Bartko154

Opony 18.4-34

Polecane posty

Bartko154    0

Witam chciałbym kupić nowe opony do mojego ciągnika.Chcę się dowiedzieć jakie firmy polecacie.W cenie chcę się zmieścić do 2000zl.Muszą być dobre ,wytrzymałe i nie drogie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj stomila bo to szajs!!!

Miałem to po 5 latach zaczęła mi szczypać...

Polecam zachodnie , ale jeśli chcesz tanie to barum lub mitas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartko154    0

lukasz612 nie dotyczy jednej opony

 

czy ktos by mógł by mi powiedzieć gdzie mogę je kupić i czy jest ich strona ; :)

 

A gdzie mogę je kupić i czy mają swoją stronkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Ja w ursusie c-360 mam opony Mitas i są bardzo dobre również je polecam.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tktomek74    2

1,5 roku temu kupiłem na giełdzie w Słomczynie ukraińskie radialne 18.4-34 do zetora 8011, jak na razie prawie zero zużycia ,nawet jeszcze te wąsiki są.:z dętkami kosztowały 2100 zł 2 szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    239

chcialbym zglosic ogolna uwage:

edytujcie swoje posty w tym temacie, bo nie laska napisac ilosc mth, prace, rozmiar, cene itp.

to ze ktos ma i nic mu sie nie stalo przez 3 lata to nie jest zaden argument!!!!!!!!

 

jak nie macie nic madrzejszego do powiedzenia to zamilczcie


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

A czemu ten temat jest w dziale Claas, Renault jeśli dotyczy opon??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto strona z cenami hurtowymi każdego rodzaju opony każdej firmy...

www.transgum.com/webespresso.php/PageId,1173,lang,.html

 

Poza tym dlaczego wszyscy mają zamilczeć?

Przecież chyba im więcej opisów i komentów (choć prostych) z życia tym lepiej...

To było chamskie Brzozak2 kazać wszystkim żeby się zamknęli!!!

Temat został spalony przez Ciebie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartko154    0

chcialbym zglosic ogolna uwage:

edytujcie swoje posty w tym temacie, bo nie laska napisac ilosc mth, prace, rozmiar, cene itp.

to ze ktos ma i nic mu sie nie stalo przez 3 lata to nie jest zaden argument!!!!!!!!

 

jak nie macie nic madrzejszego do powiedzenia to zamilczcie

ja chciałem opinie od innych i o to mi chodziło !!!!! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Temat przenoszę do działu Tematy ogólne > Opony


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gacuseks    2

Ja się podepnę pod temat.Mam pytanko czy za Petlasa ,,18,4 X 34 12PR ,, warto dać 1200zł/szt., oczywiście gwarancja jest. Może są gdzieś tańsze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszs88    3

posiadam oponki z felgami 18,4R30 na sprzedaż wraz z felgami...założone one były w Classie. plus dodatkowo zapasowa opona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szykus    0

-- połączono --

 

Zastanawiam się nad zakupem nowych opon radialnych do Ursusa 1222 w cenie max 3500zł za 1szt. Jakiej firmy polecacie ? Mitas ? Petlas ? Taurus ?

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez -U-R-S-U-S-
      W dalszych lub blizszych planach mam zamiar zmienic opony tylne w U C-360, mam kilka pytan:
      - jakie najszersze opony weszly by na ta felge bezproblemowo
      - radialne czy diagonalne
      - niski profil czy normalne - wady niskiego profilu
      - jak ksztaltuja sie ceny opon tylnych w waszych rejonach
      dzieki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam jakie opony będą szerszym zamiennikiem 360/70 r24 
    • Przez deer
      Mam pytanie.
      Przy ciągniku mam koła tył 18,4/85 R38 a przód 14,9/85 R28.
      Jak dobrać wąskie koła ?
      Jaka powinna być ich szerokość (jak najwęższe) tak aby na tylnym podnosniku zawiesić jeszcze ze 2,5 T a ciągnik sam waży ok 5 T (JD6520), no i wszystko sie kupy trzymało, a jazda nie była igraniem ze śmiercią .
      No i oczywiście by średnica przednich współgrała z tylnymi, bez rozbierania skrzyni .
       
      Może ktoś ze społeczności AF użytkuje koła wąskie u tego typu ciągników i podzieli się swoimi spostrzeżeniami i uwagami.
       
      Z góry dzięki za pomocne rady .
    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez DonCorleone666
      Witam, wie ktos moze z forumowiczow czy opona 14.9x30 bedzie pasowac na felge 18.4x30?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj