News

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Matik7171    2

Witam. Byłem ostatnio oglądać ciągnik Renault Ares 540rx. Ciężko wchodzą biegi. Czasami bieg wejdzie dobrze a czasami trzeba wbić na siłę. Czym to może być spowodowane? I czego to może być wina? Pomocy.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Świeci się kontrolka od filtra oleju hydraulicznego? Jest taka? Czy może być też tego wina? Skrzynia jest z czterema biegami plus po prawej stronie żółw i zając. 

5 minut temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie  

6 minut temu, ptaszyna napisał:

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Czyli w zime będzie tak cały czas? Czy jeżeli rozgrzeje się olej będzie lepiej? 

Edytowano przez Matik7171

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
Przed chwilą, ptaszyna napisał:

Jak się rozgrzeje będzie lepiej a nawet dobrze.

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

6 minut temu, Matik7171 napisał:

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

Dodam że świeci się kontrolka od filtra skrzyni biegów (?) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
u mnie parze wymiana sie tez siwiecila byly filtry brudne wymienilem filtry i olej i jak jest temperatura tak +7 to sie nic nie sieci a jak chlodniej to parze minut siwieci i jak przemiesza olej to gasnie biegi wchodzą tez tak ciasno ale jak sie zagrzeje to lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekHebda    4
mam 546 fajna maszyna teraz kvernelanda 3x45 do niego kupiłem i będzie latał z tym a ta kontrolka jak olej się zagrzeje to zgasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
niewiem jak te 4 cylindrowe ja mam 6 cylindrow i jestem zadowolony jak narazie mam go od tamtej wiosny spalanie jak dlamnie jest w normie do tego co robi a orze sieje i talerzuje i transport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
jeśli filtry brudne to nie zgaśnie albo czujnik popsuty u mnie nie gasła na pierwszym wkładzie filtra jak czujnik odłączylem to kontrolka gasła ale był sprowadzony i wymienilem wszystkie filtry i olej i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nieodpowiednio dobrany olej przekładniowy do warunków klimatycznych będzie sprawiał problemy aż do momentu rozgrzania. Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
jeśli cisnienie bylo by słabe do na goracym olej bylo by cos nie tak a u mnie jest wszystkie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeszcze tylko raz powtórzę:

11 godzin temu, AlaCapone napisał:

Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kontrolka świeci bo są zapchane filtry i trzeba je wymienić. Jak będzie zimny olej to będą razem migać półbiegi '1' i '4'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140
2 godziny temu, AlaCapone napisał:

Jeszcze tylko raz powtórzę:

 

Nie zawsze, akurat w tym przypadku sygnalizuje brudny filtr. Tylko że nie od razu powoduje to spadki ciśnienia. Może być za zimny olej lub lekko brudny filtr i kontrolka będzie się zaświecać, oczywiście nie w całym zakresie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Czy będzie to zapchany filtr, czy brak oleju w skrzyni, czy zużyta pompa hydrauliczna, czy uszkodzony jakikolwiek inny zawór, świecąca kontrolka sygnalizuje - brak ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Pierdzielisz kłupoty i tyle. Od zaniku ciśnienia jest osobna kontrolka, Tzn. że od hydrauliki są dwie kontrolki, jedna od filtra, druga od spadku ciśnienia. Jaśniej i prościej nie umiem napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Najpierw naucz się pisać i czytać - później będziemy rozmawiać.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    5
kolega ptaszyna ma rację gesty olej ciezko przeplywa przeplywa filtry i czujnik to lapie a jak by bylo pompa słabe to na goracym olej cos by słabe dzialalo takie jest moje zdanie
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Te polbiegi co są przy galce od biegów to zmiania się podczas jazdy czy jeśli się stoi w miejscu. Są one synchronizowane? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

To są biegi zmieniane pod obciążeniem, czyli bez sprzęgła i w trakcie jazdy, ale możesz je sobie zmieniać też na postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matijas67
      Witam 
      Mam problem w moim John Deere 6600 1999r
      Otóż jak chce odpalić to brzęczy chyba "bendix" Ale był wymieniany na nowy, nie wiem czy to może wina rozrusznika, nwm pomysły mi się kończą..
      Kiedyś palił na strzala Ale teraz coraz gorzej i teraz na zimnie to po 15 razy muszę przekręcić kluczyk żeby zapalił  A jak jest ciepły i chodzi w polu to jak zgasze to pali od razu ( na ciepłym) 
       
      Co to może być za przyczyna? 
      Jeśli ktoś coś wie to jakby mógł mi pomoc 😇
      Z góry dziękuję za podpowiedź 
       
    • Przez Darek1986
      Witam,posiadam na sprzedaż ciągnik renault 8514.Silnik 4 cyl turbo MWM , ( prosty w budowie i oszczędny ) .Ciągnik w Polsce pracuje w małym gospodarstwie w stanie bardzo dobrym od rolnika godny polecenia sprawny ,gotowy do prac + ładowacz czołowy 3 sekcyjny.
    • Przez Kris94
      Witam. Kupię ciągnik rolniczy o mocy 85-110KM. Cena zależnie od ciągnika i stanu mogą być starsze za 30-40 tyś a maksymalnie 60-70 tyś brutto. Ciągnik najlepiej w miarę mechaniczny, dobrze jakby był ze skrzynią 40km/h, pneumatyka mile widziana 😉 (choć wiem że niewiele zachodnich posiada więc nie konieczna). Pod uwagę biorę również nowsze belarusy i pronary. Jestem z południa Wielkopolski i najlepiej coś w obrębie do ok 120km.
      Pozdrawiam
    • Przez Sztachel
      Witam 
      Mam problem z przekaźnikiem mocy w ciągniku New Holland TS100 włączanie jest elektryczne. Wałek kręci się na niskich obrotach cały czas bez możliwości zatrzymania go ręką. Gdy włączam to działa normalnie,gdy wyłączam to kręci się na niskich obrotach. Co może być przyczyną?

    • Przez RoWi
      Witam,
      Ciągnik posiadam od niedawna i niestety pojawił się chyba poważny problem - komputer przestał wyświetlać informacje, po prostu nie daje oznak życia (ciemny ekran , bez śladów zasilania, podświetlenia, nie uruchomił się po krótkiej przerwie w pracy ciągnika). Ciągnik się uruchamia ale nie jestem pewien czy wogóle można korzystać z maszyny. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie ma przepalonych, okablowanie też wygląda na nieuszkodzone.
      Dysponuje ktoś schematami lub wiedzą którą chciałby się podzielić co należy sprawdzić w pierwszej kolejności?
      czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia tego komputera (być może nie padł a problem leży w magistrali can lub w jakimś module) ?
      czy można korzystać z maszyny mimo braku rekacji tego komputera (brak błędów stałych)?
       
      miał ktoś z Was podobny problem?
       
      Bardzo proszę o pomoc
       
      załączam zdjęcie wymontowanego komputera

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.