majoreq

pij mleko bęziesz kaleką

Polecane posty

klejnus    0

Co do linku to nie działa i wystarczy w google wpisać "pij mleko będziesz kaleką" a mamy od groma takich bzdet itd. A w większości wypowiadają się sceptycy i ludzi od medycyny niekonwencjonalnej. Hmm ludzi od zawsze pili mleko i jakoś na dobre im to wychodziło wiec mnie to nie rusza i pic je będę :(


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam codziennie pije mleko przed szkołą. Nigdy nie miałem żadnego złamania, a było parę możliwości :(

Żal mi tych ludzi.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Stara to akcja, jakieś 5 lat temu o tym słyszałem ale szybko ucichło. Z tego co wyczytałem to już dawno powinienem umrzeć albo przynajmniej być ciężko chory i jeździć na wózku :( To podstępna biała śmierć, w poniedziałek zjadłem jogurt a we wtorek zachorowałem na grypę, poważnie :(

 

Zamiast słuchać takich pierdół proponuje założyć komitet promujący akcję:

1054851af2dc01ba.jpg

Myśle że sie przyjmie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

U mnie taka akcja @mirasek już trwa hoho :( Najbardziej widoczna w okolicach miejscowej stacji paliw :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mleko piję codziennie jak inni na forum. :( A oni to pewnie nawet nigdy w życiu krowy na żywo nie widzieli... wszystkie cielęta trafiają na cielęcinę...cielęcina to produkt uboczny...bez sensu.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

A ja ostatnio nie piję mleka.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post