublikowano (edytowane)

A co ja bedę pisał tacy znawcy jak @przemrolnik itp. wiedzą lepiej... :huh:

Np. że grubsze tłoki nie pomagają w podnoszeniu :mellow:

 

P.S moj ostatni post

 

Jedynie z @andrzejem można rozmawiać bo widac że ma troche pojęcia

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Ile Ci dadzą grubsze tłoki? Miałem w 330 najpierw grubsze, teraz mam te normalne, była minimalna różnica, ale tylko minimalna....

Czy ktoś napisał że 330 jest lepsza od JD z turem? To tylko i wyłącznie Twoje stwierdzenie :)

Opublikowano

Tylko to co wysuwa się z siłownika to nie jest tłok, a to jego średnica (dokładnie pole powierzchni) jest istotne w tych rozważaniach. Kolego piotttrek podaj średnicę zewnętrzną siłowników.

Opublikowano (edytowane)

ja tez mam tura w ciapku na linke i jest ok

dzisiaj szlake z podworka zbieralem i wywozilem no i kamien (żwir) sypalem i pelna lyszke to mial co podnosic i skrecac jest ciezko .

a jakie macie opony z przodu bo dzis sie przednimi zapadlem prawie po oś

Edytowane przez Lukaszjarm
Opublikowano

To co się wysuwa nazywa się tłoczysko. Obudowa to cylinder. Piotrek zmierzył średnice tłoczyska i z tego można sobie wyliczyć pole powierzchni.

Tylko, że średnica tłoka roboczego (równa średnicy wewnętrznej cylindra) jest większa niż średnica tłoczyska... Niestety, trzeba zdemontować siłownik, aby dokładnie to zmierzyć.

Zakładając, że siłowniki posiadane przez Kolegę mają cylindry o ściankach tej samej grubości to przyrost udźwigu powinien być w granicach 32-33%, więc sporo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v