Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tych srubek nie podciagalem, nie wiem nawet do czego one sa, mam je podciagnac ? a wymieniac czesci tak na oko kazda po kolei to tak nie zabardzo bo wydaje sie kase na marne.

Opublikowano

Odkręć dekiel i zobacz czy sprzęgło ci się wysprzęgla, czy słoneczko pracuję, powinno chodzić przynajmniej z 1,5 cm.

2 czy tarcza odskakuję od docisku, lub koła zamachowego, bo może masz frez wyrobiony i tarcza nie przesuwa się na wałku.

Czy jak zakładałeś nową tarczę to sprawdzałeś frez, i nasmarowałeś tarczę i frez smarem?

 

Te śruby z kontrą to nie są czasami od żółwia, 8mm.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tak samo jak wszystko inne :D. Odpowietrznik masz na górze skrzyni pośredniej na takiej kostce do której dochodzę przewody od wysprzęglików.

Edytowane przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam.Panowie mam takie pytanie czy da radę wymienić łożysko wałka wstecznego biegu od str. skrzyni bez jej odjerzdrzania ?Jestem na etapie wymiany wzmacniacza momentu i skrzynia pośrednia jest wyciągnięta ale widzę że mam następne zajęcie chodzi dosłownie o 1cm?

Opublikowano

Mam taki problem z moim 904.Mianowicie rozchodzi się o to że gdy jest zimny olej biegi przełącza się fajnie a, gdy już się nagrzeje olej to nie idzie przełączyć na wsteczny i wbić też obojętnie którego biegu.Nie ma różnicy czy wysprzęglam podwójnie czy nie.Czy to może być wina zaspawanego wzmacniacza i taśmy hamulca? Bo w 1214 nie ma wzmacniacza i tam nie ma możliwości aby był zgrzyt.Nawet można przełączyć z wstecznego na szosowe podczas gdy ciągnik jeszcze się lekko toczy do tyłu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v