Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A w serwisie powiedzieli mi że mam wymienić czujnik ciśnienia od skrzyni biegów PODOBNO JEST małe ciśnienie w skrzyni  . Podobno ten czujnik ma się znajdować nie daleko rozdzielaczy po lewej stronie.

Opublikowano

Witam koleżanki i kolegów. Pacjent to Lamborghini champion 135 z 2004r. Wyświetla błąd Transmision alarm. 017 a na wyświtlaczu od biegów przed numerem biegu wyświetla literę "E" i zaczął szarpać pszy ruszaniu. Proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Posiadam Lamborghini nitro R 120 T4i i dzisiaj pojawił mi się błąd M91, co to może oznaczać??? Coś od silnika ale co??? Pomóżcie

Edytowane przez mario061990
Opublikowano

u mnie w df 5090.4 g m 91 oznacza niskie ciśnienie w układzie paliowym - inaczej mówiąc te badziewia z pod znaku sdf nie zasysaja paliwa ze zbiornika jak jest niska temp otoczenia i paliwo jest gęściejsze ( paliwo zimowe przy -12 ma już większą lepkość ) spróbuj kolego czy po pod pompowaniu pompką ręczną błąd ustąpi. jak ustąpi to pozostaje Ci ciepłe paliwo wlewać lub dobry specyfik lać. powodzenia

Opublikowano
Dnia 26.02.2018 o 20:47, Piteriiv napisał:

u mnie w df 5090.4 g m 91 oznacza niskie ciśnienie w układzie paliowym - inaczej mówiąc te badziewia z pod znaku sdf nie zasysaja paliwa ze zbiornika jak jest niska temp otoczenia i paliwo jest gęściejsze ( paliwo zimowe przy -12 ma już większą lepkość ) spróbuj kolego czy po pod pompowaniu pompką ręczną błąd ustąpi. jak ustąpi to pozostaje Ci ciepłe paliwo wlewać lub dobry specyfik lać. powodzenia

Mam 5115,4G HD i jeszcze mi żaden błąd nie wyskoczył od nowości 570Mtg

  • Like 1
Opublikowano

Witam. Czego może dotyczyć następujący błąd: Warning. Low oil pressure sterring whel. Dodam że pierwszy raz wyskoczyło mi to 3 miesiące temu jak podczas jazdy z prędkością ok 50 na godzinę na skrzyżowaniu gość na mnie wymusił pierwszeństwo i musiałem hamować tak że mało z fotela nie spadłem i od tamtej pory był spokój do tera jak w tygodniu od rana do nocy bez żadnej przerwy orałem w naprawdę ciężkich warunkach że na pewno tam w nim wszystko było na maksa nagrzane i w czasie powrotu do domu wystarczyło że przy zbliżaniu się do skrzyżowania lekko nacisnąłem hamulec lub zmieniłem półbieg na niższy że ciągnik trochę szarpnęło w przód i już wyskakiwał ten alarm. I wtedy musiałem się zatrzymać odczekać trochę zgasić i zapalić i już nie było błędu.  Czy może to być jakaś awaria orbitrolu bo według mojego angielskiego to chyba chodzi o to że jest niskie ciśnienie w układzie kierowniczym a właśnie chyba orbitrol odpowiada za te ciśnienie?? Dobrze to rozkminiam? CZy może to wina jakiegoś czujnika?? 

Opublikowano

A możesz mi napisać przy awarii orbitrolu jakie mogły by być tego oznaki i zmiany w pracy ciągnika bo mi ciągle chodzi po głowie że to może coś z tym orbitrolem skoro wyskakuje tam w tym komunikacie że jest małe ciśnienie .

Opublikowano

ciężko chodzi kierownica lub ucieka sam w którąś stronę lub da się skręcać tylko w jedną ogólnie orbitrol jest zaworem kierunkowym i do niego podłącza się ciśnienie np. 160bar i on ma za zadanie puścić to ciśnienie w dane wyjście a lub b i tyle jak wyskakuje błąd ciśnienia to może być to związane z tym że albo orbitrol jest faktycznie uszkodzony i wali całe ciśnienie na przelew albo jest uszkodzona pompa, zatkany filtr, uszkodzony zawór ciśnienia o ile występuje no i oczywiście sam czujnik ale zauważ że błąd pojawia się w momencie zejścia na niższe obroty przez co spada wydajność pompy i pyk błąd obstawiał bym na początek filtr mógł się zatkać lub był wadliwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v