Polecane posty

mirasek    9

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

DF SERIA K 90-100-110-120

 

silnik k90-100-120 9l z filtrem+ litr

silnik k110 14l z filtrem + litr

 

płyn chłodniczy

k90-100-120 15.5l

k110 17.5l

 

skrzynia biegów

bez mostu przedniego resorowanego 42l

z resorowanym 45l

 

most centralny 8.5l

 

reduktory boczna 1.8l x2

 

odbiór mocy przedni 1.8l

 

reduktory boczne tył (zwolnice) 6l x2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    29

Witam

 

Posiada ktoś jakieś dane odnośnie 6475 r 2008 Perkins . nr katalogowe filtrów i ilości oleju? . Nigdzie nie mogę dorwać katalogu od rocznika 2008 a różni się sporo od starszych .

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franki8210    0
Dnia 13.11.2009 o 22:44, mirasek napisał:

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

Wie ktoś może jaki olej wlać do silnika i skrzyni powershift do massey ferguson 8210??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ketlin23
      Witam czy ktoś posiada dane techniczne bo nigdzie nie mogę znaleść głównie chodzi o moc wagę wymiary poszczególnych modeli 6470 6475 6480 po 2008
    • Przez witch
      Witam sytuacja wygląda tak ojciec siał wapno od rana do południa , przyjechał do domu zgasił ciągnik. Ja umyłem rozsiewacz, a ciągnik tylko lekko schlapałem wodą noi ja do palenia dziwnie zapalił zaklekotało coś od razu zgasiłem ciągnik. No to próbuje za pare minut znowu to już wogóle nie odpala, ciężko kręci Akumulatory, oleje, płyny wszystko sprawdzone jest ok. Wyciągnąłem rozrusznik, bo stwierdziłem,że może coś pierdzieli, rozebrany sprawdzony przez elektryka i jest w porządku. Śrubokrętem kreciłem o kolo zamachowe to stawia opór w jedną stronę. Plan jest rozpoławianie, ale przed chciałbym się coś od was dowiedzieć. 
    • Przez Averx1
      Witam, w weekend jadę zobaczyć MF 6290 w celu zakupu, na co zwrócić uwagę? Oraz czy jest możliwość sprawdzenia błędów w owym ciągniku bez sprzętu? Próbować sprawdzić ciśnienie oleju małym barometrem?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Nowak5425
      Orzę zestawem Mf 5475 & Kverneland Es100 Vario. Łącznik przy pługu mam ustawiony na fasolkę. Podczas orki, jak bym nie regulował łącznikiem sworzeń łącznika przy pługu zamiast być na środku fasolki, ciągnik zawsze tak reaguje podnośnikiem, że wyciąga pług do góry i sworzeń jest w końcu fasolki od strony ciągnika zawsze, sztywno a nie pływająco.. Da się coś z tym zrobić ?
    • Przez Prezesszef
      Witam. Opiszę mój problem. Remontowaliśmy tylny most, było trzeba wyjąć też jeden zbiornik paliwa. Po złożeniu ciągnika przejechałem się ok 3 kilometry, ciągnik stracił moc, zaczął przebierać wolne obroty spadły i chodził nierówno. Domyśliłem się że trzeba go odpowietrzyć przy okazji wymieniłem też filtry i wyczyściłem filterek pompki zasilającej i rozkrecilem też jej korpus. Po tym traktor odpalił i było czuć moc, przejechałem się, ładnie reagował na pedał gazu, po kilometrze znowu to samo. Zabrałem się za filterek w pompie wtryskowej na przewodzie zasilającym no i tu problem, wyjąłem cały cylinderek z którego wypadła mi sprężynka, mały sworzeń no i ten dekielek który to zamyka.. złożyłem w kolejności że najpierw włożyłem sworzeń potem sprężynę i zamknąłem tym dekielkiem (pytanie czy w dobrej kolejności?). Coś mnie podkusiło żeby wykręcić śruby zaznaczone na zdjęciu


      Myślałem że w tej dolnej też jest jakiś filterek bo nakrętka przypomina tą z tej na której jest filterek, moja głupota, wykrecilem ja i odepchnęła mi ją jakaś sprężyna, od razu dopchnąłem ją i dokręciłem tą zaznaczona wyżej tylko poluzowalem. Po odpowietrzeniu jest tak, ciągnik pali na dotyk, obroty wolne równiutkie ale wkręca się do około połowy obrotów, nie wiem dokładnie obrotomierz nie działa i na tych obrotach też chodzi równo, ale na jedynce jedzie A na dwójce już słabnie.. czy tymi zabiegami mogłem tylko pogorszyć sytuację? 
      Dodam jeszcze że gdy postoi dzień trzeba go kręcić, po 10 sekundach odpuszczam, pompuje parę razy pompką i pali na strzał. Filterek pompki zasilającej jest już trochę zdeformowany nie pasuje idealnie w okrąg pompki. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj