Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwi mnie jedna rzecz mianowicie że dealerzy ciągle wmawiają, iż tylko przedni most jest produkowany w Chinach natomiast reszta w Mannheim, boją się prawdy B) Chyba lepszym wyborem będzie NH T5040 :D

produkowany w....?

 

hubertuss ty chyba byłeś potrącony przez JD M

Opublikowano

napiszę wam taką ciekawostkę ,(nie dotyczy to ciągników daję taki przykład jak to jest robione w jednej hucie) w Polsce robione są odlewy z polskiego materiału przez Polską firmę ,te odlewy zamawiają Austriacy i żeby było ciekawiej na życzenie klienta (Austriaków)na danym odlewie ma być umieszczone logo (znaczek)firmy Austriackiej ,za nim te odlewy opuszczą kraj są poddane w Polsce kontroli jakości ,gdy dotrą na miejsce w Austrii tam u nich powtórnie są badane jeśli okaże się że któryś z danych odlewów nie spełnia parametrów, taki odlew jest cofany na koszt producenta czyli huty w Polsce (i takie też się zdarzają buble),także sami widzicie ,że możemy coś kupić ze znaczkiem danej firmy tylko do końca to ten produkt tak jakby nie został u nich wyprodukowany ,tylko całkiem gdzie indziej,i myślę że podobnie jest z ciągnikami ,panowie jest to fakt prawdziwy,że tak jest to robione,nie ważne kto to robi ważne kto ma markę i zbyt na rynku

Opublikowano

Polska i austria należą do ue a tu panuje zasada swobodnego obrotu dóbr itd. Dlatego na wyrobach krążących wewnątrz unii nie trzeba pisać skąd one pochodzą. Chiny a Polska to trochę co innego.

Opublikowano

Co to za różnica gdzie jest co produkowane. Dla mnie ważna jest rzeczowa i prawdziwa opinia użytkowników zamiast spierac się co gdzie jest robione to może zapytajcie się użytkowników poszczególnych maszyn jak się sprawują co będzie prawdziwym odzwierciedleniem tego jak dobrze coś jest zrobione. Osobiście stawiając w szranki serie TD i JD serii 5M bez wahania wybieram Jaśka bo na dziś cena tych maszyn jest prawie identyczna. Dobrze że firma JD postawiła na walkę w sektorze małych ciągników a głównym argumentem w małych seriach prostych ciągników jak dla mnie jest stosunek ceny do jakości. Osobiście uważam że zakup ciągnika o mocy ok 70-90 PS w małym gabarycie z

w full wypasie mija się z celem bo ceną równamy do maszyn cięższej serii a to już inna praca i inne zadania.

Opublikowano

Akurat 6D jest to meksykańska konstrukcja, wyposażona w niemiecką kabinę.

 

Ha! a mechanik mi powiedział że ciągle jeździ do 6D i 5M najczęściej leci pompa paliwowa ale nie tylko to skrzynia w jednym tęż padła :P ja nie mówie że cały john to chińczyk bo sam mam johna po co miał bym kupywać jakby to był made in china a wg. mnie najlepiej udaną serią był 5020 wg mnie podkreślam.

Opublikowano

Co do tych "cieknących pomp" to mają je tylko pierwsze wyprodukowane modele, w nowszych już to nie występuje.

Racja mam 5100M z tego roku 250mtg i do tej pory żadnych problemów,a o pompie poinformował mnie dealer że mogą wystąpić wycieki ale narazie jest o.k

Opublikowano

Ja napiszę tak-mając do dyspozycji 160-180 tys rozejrzałbym się nad czymś innym ale gdy ja mam tylko 130-140tys brutto to najlepsza opcja to john deere 5M Compakt i nikt mi nie powie ze w tych pieniądzach dostane coś lepszego

Opublikowano (edytowane)

mam pytanie jaki jest koszt(brutto) john deere 5080m (jak sie nie myle 81km) szukałem na wielu serwisach i nie mogłem znaleśc

Edytowane przez dragunov
Opublikowano

To jest wersja amerykańska czyli bezramowa ale pewnie i europejską-ramową obejmą podobna modernizacja. Z tego co tam napisali to w wersji 2012 zakresy B,C,D będą synchronizowane, większy zbiornik paliwa, silniejszy podnośnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v