Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś mi doradzi w tej sprawie bo mam poważny problem w moim ursusie...dzisiaj i wczoraj jeździłem ze zbożem ok 15-18 km no i jechałem przez miasto i co wcisne sprzęgło żeby zmeinić bieg to skrzynia zgrzyta...czyli niewysprzęgla mi co może być tego przyczyną.. prubowałem podkręcać i taką dzwigienke no i nic to nie dało... czy to może być wina tarczy???

Opublikowano

dzisiaj podkreciłem torche żeby wcześniej brało no i bierze wcześniej ale 3 razy ejst dobrze raz w ogóle sprzęgła nie ma...a o jakie sprężyny chodzi...bo ja nie za bardzo wiem nigdy tego nie kręciłem ???

Opublikowano

U 1002 ma starszy typ sprzęgła które ma sprężynki (a nie słoneczko) dociskają docisk do tarczy. Sprężynki się wyciągnęły i docisk nie dociska dobrze tarczy.

Opublikowano

a jak je można wymienić czy coś zrobić...bo z tego co wiem żeby do tarczy sie dostać to trzeba rozpoławiać ciągnik... a co do sprzęgła to ojciec mówi ze sprzęgło może być podpalone i dlatego to sie robi/...

Opublikowano

A może to łożysko wyciskowe skoro zgrzyta to nie rozłącza dobrze sprzęgła, albo coś się stało z dźwigienkami i nie przenoszą odpowiednio siły może jakiś frez albo klin poluzowalo.

Opublikowano

bodajże 3 lata temu był robiony żółw i królik i robił to mój ojciec i taki koleś który URSUSA zna na pamięć(30 lat na 1002 i nie raz na 914) i on patrzał jak tam sprzęgło to wszystko było jak nowe...ale teraz gość umarł a my nie dawno mieliśmy pare akcji wyciągania i ursus w dupsko dostał ze sprzęgło smierdziało jak nie wiem co no ale sie ozbacyz co i jak będzie...URSUS pujdize na emeryturę chyba...szkoda że w MF nie mam pneumatyki bo bym Ursusa odstawił w pole a tak bez hamulca nie bede jeździć...

Opublikowano

Ustaw tak żeby łożysko prawie dotykało do dźwigienek

 

Ja w 1014 w czasie jazdy nigdy nie wyciskałem do końca sprzęgła bo ten hamulec synchronizacyjny jest , na postoju do oporu , mnie zawsze sprzęgło w 1014 śmierdziało i jakoś przez 3 lata nie spaliło się

 

Znajomy w 1234 rok temu robił sprzęgło i teraz znowu się spaliło

Opublikowano

witam wszystkich forumowiczów mam ursusa 914 i strasznie zgrzytają mi biegi przy zmianie nawet na podwójnym wciskaniu sprzęgła co może być przyczyną czytałem coś o hamulcu skrzyni biegów że zle wyregulowany może być wie ktoś coś na ten temat z góry dzięki za pomoc ;)

Opublikowano

WU 385 i w U1201 regulacje hamulca synchronizatora przeprowadza się za pomocą śruby z nakrętką kontrującą na osi obrotu pedału sprzęgła

Hamulec ma początek działania 25 .mm przed końcem skoku pedału.

Jak nie zrozumiałeś to pytaj

Opublikowano

Pzyczyn może być kilka 1: spróbuj odpalić wcisnąć sprzęgło odczekać chwilę i wlączać bieg jak zgrzyta to łożysko w kole zamachowym 2: odłącz ten hamulec i podczas jazdy na podwójnym wysprzęglaniu powinno być jak masełko jeżeli tak będzie to regulacja hamulca sprzęgła sprawdż i odpisz.

Opublikowano

czyli mam ja wkręcać czy wykrecać i kiedy bedzie wiadomo że ten hamulec już działa np te 25mm przed końcem skoku pedału a biegi zgrzytają tylko podczas jazdy przy ruszaniu jest ok

 

aha nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale to jest de lux i ma szybką skrzynie 40km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v