Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
POLKOP

ssanie w c 360

Polecane posty

POLKOP    2

Rzekomo niektóre pompy paliwowe mają z przodu taką śrubke i ją się ją odkręci to jest ssanie i wtedy ciągnik lepiej pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

coś ci w głowie swita, ale mówisz tu chyba o pompie w U-28-z tego co wiem one miały tzw 'przyśpieszacz' stosowany w rozruchu zimnego silnika:zaciągasz gaz do oporu, przekręcasz pokrętło kształtu zakrętki od butelki i startujesz, ale w momencie gdy popuścisz gaz przyśpieszacz automatycznie się wyłącza :) kiedys sie tym gdzieś bawiłem ;-)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Starsze zetory też takie coś miały. Przy pompie jest przycisk przy dodaniu gazu się go wciska a po odpaleniu i puszczeniu gazu się wyłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arek116    3

w c 360 większa dawka paliwa na rozruch sama się ustawia większa bez żadnych guzików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    19

Starsze zetory też takie coś miały. Przy pompie jest przycisk przy dodaniu gazu się go wciska a po odpaleniu i puszczeniu gazu się wyłącza.

takie cos jest w 7011 i starszych, jak nie nacisniesz tego to nie zapalisz ciągnika nawet w lecie :) oczywiscie nie trzeba tego naciskac przy kazdym uruchomianiu ciagnika, ale po dluzszym postoju tj.kilka godzin.

 

ciekawostką jest ze jak nacisnie sie ten przycisk podczas gdy ciagnik jest zapalony momentalnie zaczyna dymic jak lokomotywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Starsze typy ciągników miału tzw podstawianie pompy ,czyli ręczne załanczanie rozruchowej dawki paliwa.Nowsze pompy maksymalną dawkę paliwa mają załanczaną automatycznie ,dlatego nie mają tego pokrętła .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balans101    0

To "pokrętło" to jest właśnie dodatkowa dawka paliwa do rozruchy zimnego silnika , a z tego co się orientuję to było to tylko stosowane w pompach wtryskowych w zetorach np 7011 :lol: Ja osobiście się nie spotkałem żeby było coś takiego w c-360 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie sprawdziłem tematu ,więc chciałbym dopowiedzieć ze z naszych krajowych ciągników to takie coś miały napewno c 325 i c 328 natomiast nie jestem pewien jak było z 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pmirekbmw
      witam koledzy mam problem nie dawno byl robiony remont silnika jakieś 2 lata temy ciągnik za ten czas przejechal 150 mt w miedzy czasie były wymieniane pierścienie na nowe bo sie zagotował woda poszła do oleju a problem w tym że nawet na 2 biegu ciągnik jest słaby głowice były dobre wymienone było tłoki+tuleje+pierscienie szlif wału pompa wtryskowa ma max 1500 mt od nowości przejechane w silniku został stary wałek rozrządu
      miał ktoś podobny problem
    • Przez wotomek
      Problem polega na tym że mój ursus C-360 stracił moc. Nawet z niewielkim obciążeniem ledwo wkręcał się na obroty. Doszedł do tego również problem z zapalaniem - rozrusznik musiał bardzo dobrze rozpędzić wał, aby silnik "załapał". Pomyślałem - problem z filtrami lub odstojnikiem. Wyczysciłem więc odstojnik (co nie pomogło). Wymieniłem filtry paliwa (też były czyste), odpowietrzyłem układ, przepompowałem pompką paliwo. Uruchamiam silnik, pomimo tego iż nie dodaję gazu, od razu po odpaleniu silnik wchodzi na maksymalne obroty! Wskazówka obrotomierza praktycznie obrkęciła się do okoła! Dopiero odłączenie przewodu paliwowego spowodowało że silnik zgasł. No i nie wiem w czym teraz może być problem, boję się nawet kolejny raz uruchamiać silnik. Dodam tylko że jeszcze 4-5 dni temu wszystko było ok, ciągnik normalnie odpalał i pracował.
    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×