Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Oleje
mirasek    9

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

DF SERIA K 90-100-110-120

 

silnik k90-100-120 9l z filtrem+ litr

silnik k110 14l z filtrem + litr

 

płyn chłodniczy

k90-100-120 15.5l

k110 17.5l

 

skrzynia biegów

bez mostu przedniego resorowanego 42l

z resorowanym 45l

 

most centralny 8.5l

 

reduktory boczna 1.8l x2

 

odbiór mocy przedni 1.8l

 

reduktory boczne tył (zwolnice) 6l x2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    27

Witam

 

Posiada ktoś jakieś dane odnośnie 6475 r 2008 Perkins . nr katalogowe filtrów i ilości oleju? . Nigdzie nie mogę dorwać katalogu od rocznika 2008 a różni się sporo od starszych .

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franki8210    0
Dnia 13.11.2009 o 22:44, mirasek napisał:

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 4215, 4220 - 5,7 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra

MF 4260, 4270 - 13,5 litra

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra

MF 8210, 8220 - 15,6 litra

MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów

MF 8270, 8280 - 29,5 litra

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry

MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)

MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)

MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)

MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 4215, 4220 - 10 litrów

MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra

MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów

MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów

MF 4260, 4270 - 28 litrów

MF 8210, 8220 - 28,5 litra

MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry

 

Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję :) Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.

Wie ktoś może jaki olej wlać do silnika i skrzyni powershift do massey ferguson 8210??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Martinezoo
      Witam . Mam problem z moim Mf mianowicie po umyciu nie chce zmieniac biegów pół biegi sie zmieniaja jazdy przod 
      VID_20190424_160149.mp4  tył jest czy ktos miał taki przypadek przed myciem biegi chodziły wszystko było lala
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.