Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takie pytanie, fahra posiadam pierwszy sezon i gdy kosiłem żyto to musiałem mieć nagarniacz ustawiony bardzo nisko prawie ze na maksa, bo dy dałem go wyżej to nie chciało wciągać materiału żniwnego. czy to jest normale w tych modelach ze tak nisko trzeba trzymac nagarniacz czy to jest może kwestia usawienia? a moze trzeba ten nagarniacz przesunąć na śrubach bliżej podajnika ślimakowo palcowego? jak jest w Waszych kombajnach? pozdrawiam

 

Opublikowano

U mnie nie ma takiego problemu zwłaszcza że nie sieje żyta ale w przeżycie nagarniacz dotyka poniżej kłosa i wszystko wciąga ślimak, nagarniacz mam ustawiony na środkowym otworze.  

Opublikowano

kosę założyłem nową od bizona, a oryginalna byla założona kosa schumachera tylko już miała ząbki wytarte to ją zmieniłem, spróbuję może założyć tą starą kosę i przesunę nagarniacz na środkowy otwór bo mam na 4 ząbku.

Opublikowano

Do kup nowe nożyki szumachera wraz z śrubkami i wymień na pewno lepsza ta niż od bizona ( a od bizona kosa dobrze tnie przecież tam są inne raki i nożyki są inaczej nacinane?)  

Opublikowano

Witam
Mam takie pytanie jak mają być naciągnięte pasy jezdne w m660? Chodzi mi o to ile taki pas powinien się uginać jak nacisne ręką? Bo wydaje mi się że trochę ślizga. Jak np jade ma 3 biegu pod góre i daje przyspieszacz to bardzo nie wiele przyspiesza. A może za dużo posmarowałem wariator i smar się dostał? Paski są ciepłe ale nie bardzo gorące i wariator też dosyć ciepły czy to normalne?
I jeszcze jedno napinanie pasów jest tylko jedno (wariator śrubam w gół) niea żadnej innej regulacji?
Pozdrawiam

Opublikowano

Jak za dużo nasmarowałeś to smar będzie na pasach jezdnych i będą się ślizgać( ja każdorazowo przed wyjazdem w pole 3-4 machnięcia  towotnicą i wystarcza )  pasy będą ciepłe to normalne.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie ogólnie do właścicieli fahrów chłodzonych powietrzem - jaką temperaturę macie na zegarze podczas pracy ? Po zmianie czujnika pokazuje mi 100 stopni - wcześniej max 90, czujnik o takich samych numerach.  Silnik F6L913

Edytowane przez pawel885
Opublikowano

Panowie to pomoże ktoś w sprawie tych pasów ile mają być naciągnięte? I może macie jakieś domowe sposoby na usunięcie z nich smaru który się tam dostał? I w jakim położeniu ma być siłownik od przyspieszacza podczas regulacji przyspieszony czy zwolniony?
Panowie to pomoże ktoś w sprawie tych pasów ile mają być naciągnięte? I może macie jakieś domowe sposoby na usunięcie z nich smaru który się tam dostał? I w jakim położeniu ma być siłownik od przyspieszacza podczas regulacji przyspieszony czy zwolniony?

Opublikowano

Rafik87 - jeśli masz kosę Szumachera to nożyki powinny być na przemian ( raz do góry, a raz do dołu) i bagnety płaskie przykręcone z obu stron listwy. Jeśli masz bagnety zbliżone wyglądem do takich jak w bizonie ( mocowane tylko od dołu listwy ) to zwykłe nożyki z bizona i jeśli bagnety są w dobrym stanie to ma ciąć.

 

piotrek17b - wstępny naciąg pasa jezdnego zawsze wykonuję się na minimalnym położeniu wariatora ( przyśpieszacza ). Naciąg ma być taki aby pas na kole napędzającym chodził jak najbliżej dołu, a w kole napędzanym ( w tym wypadku to od sprzęgła ) max. u góry - przy tym ustawiamy napięcie wstępne tak aby pas się nie ślizgał ( a jaka to dokładnie wartość to należałoby zapytać producenta pasa ). Ewentualnie możesz mieć inne problemy tj. zużycie kół, zużyty pas.

Opublikowano

Witam, mam takie pytanie jutro mam do wykoszenia na usługę spory kawałek wyległej przenicy od razu mówię że nie mam podbieraków. I moje pytanie jak do tego najlepiej się zabrać żeby klient był zaowolony? A druga sprawa mój fahr ostatnio na bardzo kiepskim żadkim zbożu (przenicy) zaczął trochę przetrącać ziarno na dobrym zbożu jest ok. Szczelina na klepisku nawet trochę większa niż powinna być więc co może być przyczyną?

Opublikowano

A no nabyłem.

Wiesz jak ktoś nigdy nie miał za bardzo styczności z kombajnem to każde źródło informacji jest przydatne. Katalog części znalazłem tu na forum.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy, podpowie ktoś jak to jest z tym zbiorniczkiem w kabinie po lewej stronie na olej do smarowania łańcucha. Jak zrobić żeby kapało na łańcuch. bo zbiorniczek zalany a nic nie ubywa, coś tam się przekręca czy o co w tym chodzi, jakaś kulka w środku tez tam jest.

Edytowane przez Rafik87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez yeti2032
      Witam miałby może ktos do udostępnienia instrukcje obsługi ciągnika DEUTZ-FAHR agrolux 75 2014r.
      Zakupiłem niedawno taki ciągnik ,chciałbym porobić przy nim wymiany wszystkich płynów  i ogólnie poznac obsługę tego ciągnika bo nigdzie nie moge tego znaleźć w internecie.
    • Przez tommy83
      Mam na oku deutz-fahr m660 jest to nie wielki kombajn ale ma być tylko na swój użytek.Jest z 1987 roku bez kabiny za 24 tysiące jest wart tej ceny?Czy ten model ma jakieś bolączki i jak z częściami,martwi mnie też niewielka moc silnika proszę o pomoc za wszystkie wpisy z góry dziękuje
    • Przez stan196
      Witam, mam pytanie, czy nagarniacz zboża w modelu 33-60 wysuwa się, jeśli tak to jak go uruchomić?
      Będę wdzięczny za informację zwrotną.
      Pozdrawiam
      Stan196
    • Przez bandit1945
      Witam. Mam problem z kombajnem...
      na zimnym oleju wszystko chodzi ładnie a gdy się rozgrzeje to nie podnosi motowidel prawie wcale tak jak by brakowało mocy... A heder i resztą chodzi dobrze....
      A żeby podnieść motowidla to muszę podnosić lub opuszczać równocześnie heder....

      Pomocy
    • Przez aizen7
      Witam. Od niedawna jestem właścicielem kombajnu Deutz Fahr M35.75,mam z nim problem, otóż pomimo maksymalnych obrotów silnika cały zespół żniwny (heder) powoli się podnosi, co może być problematyczne podczas żniw. Co może być przyczyną tego stanu ? Proszę o odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v