Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Matik7171    2

Witam. Byłem ostatnio oglądać ciągnik Renault Ares 540rx. Ciężko wchodzą biegi. Czasami bieg wejdzie dobrze a czasami trzeba wbić na siłę. Czym to może być spowodowane? I czego to może być wina? Pomocy.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Świeci się kontrolka od filtra oleju hydraulicznego? Jest taka? Czy może być też tego wina? Skrzynia jest z czterema biegami plus po prawej stronie żółw i zając. 

5 minut temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
(edytowany)
2 godziny temu, Bartek23232 napisał:

u mnie tak jestescie w zimie a po paru minutach pracy juz wchodzą dobrze przy jakich warunkach sprawdzales te biegi ja mama aresa 620 a niewiem czy ta sama skrzynia jest czy inna

Sprawdzałem przy temperaturze -3 stopnie  

6 minut temu, ptaszyna napisał:

To normalne na mrozie. Skrzynia jak zimna zawsze ciężko chodzi, do tego dochodzą linki (sterowanie) które też mogą zwiększać opory.

Czyli w zime będzie tak cały czas? Czy jeżeli rozgrzeje się olej będzie lepiej? 

Edytowano przez Matik7171

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Jak się rozgrzeje będzie lepiej a nawet dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2
Przed chwilą, ptaszyna napisał:

Jak się rozgrzeje będzie lepiej a nawet dobrze.

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

6 minut temu, Matik7171 napisał:

A co możesz powiedzieć o Aresach? 

Dodam że świeci się kontrolka od filtra skrzyni biegów (?) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
u mnie parze wymiana sie tez siwiecila byly filtry brudne wymienilem filtry i olej i jak jest temperatura tak +7 to sie nic nie sieci a jak chlodniej to parze minut siwieci i jak przemiesza olej to gasnie biegi wchodzą tez tak ciasno ale jak sie zagrzeje to lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekHebda    4
mam 546 fajna maszyna teraz kvernelanda 3x45 do niego kupiłem i będzie latał z tym a ta kontrolka jak olej się zagrzeje to zgasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
niewiem jak te 4 cylindrowe ja mam 6 cylindrow i jestem zadowolony jak narazie mam go od tamtej wiosny spalanie jak dlamnie jest w normie do tego co robi a orze sieje i talerzuje i transport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
jeśli filtry brudne to nie zgaśnie albo czujnik popsuty u mnie nie gasła na pierwszym wkładzie filtra jak czujnik odłączylem to kontrolka gasła ale był sprowadzony i wymienilem wszystkie filtry i olej i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nieodpowiednio dobrany olej przekładniowy do warunków klimatycznych będzie sprawiał problemy aż do momentu rozgrzania. Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
jeśli cisnienie bylo by słabe do na goracym olej bylo by cos nie tak a u mnie jest wszystkie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeszcze tylko raz powtórzę:

11 godzin temu, AlaCapone napisał:

Świecenie kontrolek to brak odpowiedniego ciśnienia.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kontrolka świeci bo są zapchane filtry i trzeba je wymienić. Jak będzie zimny olej to będą razem migać półbiegi '1' i '4'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140
2 godziny temu, AlaCapone napisał:

Jeszcze tylko raz powtórzę:

 

Nie zawsze, akurat w tym przypadku sygnalizuje brudny filtr. Tylko że nie od razu powoduje to spadki ciśnienia. Może być za zimny olej lub lekko brudny filtr i kontrolka będzie się zaświecać, oczywiście nie w całym zakresie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Czy będzie to zapchany filtr, czy brak oleju w skrzyni, czy zużyta pompa hydrauliczna, czy uszkodzony jakikolwiek inny zawór, świecąca kontrolka sygnalizuje - brak ciśnienia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Pierdzielisz kłupoty i tyle. Od zaniku ciśnienia jest osobna kontrolka, Tzn. że od hydrauliki są dwie kontrolki, jedna od filtra, druga od spadku ciśnienia. Jaśniej i prościej nie umiem napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Najpierw naucz się pisać i czytać - później będziemy rozmawiać.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Tylko że ja nie mam ochoty z Tobą rozmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek23232    4
kolega ptaszyna ma rację gesty olej ciezko przeplywa przeplywa filtry i czujnik to lapie a jak by bylo pompa słabe to na goracym olej cos by słabe dzialalo takie jest moje zdanie
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171    2

Te polbiegi co są przy galce od biegów to zmiania się podczas jazdy czy jeśli się stoi w miejscu. Są one synchronizowane? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

To są biegi zmieniane pod obciążeniem, czyli bez sprzęgła i w trakcie jazdy, ale możesz je sobie zmieniać też na postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaszczur2008
      Witam. Mam problem w mf 3125 z ehr.
      Problem taki ze jak oram i ustawie sobie na pokretle glebokosc np. na 4 i podniose i opuszcze przelocznikiem to nie opuszcza do tej samej pozycji co wczesniej tylko duzo wyzej staje. W tedy musze pokretlem zejsc do 6 by opuscil i zaraz spowrotem wrocic do 4 bo tak wali po rame.
      Co to moze byc?
    • Przez brzydal222
      Witam, mój problem polega na tym że ciągnik kiepsko jedzie do przodu a podczas orki staje , silnik pracuje normalnie. Podnośnik oraz wspomaganie działa normalnie, wcześniej było mało oleju w skrzyni po dolaniu dalej to samo. Co może być tego przyczyną? Proszę o odpowiedzi, pozdrawiam.
    • Przez PawelCholody
      Jestem posiadaczem Valmeta/Valtry 6300 rok 1992. Mam problem z biegami  nie działaj, biegi nie mogę wrzucić 1 i 2 jest możliwość jazdy tylko na 3 i 4. Z elektryką jest chyba wszystko ok. Ciągnik odpala jeździ, hydraulika trochę szwankuje.  Gdzie mogę szukać rozwiązania problemu?
    • Przez Hubert24
      Szukam ciągnika o mocy co najmniej 150km i w cenie najwyżej 60 tyś zł
    • Przez JarekTymiski
      Witam. Mam taki problem. Ciężko się skręca w miejscu to nie skręći kołami. Podczas jazdy jest lżej. Mam orbitrol. I jeszcze na dodatek ucieka mi gdzieś olej z zbiorniczka. Tylko nigdzie go nie widać żeby leciał, możliwe że do skrzyni? Podobno pod kabiną po prawej stronie jest jakiś uczszelniacz i on siadł. Miał ktoś tak? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.