Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troche za pochopna diagnoza, prąd dochodzi do przełącznika kołyskowego ale czy z niego wychodzi na sterownik i dociera do sterownika??? może gdzieś jest przerwany przewód. czy czujniki na biegach działają poprawnie???

Opublikowano

Dokladnie nie pamietam juz tej instalacji a schematy gdzies zapodzialem. Musisz dojsc po tych plytkach gdzie i kiedy powinien zwietac i sprawdzic przejscia. I chyba sterownik powinien miec zasilanie jeszcze.a Czujnik na sprzegle sprawdzales?

Opublikowano (edytowane)

Witam potrzebuje sie dowiedziec gdzie w jd 4240 są ceweki od przedniego napedu chce posprawdzac prad czy dochodzi ale nie wiem gdzie są te cewki.. pprosze o pomoc ;)

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba pod silnikiem przy przedniej osi Chyba 3. Do tego musisz sprawdzić przy lewarkach gdzieś pod kabiną jest chyba jakiś włącznik. Bo napęd ma działać tylko, gdy bieg jest włączony.

Opublikowano

Najpierw trzeba mieć schematy co gdzie i od czego. Kiedyś widziałem próby reanimacji takiego napędu. To olej tryskał w miejscu gdzie obracają się zwrotnice strumieniami. Nie wiem czy to spowodowany było zwykłą nie szczelnoscią czy złym podłączeniem elektrozaworów. Pomysł może i nie głupi. Sprawdza się w ciężarówkach. Ale połączenie silników hydraulicznych w zwrotnicach z resztą układu nie najlepsze.

Opublikowano

Ale ja nie pisałem, że coś się stanie. Opisałem swoje doświadczenia z tym traktorem. A do sprawdzenia prądów przydała się wiedza jak to działa. Bo elektrozawory są chyba 3 a nie jak wskazywała by logika jeden odłączający i włączający napęd.

Opublikowano

dokładnie przydało by sie wiedzieć ktory jest od czego. ale jeżeli na żadnym nie bedzie prądu podczas jazdy gdy napęd będzie zalączony to bedzie wiadomo o co pytać:) bo zapytanie czemu napęd nie ciągnie jest zbyt ogolne:)  jak coś na priv mogę coś podpowiedzieć gdzie szukać robilem ten napęd jeszcze coś tam pamiętam:P

Opublikowano

kolego podpinaj od razu na żywca z akumlatora na te cewki pod silnikiem tylko nie pamietam która od czego ale nic nie zepsujesz kiedys tak reanimowałem jd jak wujek kupował nie działał naped a handlarz nie umiał zrobic sprawdziliśmy czy działa i był kupiony jako nie działający ale w domu było ok 

Opublikowano

W sumie porada bez cenna wszystko pod prąd i gitara. Nic dodać nic ująć. Nie wiem czy w ogóle miałeś doczynienia z tym ciągnikiem i czy wiesz o czym piszesz. Ale radzę uważać przy podłączaniu prądu do wszystkiego na pracującym silniku. Jeśli ciśnienie oleju zostanie podane ciągnik ruszy. I może być to niezdrowe dla podłączającego prądy siedzącego pod spodem.

Opublikowano

W sumie porada bez cenna wszystko pod prąd i gitara. Nic dodać nic ująć. Nie wiem czy w ogóle miałeś doczynienia z tym ciągnikiem i czy wiesz o czym piszesz. Ale radzę uważać przy podłączaniu prądu do wszystkiego na pracującym silniku. Jeśli ciśnienie oleju zostanie podane ciągnik ruszy. I może być to niezdrowe dla podłączającego prądy siedzącego pod spodem.

kolego miałem odczynienia nie z 4240 a 4040 więc bliźniacze ciągniki i mnóstwo jd widziałem od srodka jd mniejsze serii 40 i 50 znam jak własna reke i wiem o czym pisze 

kto kolego pisał ze silnik ma pracować kolego jak nie wiesz jak działa elektrozawór to poczytaj 

można to spr w ten sposób że podpinac prąd pod poszczególne sekcje elektrozaworu i jak elektrozawór bedzie sie otwierał słychać takie pukanie jeżeli puknie to sie otworzył i wtedy radze podjechac pod jakieś duze drzewo zaprzeć sie przodem i spr czy działa jak nie to spróbowac na innym bo z tego zo pamietam są tam 3 elektrozawory pewien nie jestem ile bo z 10 lat temu ostatnio miałem doczynienia z takim napedem 

Opublikowano

Potrzebuję pomocy odnośnie podłączeń przewodów elektrycznych przedniego napędu hydraulicznego . Może ktoś posiada shemat podłączeń do John deere 3140? Będę wdzieczny za każdą pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
    • Przez Bialy_3425
      Witam Panowie  
      Pacjent John Deere 1640. Mam problem z hydraulika. Jak się nagrzeje to szarpie. Po chwili odpoczynku działa normalnie. Kolejny problem to szukam uszczelki odpowietrznika pod kabina który znajduje się przy przełączniku pół biegów i wom (zdj w załączniku od czego i jak wygląda)
      Czy przez tą uszczelkę może wylatywać płyn z zbiorniczka od sprzęgła (DOT4)  ?





×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v