Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Trzeba nabyć kompletną oprawkę kontrolki za kilka złotych, jeden przewód do masy , a drugi do przyłącza przewodu świec żarowych włącznika grzania i rozruchu . Jeżeli jest to pilna sprawa, możesz wykorzystać kontrolkę znajdującą się poniżej od sygnalizacji spadku ciśnienia pneumatyki.

P.S. Pomysł z klejem super glu nie jest dobry, gdyż naraża na koszty w postaci wydatku na klej oraz w przypadku przepalenia żarówki eliminuje mozliwość jej wymiany i generuje kolejny koszt  zakupu nowej kontrolki. :D Należy też wspomnieć o ryzyku związanym z nieumiejętnym obchodzeniem się z tak silnie klejącą substancją. :)

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

a nie lepiej byłoby kontrolkę owinąć raz taśmą izolacyjną i sprawdzić czy wystarczy no i kontrolka będzie się trzymać w oprawce . Pozdrawiam

Opublikowano

 Świetny pomysł, biorąc pod uwagę wygórowane ceny kontrolek i żarówek . Zawsze te 2,5zł w kieszeni . :P Tak na marginesie - Kiedy sie kończą ferie i durne tematy ? :rolleyes:

Opublikowano

Forum tak ale z takimi błachami sprawami pisać? A to świadczy że ktoś nie myśli lub chce mieć wszystko na tacy podane i to nazywa sie lenistwo Po 2 jak to nazywasz bajerem to pozdro bo to fabrycznie dawali

Opublikowano

Witam Wszystkich,

W swoim C328 posiadam taki zegar: 3f4789b74fdc9f6d7fa9e4c4673f

Chciałbym zamienić go na taki: 551255.jpeg&key=95891682d38d532d8f97d202

Tylko problem tkwi w tym, że mam podłączony czujnik ciśnienia oleju i temperatury silnika - nic więcej. Czy w tym czarnym zegarze zamiast powietrza mogę podłączyć czujnik oleju? Podejdzie takie rozwiązanie? Czy są inne zegary gdzie mogę mieć tylko te dwa wskazania?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Pozdrawiam serdecznie!

 

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem, gdy podłączam klemy do akumulatora to mimo wyjętego kluczyka zapala się w stacyjce podświetlenie lewego zegara od ciśnienia oleju i ladowania oraz zapala się kontrolka ładowania? Co może być przyczyną i jak rozwiązać ten problem? 

Edytowane przez ursusc335m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v