Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

kalamitki znajdziesz na zwrotnicy jak poszukasz. są w widocznym miejscu. a jeśli chodzi o sprzęgło to nie trzeba nic rozbierać. pierwsze trzeba ustawić łapy na docisku sprzęgła. pierwszy stopień na 4 mm a drugi na 10. ale dla twojego dobra niech ci to zrobi ktoś kto się zna. bo pisząc jest to trudne do wyjaśnienia. a zwrotnica to to na czym przednie koła obracają się do skrętu w prawo i lewo.

Opublikowano

A jesli chodzi o te zwrotnice to ja wiem gdzie to jest i jak wygląda po prostu nie wiedziałem jak sie to nazywa dzięki ci wiem gdzie są te kalamitki bo ostatnio jedna wkręcałem nową bo jej nie było wcale.

Opublikowano

Jeszcz raz wruce do łożysk oporowych na samym dole jest grubsza obudowa tam znajdujom sie te łożyska jesli tam nie działajom prawidłowo to smarowanie nic nie pomoże po tych objawach co pisałes to wiem że nie działajom prawidłowo albo ktoś wmontował zwykłe podkładki i jest bardzo duże tarcie dlatego jest ciężko kręcic

Opublikowano

Dzieki Wielkie jak podczepiłem tawotnice to smar wyciska się właśne tam na dole czy tam powinno być a jak sprawdzić bez wielkiego rozbierania czy tam są łożyska czzy ich nie ma ??

 

JAk by ktoś miał tą książke zeskanowaną to proszę o link bo nie moge jej znależć mam tylko katolog części a potrzebuje ta z instrukcja napraw itd...

Opublikowano

jakie lozyska w zwrotnicy?tam sa 2 tuleje mosiezne,zreszta jak by byly wyrobione to by bilo kolami i byl duzy luz

moim zdanie problem jest w przekladni kierowniczej-poluzuj regulacje lozyska[z boku przekladni sruba na srubokret,blokuje sie nakretka] lub wyciag przekladnie i rozbierz-moga byc lozyska rozwalone[brak oleju] lub byl za duzy luz i ktos nawkladal podkladek dystansowych i slimak sie blokuje

Opublikowano

Może ktoś zauważł że po wymianie przednich opon zmienia się siła kierowania.Lżejszemu kierowaniu najlepiej służą opony z drobniejszym podłużnym bieżnikiem i ważne by ten bieżnik po obwozie mniał jak najwięcej nacięć,czyli przepustów.Do tego jakby jeszcze opona była w podstawie trochę zaokrąglona to kierownica będzie chodziła prawie jak ze wspomaganiem.przerobiłem ten temat swoim ciągniku .POza mechanicznymi usterkami ważne też by koł nie były rozbieżne.

Opublikowano

W moim c 355 tez ciężko się kręci kierownicą. Wymieniłem wszystko co możliwe w przodzie oprócz tego ciężkiego wspornika i nic. W tamtym tygodniu wymontowałem kolumnę kierowniczą. Po rozebraniu na części okazało się, że padło łożysko w górnej części obudowy (bodajże 31306). Wymieniłem oba łożyska (na górze i na dole). Po zamontowaniu okazało się, że dalej się kręci ciężko :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: .

Zastanawia mnie jedna rzecz. Na dole obudowy kolumny są podkładki dystansowe, które ustawiają luz na łożyskach. Ile tych podkładek jest u was? Może przez sporą ich ilość za mocno są ściśnięte łożyska i dlatego ciężko się kręci?

Dodam jeszcze, że wszystko mam regularnie smarowane i poziom oleju wg. książki

Opublikowano

żeby ustawić luz na łożyskach stożkowych musisz wyjąć wszystkie flaki i dodając lub ujmując podkładek składać z samą śrubą. tak długo próbować żeby kierownica chodziła lekko nie mając luzów. jak dojdziesz ile ma być podkładek to mozesz składać na gotowo.

Opublikowano

Wszystko się zgadza. Tylko jak złożę kolumnę to chodzi lekko, a jak zamontuje to już jest ciężko. Patrzyłem u kolegi, aon ma jeszcze okrągłą oś i kręci się lekko

Opublikowano

trudno określić co by to mogło być nie oglądając tego. sprawdz dokładnie te łożyska czy nie zaciskają się gdy montujesz kolumnę na podstawę. i na pewno zwrotnice mają na to duży wpływ. tulejki jak są wyrobione to teoretycznie nie powinny stawiać oporu puki mają świeży smar łożyska oporowe znów gdy uniesiesz przód... będzie szło lekko a gdy opuścisz to ciężko bo to właśnie na nich wspiera się ciężar ciągnika.

Opublikowano

Kupiłem sprężyne gazu tylko gdzie ją założyć jak ma ktoś foto tto proszę was bardzo nawet jak ją widać gdzieś czy jak wszelkie wskazówki aą dla mnie ważne.

 

Przepraszam ze to w jedny temacie to wszystko ale po co zakładac 3,5 tematów na takie pierdoły.

 

 

Wiec tak porobiłem to i owo i nie jest źle z tym układem kierowniczym lekkie regulacje smaroowania i jest lepiej.

 

Teraz pomóżcie miz tą sprężynką bo nie am zielonego pojęcia gdzie ona mogła by być ja u siebie jej nie mam w ogóle przejrzałem wszystko

Opublikowano

Z prawej strony przekladni kierowniczej(siedzac w ciagniku) masz srube zabespieczona nakretka. Luzujesz nakretke i wrekasz srube tak aby znikna luz(tak wyregulujesz luz miedzyzebny przekladni). Jesli taka regulacja nie pomoze to zdejmujesz kierownice, odkrecasz gorna pokrywe przekladni wyjmujesz te blaszki, lub dodajesz podkladki pod lozysko. Jesli w ukladzie beda dalej luzy to musisz wymienic zurzyte przeguby.

Opublikowano

Wczoraj wójek zwoził okrągłe bele i łądował je turem C-360. No i sprawa wyszła taka że kolumna mu się zatarła... Jaka może być cena nowej kolumny? Chodzi mi o oryginalną bo podróba nie wchodzi w temat :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v