Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko że ta hydraulika w 5M to jest wydatek łączny do hamulców, sprzęgła, wspomagania i wyjść zewnętrznych. \W DF jest podany wydatek tylko pompy do wyjść zewnętrznych. W JD jest tylko jedna pompa, a to spora wada, ale miało być tanio i jest tongue.gif

 

Chyba w serii M są dwie pompy ?W serii R jest jedna pompa (tak jak u mnie) a co do wydatku to jest aż za sporawy biggrin.gif -pamiętam że w teście 5820 wydatek na złączach wynosił 72 l/min.

Opublikowano

wersja 5m ma na pewno 2 pompy i jedna to do hydrauliki zewnętrznej i podnośnika 50 l/min, a druga o wydatku 24 l/min do wspomagania układu kierowniczego, rewersu, , WOM, przedniego napędu i mechanizmu różnicowego, można sobie domówić zamiast 50 to 70 l/min na hydraulikę zewnętrzną, nie wiem czy to się opłaca i czy zwiększy się udźwig podnośnika.

Opublikowano

Dokładnie, udzwig pozostanie taki sam czyli 3600. A co do hydrauliki to 5M posiada 2 pompy. W wersji podstawowej jest to 74l (24+50) a zamawiając wersje comfort automatycznie mamy zwiększony wydatek do 94l(70+24) Te 70 to tak jak juz ktoś wyżej pisał do wyjśc hydrauliki zewnetrznej i TUZ.

Opublikowano

czy jest konieczne zamawianie wersji comfort czy można sobie skonfigurować samemu ciągnik. bo ja od jednego dilera mam właśnie tą wersie i mam wzmocnioną hydraulikę, zaś od drugiego też przy tej wersji mam standardową hydraulikę

Opublikowano

a tandemowa to nie znaczy że są dwie tylko są połączone napędem. mniejsza z tym może jeszcze zaczerpnę waszej opinii o wyposażeniu co lepiej wziąć czy skrzynię z półbiegiem czy EHR (wtedy mam sterowanie tuzem na błotnikach)

Opublikowano

jeśli będzie ładowacz czołowy to pompa o większej wydajności się przyda, jeśli nie to nie ma sensu. Jak dla mnie lepszy półbieg, aczkolwiek EHR jest bardzo fajny i to nie ze względu na sterowanie na błotnikach :D

Opublikowano

Załamaliście mnie trochę cenami tych JD sam też znalazłem 5070M za 123 tys zł u lokalnego dealera. Tylko wiem że to trochę uboższa jakościowo wersja niż normalna? Za tą cene mam NH też ok 80KM. I pytanie jak z tą jakością JD w tym modelu?

Opublikowano

Co do hydrauliki to Agrofarm ma 56l a JD 74l lub 94l nie wiem jak jest ze zwiększeniem hydrauliki w Agrofarmie i ile to kosztuje. Co do udźwigu to JD ma chyba 3600 a Agrofarm 4100 tyle w papierach a jak praktyce to pytaj tych co już pracują takimi ciągnikami, mój stoi jeszcze u dilera więc tu nic mi nie wiadomo czas pokaże.

 

Pestus123 jak masz zaliczkowany ciągnik to raczej diler czeka na kasę możesz co najwyżej dostać dokumenty by ciągnik zarejestrować i ubezpieczyć, wątpię by ktoś dał ci maszynę a potem szukaj wiatru w polu i kasy.

 

Adam źle mnie zrozumiałeś... Chodzi mi o to jak długo diler moze czekać za resztą kasy od zaliczki, nie mówię że ma być u mnie w gosp. tylko u niego na placu... Np jest okazja zaliczkować ciągnik, tylko jeszcze umowy nie ma, i jak długo diler czeka...

Opublikowano

A co to za okazja zaliczkować ciągnik, to możesz zrobić zawsze, okazją może być jakaś ekstra cena. A co do czekania to tak jak Epps napisał jak dilerowi zależy to poczeka Ja się umówiłem np. na dwa miesiące pomimo że ciągnik stoi na placu, u JD z reguły na ciągnik czeka się nawet do 6 miesięcy zależy od modelu wyposażenia itd, ile dokładnie to określą ci w umowie zamówienia, tak więc jest to indywidualna sprawa zależy od dilera lub od marki cięgnika bo na niektóre musisz ty czekać tak jak na JD .

Opublikowano

witam panowie. oglądałem dzisiaj JD 5080m i to nie jest ściema ze pachnie w nim made in china. Konkretnie to nawet przedni most jest z chin na tabliczce pisze, a co mówić jakieś części detaliczne. Już byłem zdecydowany i co takie zaskoczenie, mogliby szukać oszczędności gdzie indziej, nawet gdy się mocno skręci kołami to ciągnik się zatrzymuje niewiadomo z jakich powodów, jak się wyprostuje koła to rusza.

 

może lepiej wybrać deutza agrofarma 410 lub nawet zetora Proximę power. proszę o pomoc!!!! POZDRAWIAM.

Opublikowano

Szczerze to w tym tygodniu ma przyjechać przedstawiciel z JD w sprawie 5080M i chyba jednak odprawie go w drzwiach. Marek tak jak mówisz jeżeli również inne części bedą Chińskie to olać taki ciągnik.... Lepiej zastanów się mocno nad tym Agrofarmem, ludzie mają ten sprzęt i nie narzekają, przynajmniej jest sprawdzony. A Chińczykem to strach jeźdźić, niewiadomo kiedy może odpaść przedni most... hehe :D

Opublikowano

A dlaczego negujecie że co chińskie to złe? (nie mam na myśli że wszystko jest dobre bo złe rzeczy też się trafiają) Przecież jak tak patrząc to żeby nie oni to byśmy byli daleko jeszcze do tyłu z technologią.

Opublikowano

Kolego Dawid mylisz chińskie z japońskim a to wielkie różnice. Chińczysy od wieków zalewają swoimi produktami rynek, bo u nich sie liczy ilość a nie jakoś i do tego maja bardzo tania siłę roboczą :D

Opublikowano

A dlaczego negujecie że co chińskie to złe? (nie mam na myśli że wszystko jest dobre bo złe rzeczy też się trafiają) Przecież jak tak patrząc to żeby nie oni to byśmy byli daleko jeszcze do tyłu z technologią.

 

A Foton jest chiński?

Opublikowano

Nie wiem nie interesuje się tą marką. A JD sie zainteresowałem tą serią bo mam dealera 6km od domu i w przyszłości będe wymieniał moje wysłużone ursusy na jeden uniwersalny ciągnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v