Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Masz nieszczelność na odcinku od zbiornika do pompy, sprawdź sitko kranika, sitko i pompkę zasilająca, uszczelki filtra i uszczelki przewodów. Jeszcze jest sitko na zasilaniu pompy, można sprawdzić. Nie może z tej śrubki wydostawać się powietrze z paliwem bo nie odpalisz.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano
akmaly napisał:

Masz nieszczelność na odcinku od zbiornika do pompy, sprawdź sitko kranika, sitko i pompkę zasilająca, uszczelki filtra i uszczelki przewodów. Jeszcze jest sitko na zasilaniu pompy, można sprawdzić. Nie może z tej śrubki wydostawać się powietrze z paliwem bo nie odpalisz.

właśnie wiem że nie może iść powietrze z paliwem, ale wszystko posprawdzane i nadal nic

Opublikowano
3 godziny temu, Lok125 napisał:

Tak wymieniłem filtr zalem go paliwem podpompowalem tą pompą i zapalił odrazu i po 5 sekundach zgasł i nic teraz nie chce zapalić, kiedyś jak mi się zapowietrzył to poluzowalem te śrubki od pompy pokręciłem rozrusznikiem i zapalił A teraz nic a nic nie chcę I z rozrusznika i z zaciągu zero odzewu z plaka to zapalił ale jak plak się skończył to i zgasł nawet dymu nic z rury nie leci

 

luzowalem te rurki od wtrysków ale tak jak wcześniej pisałem slabo leci z nich paliwo i cały czas z powietrzem jak kręcę rozrusznikiem

 

Jak pokazałem na zdjęciu luzuję tylko tą śrubę i kręcę aż zapali. Wówczas tryska spienionym paliwem a po dokręceniu po chwili łapie normalne obroty. Ale te śrubki na pompie nie mogą być odkręcone.

Opublikowano

Panowie przedmuchnołem sprężarka wszystkie rurki i pompę paliwową i udali się go odpowietrzyć, zapalił i jest git Dziękuję za wszystkie podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v