Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ariss    25

a po co tak piłować ciągnik na C i wciskając gaz do 40km/h i pali więcej no to dla ciągnika jakbyś jechał autem na niskim biegu na wysokich obrotach, ja tam na ręcznym dam na 32km/h i jadę po drodze na D i śmiga może ściągnę sobie blokadę chociaż nie wiem bo mało jeżdżę po drodze

 

@cinek skąd jesteś znam gościa z wlkp że ściąga blokady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    8

Niedaleko Poznania mieszkam, jak jadę 39km/h to nie zrzuca mi biegu na C tylko jedzie na D, więc chyba jest odblokowany, tylko migają A,B,C,D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moge nigdzie znaleśc informacji o skrzyniach speedshift w MF 61XX. Czy ktoś posiada taką w swoim ciągniku? Jak się sprawuje? Czy to prawda że jest mocniejsza od Dyna?

 

najlepsza skrzynia w MF to dyna schift poczawszy od generacji ciagnikó seri 61xx 81xx ciagniki tej seri za granica ciesza sie uznaniem, lac dobry olej do skrzyni zmieniac filtry i powinna smigac spokojnie 10 tys mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anns    0

W moim 6150 sprawa kagańca na komputerze wygląda tak: z tyłu ciągnika między zbiornikiem paliwa, a kabiną jest kabelek od prędkościomierza (dostęp od tyłu ciągnika, nie trzeba nic rozkręcać, po rozłączeniu go na wyświetlaczu pokazuje 00 i tak oszukujemy komputer. Dzięki temu zabiegowi lecimy w okolicach 42 km/h. Jest to rozwiązanie bezpieczne i w pełni odwracalne, wystarczy ponownie załączyć kabelek. Można też wykonać to tak aby wskazywał prędkość, lecz wiąże się to z leciutką ingerencją w komputerze. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę napisać co i jak. Dodam że mój MF wyposażony jest w skrzynie Dynashift B).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Chodzi ci o czujnik predkosci który jest pod zbiornikiem paliwa, ja kiedys go odłonczyłem to faktycznie blokady nie było i jechało sie ponad 40 km/h, ale zaraz zauwazyłem ze cały czas jest załonczony przedni naped mimo ze go wyłonczyłem i kontrolka zgasła, pewnie dlatego ze komputer nie dostaje sygnału z tego czujnika predkosci i trakyuje to jak by ciągnik stał, tylko ze mój to MF 3085 a w twoim moze byc inaczej, sprawdz to, moze napisz co zrobic w komputerze zeby go oszukac i nie było tej blokady niepotrzebnej, bo ja do transportu to odłonczam te kostki z kablami przy elektrozaworach od Dynashiftu i cały czas jest na półbiegu D i wtedy komputer juz nie blokuje i ja tez nie moge zmieniac półbiegów dzwignią-to taki minus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz0920
      Witam jakis rok temu kupilem mf 3085 i nic sie z nim nie dzialo. Tak na wiosne np. jak jechalem 1 A to nangle się przełancza na D a reszta (ABC) mrugaja Gdy przełanczam na inne to brak reakcji.Zeby to naprawic to wystarczy odkręcić kleme od akumulatora i przykręcić po chwili przystko wraca do porządku.Na wiosne kilka razy tak się zdarzyło od tego czasu zrobilem jakies 400 mth i nic sie nie dzialo a teraz na jesien zaczeło znowu się to robić.Nieraz odkręcenie klem odrazy nic niedawalo itp. Niewiem czemu tak się dzieje ale przypuszczam że mam za mały akumulator i sie to zawiesza. Akumulator jaki byl przynim to jest bardzo mały np. przy pelnym oswietleniu sie żarzy lampka od ładowania.na akumulatorze niepisze jaki mocny. A jaki akumulator byłby najleprzy do tego modelu,jeśli akumulator ma wine.prosze o pomoc
    • Przez Damian2807
      Mam w MF skrzynie Dynashift 32/32 i nie wchodzi w miej 4 bieg i żółw/zając.Przy próbie włączenia 4 słychać zgrzyt, a gdy się już włączy i puści sprzęgło wyskakuje. Ten problem pojawił się po powrocie od belowania.
    • Przez fungin
      Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem MF 3085 dynashift 94r. Przeglądając swój nowy nabytek natknąłem się na"dziwny" przełącznik elektryczny wolno wiszący na przewodach pod kabiną na wysokości tylnego prawego słupka.Zastanawiam się do czego służy. Przełączałem go na postoju ale nic się nie działo. Podejrzewam że to może być zainstalowane do odblokowania ogranicznika prędkości.Wygląda to na wstawkę. Jeżeli ktoś się z czymś takim już zetkną proszę o info.
    • Przez farmer74
      Witam.
      Mam problem ze skrzynią biegów w MF 3655.Rozebrałem skrzynie i mam teraz pytanie do fachowców bo jedynym uszkodzeniem które widać jest w takiej jakby przekładni w której są dwie małe tarczki z ząbkami wewnątrz i właśnie one są w kawałkach.W instrukcji jest to opisane(po angielsku) że to jest spedshift.Czy to możliwe że te tarczki przekazują napęd na skrzynię?Dodam że biegi mogę niby wrzucić ale ciągnik stoi.
      Wcześniej był problem z półbiegiem tzn. po wciśnięciu guzika coś zaczynało piszczeć w skrzyni i jakby sie sprzegło ślizgało, więc go nie używałem bo robota czekała a teraz stanął całkiem i muszę go zrobić.Reszta skrzyni jest ok. Myślałem że to rewers poszedł bo wcześniej podobnie się skończyła jazda ale to naprawiłem i to wygląda dobrze. Pozdrawiam i licze na jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić.
    • Przez 5714mf255
      pytania ogólne dla wszystkich forumowiczów wybieracie Polskie czy zachodnie maszyny dlaczego wybór pada na daną maszynę czym się sugerujecie dlaczego zachodnia a nie polska lub dlaczego Polska a nie zachodnia prosiłbym o własne doświadczenia a nie zasłyszane. Myślę że dobry temat do dyskusji
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj