Zaloguj się, aby obserwować  
Dawi77

Zatarty, czy nie?

Polecane posty

Dawi77    0

Witam

Od pewnego czasu mam same problemy z sześćdziesiątką. Na początek ropa dostawała się do oleju, więc wymieniłem filtry, końcówki wtrysków, pompa poszła do regeneracji. Ciągnik stoi na polu i przed mrozami zapomniałem spuścić wode z chłodnicy. Po zalaniu gorącą wodą poszedł korek z 4 głowicy. Odkręciłem odrazu wszystkie głowice, powymieniałem uszczelki i nabiłem nowe korki. Spostrzegłem że na trzecim cylindrze są 3 rysy. Zdjęcia: Wrzuta.pl - IMAGE_103

Czy musze go wymienić? Dodam że pod głowicą widać jakby pierścionek o nią bił, lecz nie wiem czy wcześniej tego nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    317

mocno porysowany to nie jest tylko zdjęcie niewyraźne powinno się dogładzić samo tylko wyjmuj tłoki wszystkie i sprawdź pierścienie pewnie popękane stąd rysy (zatarcie to to nie jest )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal13113    132

takie rysy to normalka jak cylindry nie były dawno zmieniane pierścień trze o tuleję i nigdy nie będzie idealnie równo zbierało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Tzw GMP, tj. koniec sprężania i początek zapłonu, czyli u samej góry, oba zawory zamknięte. Komora mocno podziobana, na pewno nie zaszkodzi, bo wygładzi komorę i zniweluje ewentualne skrzywienia. Jeśli nie zdecydujesz sie na planowanie, to przynajmniej zagłaskaj trochę wystajace krawedzie tych "rowów".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Radziłbym ci wyjąć ten tłok bo to chyba resztki pierściena biły o głowicę.Jeśli masz filtr powietrza z metalowej siatki to też sprawdż, może zaciągać te druciki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kombinator18
      zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze
       
       
       
      ursus 4011 bym zapomnial
       
      Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719
    • Przez tomek194
      Witam! Mam C-360 z silnikiem S4003 z tłokami zetorowskimi 100mm. Rozrząd ustawiony na znaki, zawory ssące 0,2, wydechowe 0,3. Pompa wtryskowa po regeneracji.
      Ciągnik ma siłe, dobrze się wkręca lecz mam problem z nierównymi obrotami w różnych zakresach. Pompa ustawiona wstępnie na 20 stopni lecz później przestawialem delikatnie w jedną i w drugą stronę aby sprawdzić czy jest różnica. 
      Czy wtryski powinny mieć inne ciśnienie otwarcia przy tłokach zetorowskich lub powinnien być inny kąt wtrysku? Pompa jest od C-360 ze standardową dawką lecz to nie powinno mieć wpływu na obroty. Zalałem ją Milvusem 15w40 jak i silnik, który jak narazie zrobił dopiero pare MTH.
      Prosiłbym o jakiejś podpowiedzi bądź wskazówki, z której strony to ugryżć.
       
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez bears
      Cześć,
      orientuje się ktoś może czy koło pasowe pompy wody marki Ursus bije tak samo jak te tanie zamienniki po kilkanaście złotych? Bicie na piaście w normie a te zamienniki kół pasowych biją tak jak by je ktoś młotkiem na kowadle klepał...
    • Przez kubar3
      Witam,
      Panowie jaka jest różnica między rozpylaczami WUZETEM DSL150A35, a DSL150A38
      DSL150A38 jestproponowany do 3p/255 natomiast DSL150A35 w 235 i 2812.
      Silniki te same tylko moce różne, czy domniemywac można że DSL150A38 daje większą dawke paliwa?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj