Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Matik7171    2

Witam. Byłem ostatnio oglądać ciągnik Renault Ares 540rx. Ciężko wchodzą biegi. Czasami bieg wejdzie dobrze a czasami trzeba wbić na siłę. Czym to może być spowodowane? I czego to może być wina? Pomocy.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Świeci się kontrolka od filtra oleju hydraulicznego? Jest taka? Czy może być też tego wina? Skrzynia jest z czterema biegami plus po prawej stronie żółw i zając. 

5 minut temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    139

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie  

6 minut temu, ptaszyna napisał:

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Czyli w zime będzie tak cały czas? Czy jeżeli rozgrzeje się olej będzie lepiej? 

Edytowano przez Matik7171

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
Przed chwilą, ptaszyna napisał:

Jak się rozgrzeje będzie lepiej a nawet dobrze.

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

6 minut temu, Matik7171 napisał:

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

Dodam że świeci się kontrolka od filtra skrzyni biegów (?) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
u mnie parze wymiana sie tez siwiecila byly filtry brudne wymienilem filtry i olej i jak jest temperatura tak +7 to sie nic nie sieci a jak chlodniej to parze minut siwieci i jak przemiesza olej to gasnie biegi wchodzą tez tak ciasno ale jak sie zagrzeje to lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekHebda    3
mam 546 fajna maszyna teraz kvernelanda 3x45 do niego kupiłem i będzie latał z tym a ta kontrolka jak olej się zagrzeje to zgasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
niewiem jak te 4 cylindrowe ja mam 6 cylindrow i jestem zadowolony jak narazie mam go od tamtej wiosny spalanie jak dlamnie jest w normie do tego co robi a orze sieje i talerzuje i transport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
jeśli filtry brudne to nie zgaśnie albo czujnik popsuty u mnie nie gasła na pierwszym wkładzie filtra jak czujnik odłączylem to kontrolka gasła ale był sprowadzony i wymienilem wszystkie filtry i olej i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Nieodpowiednio dobrany olej przekładniowy do warunków klimatycznych będzie sprawiał problemy aż do momentu rozgrzania. Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
jeśli cisnienie bylo by słabe do na goracym olej bylo by cos nie tak a u mnie jest wszystkie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Jeszcze tylko raz powtórzę:

11 godzin temu, AlaCapone napisał:

Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kontrolka świeci bo są zapchane filtry i trzeba je wymienić. Jak będzie zimny olej to będą razem migać półbiegi '1' i '4'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139
2 godziny temu, AlaCapone napisał:

Jeszcze tylko raz powtórzę:

 

Nie zawsze, akurat w tym przypadku sygnalizuje brudny filtr. Tylko że nie od razu powoduje to spadki ciśnienia. Może być za zimny olej lub lekko brudny filtr i kontrolka będzie się zaświecać, oczywiście nie w całym zakresie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Czy będzie to zapchany filtr, czy brak oleju w skrzyni, czy zużyta pompa hydrauliczna, czy uszkodzony jakikolwiek inny zawór, świecąca kontrolka sygnalizuje - brak ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pierdzielisz kłupoty i tyle. Od zaniku ciśnienia jest osobna kontrolka, Tzn. że od hydrauliki są dwie kontrolki, jedna od filtra, druga od spadku ciśnienia. Jaśniej i prościej nie umiem napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Najpierw naucz się pisać i czytać - później będziemy rozmawiać.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    3
kolega ptaszyna ma rację gesty olej ciezko przeplywa przeplywa filtry i czujnik to lapie a jak by bylo pompa słabe to na goracym olej cos by słabe dzialalo takie jest moje zdanie
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Te polbiegi co są przy galce od biegów to zmiania się podczas jazdy czy jeśli się stoi w miejscu. Są one synchronizowane? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

To są biegi zmieniane pod obciążeniem, czyli bez sprzęgła i w trakcie jazdy, ale możesz je sobie zmieniać też na postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam . poszukuje czesci do claas 836 rz z 2005 r . potrzeboje calej maski , chlodnice paliwa , chlodnice plynu i wentylator .
    • Przez vrn
      Witam
      Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 
    • Przez Jarek22B
      Witam
      Ostatnio trochę remontowałem swojego 5245 głównie nowe uszczelniacze i drobne rzeczy. Niestety po remoncie coś mi zgrzyta i i czuję drżenie/wibracje z lewej strony podłogi (jak dźwignia od przedniego napędu). Te zgrzytnięcia są co pewien czas - mam wrażenie że jak ciągnik jedzie pod górkę (nawet ta małą) - ale mogę się mylić bo boję się więcej jeździć.
      Miał ktoś coś podobnego? Jakieś wskazówki?
      Dodam że ściągałem dekiel ze skrzyni i wymieniłem bezpieczniki oraz rozbierałem przystawkę od przedniego aby wymienić uszczelniacze. Niby wszystko złożone prawidłowo ale jakiś problem jest. Nie wykluczam tez usterki bo Zetorkowi stuknęła 30-tka.
       
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez antonio8
      Mam problem z odpowietrzeniem hamulców w Aresie 656. Cala sytuacja zaczela sie w momencie gdy podczepilem nowa przyczepe z hamulcami hydraulicznymi. Ciagnik i przyczepa hamuja tylko zdarza sie sytuacja ze raz na jakis czas poprostu hamulec nie zadziala. Wydaje mi sie ze wina lezy w odpowietrzeniu. Jeden mechanik mowil ze odpowietrza sie na pracujacym silniku i nie wciska sie hamulcow tylko luzuje odpowietrzniki. I ostatnio pojawil sie tez problem z olejem hydraulicznym bo zapalila sie kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego. wydaje mi sie dziwna sytucja bo zapalila gdy ciagnalem pusta przyczepe. Przy pracach z plugiem czy agregatem uprawowo-siewnym nie palila sie wczesniej. Olej wymieniany w w tamtym roku czyli zrobione jakies 200mtg. Moze wina lezy w czujniku.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.