inginio

Case - problem z odpalaniem w mroźne dni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
inginio    0

Witam! Chciałbym przeprowadzić sonde tzn. czy macie problemy z odpalaniem przy temperaturze -5 i mniejszej? Ja mam case Cx 80 2000rok i mimo tego że aku nowe to przy większych mrozach niema siły przekręcić rozrusznikiem. Mój sąsiad kupił nowego Jx95 i jak jest ponieżej -5 to już tylko mu pomaga prostownik z rozruchem. Inny znajomy ma Jx 80 i ten sam problem. A jak jest w waszych ciągniczkach? Uważam że mają za małe akumulatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd5820    0

W mnie w JD nie ma problemu, jaki by nie był mróz, dogrzać i pali, w Z 7745 mieliśmy montowaną grzałkę, 15 min do 220v i palil jak rakieta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorczyk    0

moja renia przy minus -14 dobrze pali tylko ropa z mety zamarza w odstojniku to butlo gazową podgrzewam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DF24    28

ja mam jxu95 mam go dopiero z miesiac wsumie teraz go nieruszam ale jak były u nas przymroski rzedu -16 w pomieszczeniu gdzie stał ciągnik odpalał od kopa


Małorolny jestem. (106ha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr5a4    4

Witam. Problem był jak nie było grzałek. Dzisiaj mróz był -20 i nie było problemu:) a mam case 4230. Grzałki bodajże od zetora 8540 jak dobrze pamiętam za dwie coś koło 70 złotych. Dobra sprawa 10 minut i kadłub ciepły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Przy -15 za 10 min grzałka w zetorze kadłuba to raczej nie zagrzeje.Mamy w firmie w 5sz zetorów i nie ma bata.Tak z 45 min trzeba sobie zarezerwować.Ona ma tylko 1000W.Tak czy owak to super sprawa.Jednym slowem rewelacja za takie pieniadze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Rozumiem że grzalka jest montowana w blok w plszcz wodny tak?

Kiedyś mialem internationala 844S i tamten bez grzania palil w każdy mróz. Mój Case ma świece plomieniową i pod warunkiem że zakręci silnikiem to od razu pali. Problem w tym że w mroźne dni niema sily obrócić silnikiem i to jest caly problem. Zobacze jak jutro zapali. Jest u mnie -11 teraz a traktor stoi na dworze bo garaż mam zajęty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

U mnie to zależy od akumulatora mam case 685 jak jest aku dobry to niema problemów ostatnio stał od połowy grudnia nie ruszany i w sobote poszedłem do niego po miesiącu bez odpalania ale bez prostownika się nie obeszło bo nie zakręcił dopiero po ładowaniu zapaliłem pierwszego kopa. Tyle, że u nas mrozy były i ponad 20 stopni, a ciapek też miesiąc nie ruszany i wlałem mu cieplej wody i z pierwszego zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

No i ja tak bym chciał żeby moja trzydziecha odpalała :lol: . U mnie jest na odwrót case odpalam co 3 dzień bez problemu (zalany płynem) a 30 to ze 2 razy ciepło wodą trzeba ją przelać

Najlepiej sprawdź czy ci się nie zapowietrza (mój też tak palił ale zrobiłem mu cały układ paliwowy od podstaw- przewody, pompka, itd.), albo po jakim czasie dymek wychodzi (powinien tak jakby po 2s)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jonski1    0

Witam

Potrzebuje pomocy. Kupiłem Case IH 4240 z 96 roku i chodzi oto że pali kiedy chce. Gdy stoi w stodole na klepisku w stodole to pali bez problemów a gdy zgaszę go gdzieś na polu czy na podwórku to nie pali. gasną aby kontrolki i nic tylko na zaciąg. czy ktoś wie co to może być za przyczyna? bardzo proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrackLift    0

NH TD80D mojego sąsiada też nie odpala przy -5 musiałem go ciągnąć i dopiero odpalił :D

Moja Proxima za to pali elegancko jest ponad -20 i pali bez żadnego problemu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Jonski albo nie łączy któraś klema albo masa do silnika albo elektromagnes pada w rozruszniku ale wtedy by raczej kontrolki nie przygasały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus2    1

Mam Case 4240 pro.Już przy niewielkim mrozie traktor nie chce odpalić. rozrusznik kręci, akumulator naładowany wspomagany rozruchem, Swieca płomieniowa nowa(sprawdzałem działa). podczas kręcenia z rury wydechowej wydobywa się biały dymek i tyle.nie chce odpalić nie wiem co może być.Na cieple odpala od razu. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Szymus2 czyżbyś kąt wtrysku mial nie taki??? Jaki masz przyspieszacz na pompie? Jak możesz zrób foto pompy to może rozwiąże Twój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

macin87 nie ty jeden byś tak chciał sasiad był kiedyś i się chciał zakładać ze mna ,ze nie zapali a ja poszedłem i bez wody zapaliła a akumulatory mam już 10 rok tylko mam alternator przy nich od nowości a dawniej jak pamietam co była prądnica to 2 lata i akumulatory na szrot. A u sąsiada znów nie chce palić strasznie ciężko obraca i tak ma od nowości!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Ja już mam do swojego grzałke wbudowaną w korek od spustu oleju(jeszcze nie zamontowaną) tylko musze jeszcze dać do tokarza aby mi gwint dorobił. Grzałka jest z mercedesa. Zdecydowałem się na taką a nie wody ponieważ najważniejszy jest podgrzany olej a ciepło lepiej idzie z dołu do góry niż z góry do dołu. Z grzalki oleju zrezygnowalem ze względu na to iż będzie jednak przypalać olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez nitr0seq
      Witam, mam problem z maszyną case maxxum 5150 z przekładnia powershift. Kupiłem ją około dwa miesiące temu i od tego czasu stoi i nie wiemy co tam się do końca dzieje. Sprawa wygląda tak, że na początku miał w hydraulice metaliczne opiłki, jednakże to zostało zażegnane przez mechanika, pompa została zregenerowana filtry i olej powymieniane i wszystko przez chwilę chodziło. Potem problem zaczal objawiać się w końcówkach hydrauliki z tyłu, półbiegach i wspomaganii. Traktor na niskich obrotach (poniżej 1200) nie wbijał biegu, migała kontrolka od hydrauliki, nie działało wspomaganie. Dodatkowo po sprawdzeniu ciśnień na hydraulice okazało się że na niskich obrotach jest tam około 30 barów. Po wkręceniu na wyższe obroty bieg wchodzil, kontrolka gasła a wspomaganie zaczynało działać. Ciśnienie na końcówkach hydrauliki dawało wtedy 180 barów. Po tym fakcie została nawet wymieniona ta druga środkowa pompa i efekt dalej jest taki sam. Sprawdzaliśmy również alternator czy jest dobry, bo myslelismy że może ma problem z prądem, ale wszystko jest w porządku i już teraz kończą nam się pomysły. Są żniwa a traktor stoi, może jest jakiś fachowiec który ma jakiś pomysł? Dodam, że sprawdzaliśmy również zawór kompensacyjny (?), nie pamiętam dokładnie jak się nazywał bo jeden mechanik doradził nam że może się zacinać - ale tam też jest wszystko dobrze. Z góry przepraszam jeśli coś przekręciłem, ale jeszcze się uczę, jestem laikiem w mechanice jednak się staram, a boli mnie że traktor miał w żniwa prasować słomę, a stoi i się kurzy u mechanika. 
      Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc, bardzo doceniam. Mogłem o czyms zapomnieć co było wymieniane/robione bo już wielu rzeczy naprawdę próbowaliśmy i efekt dalej żaden, w razie czego dopowiem później. Pozdrawiam bardzo serdecznie ;)
    • Przez Gregster
      Witam, pali mi się kontrolka skrzyni biegów, pali się cały czas, ciągnik działa bez zarzutów. Mam instrukcje ale nie do końca ja rozumiem. Przed pojawieniem się kontrolki na stałe, migała 4 razy czyli to była wina masy. Potem zaczęła migać 5 razy. Teraz pali się na stałe. Czy mieliście podobny przypadek? Proszę o pomoc w diagnozie, czy mogę sprawdzić co dokładnie go gryzie? 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez ka-1990
      Witam . Mam taki oto problem .ciągnik case 5140 rok 1997(pojedyńczy zegar)-brak wskazań licznika,nie pokazuje ani prędkości ani obrotów silnika.Najpierw znikły obroty a potem prędkość km/h. prosze o pomoc
    • Przez 1994kuba1994
      Witam, szukam mechanika od ciągników case  a dokładnie tych starszych 956 xl itp.  Zależy mi na mechaniku co ma pojęcie a nie że dopiero się uczy. 
    • Przez mihau7
      Witam,
      Mam problem z moim case 5150, mianowicie nie działa regulacja prędkości opadania i głębokości pracy tylnego tuza. Ehr w położeniu "praca" - ten który powinien maszynę opuszczać do zadanej głębokości o zadanej prędkości - opuszcza maszynę praktycznie bez oporu tj. leci w dół zbyt szybko.
      Gdzieś czytałem, że jest to wina zaworu regulacji podnośnika - tego pod kabiną z prawej strony do którego prowadzą dwie rurki z pokręteł prędkości opadania i trybu pracy.
      Ktoś wie jak się do tego dobrać, jak to naprawić/regenerować?
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj