Skocz do zawartości

Odpalanie Władimirca w mrozie -10 a-20 stopni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Denaturat leje się by związał wodę, na rozrzedzenie depresatory, nafta, benzyna.

NIGDY NIE NALEŻY DODAWAĆ NAFTY,

Nafta ma właściwości zacierające , nie wolno jej dodawać do paliwa ani do oleju.

Opublikowano

ja ma wladymirca i mam problem z odpaleniem go przy mrozie ponizej 0 wogule nichce krecic rozrusznik jak na krutko chce zapalic to rozrusznik kreci ale bediks niezaskoczy i nw co sie dzieje jak temperatura jest powyzej0 to wtedy rozrusznik kreci

Opublikowano

Sąsiad kiedy miał T 25 założył mu rozrusznik z przekładnią i na mrozy nie było bata - zapalał zawsze. Lecz kiedyś przy -27 po zapaleniu nie spojrzał na zegar od ciśnienia oleju i zatarł silnik.Lał do ruska superol a ten przy tak niskiej temperaturze jest jak smar i pompa nie dała rady zassać , po kilku minutach pracy na sucho zatarł się na wale.

Opublikowano

ja ma wladymirca i mam problem z odpaleniem go przy mrozie ponizej 0 wogule nichce krecic rozrusznik jak na krutko chce zapalic to rozrusznik kreci ale bediks niezaskoczy i nw co sie dzieje jak temperatura jest powyzej0 to wtedy rozrusznik kreci

Pytanie jak odpalasz na krótko, łączysz które śruby na rozruszniku? Bo jak ci nie zazębia to coś mi się wydaje że nie te łączysz.

Jeżeli temperatura spada a ty nie możesz odpalić to wina może leżeć po stronie akumulatora(rozładowany, stary), przy niższej temperaturze spada jego wydajność,Przewody jak ich łączenia(klemy). Kuleć może również i rozrusznik, wytarte tulejki powodują koszenie się wirnika i on sam stawia duże opory, oraz złe przyleganie szczotek do komutatora. A to wszystko przy mrozie się ujawnia, jak ciepło będzie jeszcze palił.

Opublikowano

Jakoś w swoim władku nie mam problemu z odpaleniem, aku już mam dobrych kilka lat stoi w garażu. Jak były te duże mrozy ponad 25stopni to rozpalałem go na dwa razy raz grzałem święcę i kręciłam na odprężniku niech go trochę rozbuja bo zimny. Potem za drugim razem już chwila na odprężniku i zapalił. Rozrusznik mam org i już swoje przeżył, ale nie mam problemu z odpaleniem. Jak bym miał lać wodę do ciągnika to bym chyba wolał płynem zalać (fakt ciężej jest zapalić) w moich warunkach nieraz odpalam ciągnik w zimę około 4-5 razy dziennie. A powracając do tematu idę go odpalić bo muszę bele przywieść hehe;)

Pozdro dla posiadaczy władków;)

Opublikowano

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.Moj władek ma rozrusznik z przekładnią czeski.

Do tego dwuletni akumulator 88ah.wczoraj przy -12 zapalił od strzała,bez zadnych tam odprężników,

samostartów.Pompa wtryskowa nie ruszana od nowości,6700mth.Ciągnik ma 23 lata

Opublikowano (edytowane)

U mnie obydwa palą na dotyk.Chodz raz jak było -20 zgasiłem, po chwili chciałem odpalić i obrucić nie mogł, podpompowalem pompką paliwo i odrazu zakręcił i złapał, ciekawe czemu heh.

Edytowane przez kuba1221
Opublikowano

Mój też pali teraz przy każdym mrozie ale w końcu nowy akumulator jest, w tamtym roku jak nie chciał zapalić przy wielkich mrozach to podgrzewałem mu miskę olejową ale teraz nie ma problemu

Opublikowano

UrsusCzesio ogólnie nie głupie to by było ale jak w przypadku mojego Władzia to mogą być mrozy i odpala.Ale zauważyłem ze akumulatory to podstawa.Jak obróci 2 razy wałem to odpali na bank.Ale jak by miał jakieś podgrzewanie w misce olejowej to wtedy nawet akumulatory nie musza być nówki.

Opublikowano

Ja swojego palę w mrozy bez niczego rozrusznik z przekładnią litewskiej firmy Jubana jeden obrót na odprężniku i potem Władziu chodzi jak rakieta :P Świecę mało kiedy grzeje chyba że duże mrozy :):)

Opublikowano

U mnie rusek jest rzadko w zimie odpalany więc akumilatory na zimę wyjmuję. Gdy trzeba go odpalić, montuję akumulatory, w tym czasie opalarka grzeje miskę olejową, później trochę ciepłego powietrza w dolot, odpręźnik i pali, nie używam świecy żarowej, rozrusznik Jubana.

Opublikowano

Że nie zrobiłem filmiku jak mój pali w mrozy. I bez żadnej świecy, bez żadnego podgrzewania(chociaż mam grzałkę w misie olejowej). Mam rozrusznik szybkoobrotowy dobry akumulator i musi zapalić. Odpalał nawet powyżej -20 bez problemów.

Opublikowano

W czasie dużych mrozów najlepszy pomocnik to taki palnik http://www.pomet-wro...3d3fb&cms_id=10

Podgrzewam miskę olejowa,filtry,zdejmuję rurę od filtru powietrza i daję ogień w kolektor,musi zapalić.

 

To chyba często w zimie Ci nie jest władek potrzebny. Mi by się znudziło grzać miskę olejową opalarką i zdjemować rurkę od filtra. Już bym wolał grzałkę podłączyć do misy a w kolektorze świeca płomieniowa i nie trzeba grzebać na mrozach. Ale jak komuś trzeba tylko raz na tydzień dwa to nie jest to uciążliwe. Ale codziennie lub co drugi dzień to jak dla mnie męka :)

Opublikowano (edytowane)

Ciągnik palę co drugi dzień.Takie środki pomocnicze robię gdy temperatura przekracza minus 15.Przy minus 10 pali od strzała,bez

żadnego rechtania na wyprężniczku.Magneton plus centra futura 72Ah mają kopa

Całe grzanie palnikiem trwa około minuty i nie zabiera prądu...

Edytowane przez volvo
Opublikowano (edytowane)

Witam!

Wygląda na to, ze mój zdezelowany Władek najlepiej palił przy -21 (niżej nie próbowałem)

Mam 2 aku ZAP 12v 125Ah 690A równolegle i rozrusznik R11a od C360. Jako pomoc tylko opalarka elektryczna. Kiedyś używałem samostartu, ale od poprzedniej zimy przstałem go używać, bo już 3 lata jeżdżę z przegwizdem spod którejś głowicy :lol: teraz jest tak mocny, że strach psikac czymkolwiek w dolot...

dam 2 filmy z palenia. pierwszy bez niczego, a drugi z opalarką (nie nagrywałem przy -20, bo aparat nie chciał sie włączać przy takiej temp :lol:)

 

Bez opalarki to tylko przewijał kompresje jak głupi, a nie chciał załapać.....

 

http://www.youtube.com/watch?v=nLCyDASlHbw

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Z77jzrq3ZY

Edytowane przez zbyszekbrzuze
Opublikowano

Ten przedmuch to spróbuj usunąć.Może ci się uda przy pomocy pasty do zaworów dotrzeć.

Gorące powietrza bardzo pomaga zimą,ja wspomagam palnikiem na gaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v