Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę że temat jest ważny a dotyczy opisu kontrolek/wskaźników znajdujących się w liczniku,i warto do przykleić bo na pewno przyda sie każdemu.

800x600x.jpg

1.Lampka kontrolna ostrzegająca o awarii(czerwona)

2.Lampka kontrolna WOM (żółta)

3.Lampka kontrolna hamulca postojowego (czerwona)

4.Brak

5.Lampka kontrolna alternatora (czerwona)

6.Lampka kontrolna usterki systemu Autotronic

7.Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona) W przypadku zaświecenia tej kontrolki, należy zatrzymać silnik, sprawdzić układ smarowania i filtry.

8.Lampka kontrolna filtra powietrza(czerwona)

9.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia(17 bar) oleju przekładniowego(czerwona)

10.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia oleju silnikowego(czerwona)

11.Wskaźnik blokady mechanizmu różnicowego(żółty)

12.Wskaźnik włączenia napędu na cztery koła (zielony)

13.Wskaźnik właczenia biegów pełzających ( wymagana odpowiednia przekładnia )(zielony)

14.Wskaźnik włączenia górnego zakresu przełożeń tzw. zając (zielony)

15.Wskaźnik prędkości przełożenia [Dynashift od A do D] [speedshift od C do D] (zielony)

16.Wskaźnik kierunkowskazów (zielony)

17.Wskaźnik świateł drogowych (niebieski)

18.Wskaźnik kierunkowskazów drugiej przyczepy (zielony)

19.Wskaźnik kierunkowskazów pierwszej przyczepy (zielony)

20.Brak

21.Wskaźnik włączenia WOM 1000 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)

22.Wskaźnik włączenia WOM 540 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)

23.Wskaźnik włączenia trybu oszczędnego WOM (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)

Opublikowano

Witam Cię kolego CINEEK czegoś takiego bardzo długo szukałem masz może jakiś schemat elektryczny do MF 6180 ,kabli i kostek wchodzących do modułu sterowniczego.

I czy może masz albo spotkałeś się z czymś takim jak przykładowe przyczyny awarii np. mruga jedna z kontrolek należy: 1. ..............., 2............... itd przykładowe rozwiązanie problemu. Pozdrawiam wrzućcie coś jeśli macie.

Opublikowano

a czy po testowaniu kontrolek ale przed rozruchem silnika powinna sie swiecic kontrolka nr 9 (niskie cisnienie oleju przekladniowego) oprocz kontrolek nr 10 (niskie cisnienia oleju silnikowego) i nr 5 (ladowanie) ??

Opublikowano

dzieki.. pytam bo u mnie ta kontrolka testuje sie i po testowaniu ale przed rozruchem silnika gasnie czyli cos jest nie tak..moze czujnik walniety? wie ktos gdzie jest ten czujnik od tej kontrolki?

Opublikowano

obroty zmieniasz w kabinie i na zewnątrz w kabinie z tyłu za sterowaniem hydrauliką koło słupka a na zewnątrz koło zaczepu.W 6160 przy przekręcania kluczy na 1 wszystkie kontrolki się zaświecają na chwilkę i gasną potem przy wduszonym sprzęgle od ładowania smarowania silnika chyba nie pamiętam dokładnie które.Jaki czujnik chcesz wymienić bo ich jest trochę w MF :P

Opublikowano (edytowane)

od reduktora bo żółw i zajac nie świecą.Nie mam w kabinie za słupkiem żadnego przełącznika. Czy ten obrotomierz od wałka z lewej strony na desce rozdzielczej bierze impulsy z wałka?

http://photos03.otomoto.pl/photos/original/A2/96/A29638_9.jpg

Od czego jest to pokretło po lewej stronie na konsoli? Czy nim sie przełącza obroty z 540 na 1000

Edytowane przez mateusz1995
Opublikowano

świecić powinien tylko zając bo tam nie ma żółwia tylko jest narysowany ślimak a pewnie pełzających biegów nie masz(zobacz dokładnie opis na 1 stronie) jak przełączysz na żółwia to nie powinno się nic świecić jak na zająca to zając.Tam pod ciągnikiem jest czujnik prędkości obrotowej wałka i podaje dane do panelu i je wyświetla jak jest włączony. Przełącznik na bank musisz mieć w kabinie i na zewnątrz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v