Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

  • Like 1
Opublikowano

DF SERIA K 90-100-110-120

 

silnik k90-100-120 9l z filtrem+ litr

silnik k110 14l z filtrem + litr

 

płyn chłodniczy

k90-100-120 15.5l

k110 17.5l

 

skrzynia biegów

bez mostu przedniego resorowanego 42l

z resorowanym 45l

 

most centralny 8.5l

 

reduktory boczna 1.8l x2

 

odbiór mocy przedni 1.8l

 

reduktory boczne tył (zwolnice) 6l x2

Opublikowano

Witam

 

Posiada ktoś jakieś dane odnośnie 6475 r 2008 Perkins . nr katalogowe filtrów i ilości oleju? . Nigdzie nie mogę dorwać katalogu od rocznika 2008 a różni się sporo od starszych .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 13.11.2009 o 22:44, mirasek napisał:

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

Wie ktoś może jaki olej wlać do silnika i skrzyni powershift do massey ferguson 8210??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v