Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skoro turdus ma dobre parametry i jest tańszy to dlaczego nikt na af nie eje turdusa do nowych mf-ów jd czy df?

czy mógłbym nalać tego turdusa do starej c 330? nie wypłukał by nagarów itp bo ciapek ma już 30 lat a remint silnika z 12 lat temu robiony!

Opublikowano
klasyfikacja turdusa lepkościowa SAE 15W/40, jakościowa API CH-4

jakościowa oleju sdf tez API CH-4, myślałem o przejściu na fuchs raczej ale może spróbuej tego turdusa ;) a fuchs titan truck ma API CG-4 czyli mam rozumieć że jest gorszy od turdusa? titan track plus API CI-4 - to że za dobre własciwości myjne no i pewnie cena dużo wyższa?

no ale fuchs ma specyfikacje Deutz DQC 2-05 a turdus nie ma no i tak wogóle top te fabryczne oleje sdf to są własciwie fuchs

Opublikowano

ja tak samo ja kolega @pawel z superola przerzucilem sie na turdusa ;)

Opublikowano

na pewno nie superol ,powiem ci żę też nie ma co lać za dobrego bo to nie jest wysilony silnik na tyle żeby potrzebował super oleju ale tak jak koledzy mówią turdus czy jakiś inny podobnej klasy bedzie wystarczający,ja np. ten sezon przejeżdziłem na lotosie city diesel jestem z niego zadowolony,a przecież nie ma sensu do 20 letnich ciągników nawet po remoncie lać oleju za 20zł. za litr. przynajmniej takie jest moje zdanie

Opublikowano

mam pytanie co do oleju przekładniowego, w instrukcji mam coś o oleju UTTO i tak przeglądam to i fuchs ma jakiegoś UTTO i orlen i inni producenci, czy ten UTTO to jest typ oleju przekładniowego i gdybym chciał dolać lub mieszać to mogę np. takiego z orlenu dolać, lub gdy będę zmienaiłw sytaczy żeby to był olej utto?

Opublikowano
mam pytanie co do oleju przekładniowego, w instrukcji mam coś o oleju UTTO i tak przeglądam to i fuchs ma jakiegoś UTTO i orlen i inni producenci, czy ten UTTO to jest typ oleju przekładniowego i gdybym chciał dolać lub mieszać to mogę np. takiego z orlenu dolać, lub gdy będę zmienaiłw sytaczy żeby to był olej utto?

Ten UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) to taki olej do wszystkiego oprócz silnika, spełnia normy przekładniowe, hydrauliczne... Czek dis aut -> http://www.agrofoto.pl/forum/olej-do-skrzy...tml&hl=utto

 

Oleje tego samego typu zwykle są mieszalne, powiem więcej, w U912 miałem Fuchs Hydramot z jakimś Hipolem z przewagą Fuchsa i nic nie wybuchło (miałem, bo dzisiaj Padre rozwalił w lesie rurki od WOM i wszystko poszło fpisdu)

Opublikowano
Jakościowo Turdus jest jak najbardziej OK, a lepkość to że tak powiem, wedle upodobań ;) ja narazie trzymam sie półsyntetyka 10W40, dzisiaj zamówiłem sobie Fuchs Titan Cargo (CH-4, UHPD)

 

Co do tej lepkości powiem tak: jak ktoś często odpala zimny ciagnik to lepiej 10W/40. Jednak ja sie staram tak sobie organizować pracę ciągnikami, by tylko maksymalnie raz dziennie palic je zimne (zapalić zrobić co ma byc zrobione i finito) takze wzupełności mi wystarczy 15W/40. Nie zawsze jest to jednak mozliwe (głownie prod. zwierzęca) i tam lepiej uzywać 10W/40.

Opublikowano
Kupywałem go w pojemniku 20 litrów za 320 zł czyli 16 zł za litr

Pytałem dzisaj w sklepiku motoryzacyjnym, mobil 1 delvac 15w40 20l można zamówić za 280zł, fuchs titan track 290zł

- który lepiej wybrać? ;)

Opublikowano

Mam pytanie do Szanownego Grona co myśli olejach zagranicznych marek ale konfekcjonowanych w Polsce? Wiele osób odradza takowe ze względu może nie na ryzyko ale na nie potrzebnie wywalone pieniądze, choć to też nie reguła. Jak to jest naprawde?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum
    • Przez arty
      Mam lamborghini 775 f plus z 1993 i zetor major 3011 z 1962r - obydwa aktualnie sa na turdusie 15w40  - czytam ostatnio opinie ze turdus to juz nie to co kiedys i nie ma rewelacji  - chce przejsc w obydwu ciagnikach an Shell Rimula R4x 15w40 lub  valvoline ALL FLEET SAE 15W-40. Ktory z tych 2 byscie wybrali? - Ktory lepiej trzyma parametry?  jakies przeciwwskazania na zamiane oleju ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v