Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak się składa, że jakiś czak temu robiłem u siebie sprężarkę w mf 255 (z analizy wątku wnioskuję że jest taka sama). Tak jak kolega wcześniej napisał, najprawdopodobniej przyczyną może być zużyta głowiczka, to ten element przylegający bezpośrednio do obudowy sprężarki zamykający komorę sprężania. Zużywa się ona właśnie w miejscu przylegania tych małych blaszek które pod wpływem dynamicznych ruchów wycierają jej powierzchnię. Jeśli po wyczyszczeniu jej w miejscu przylegania blaszek stwierdzisz zagłębienie stosunkowo małe wtedy możesz wyrównać/zeszlifować tę powierzchnię bardzo drobnym papierem ściernym(mało profesjonalne, nie spowoduje 100% efektywności sprężarki). Jeśli zagłębienie jest znaczne konieczna jest wymiana głowiczki. :(

Profilaktycznie do nowej głowiczki lepiej jest użyć nowych blaszek.

Gdyby nie pomogło:

-lewe pierścienie raczej wątpliwe( ewentualnie zamontowanie, przerwy w pierścieniach nie mogą na siebie trafiać)

- tłoczek - zbyt duże luzy poprzeczne pierścieni

- odkształcenia/nierówności obudowy sprężarki, współpracującej z pierścieniami

Opublikowano

Mam problem z instalacja pneumatyczna w ursusie 3512 po wymianie sprężarki nowa nabiła do 1,9 MPa i nigdzie nie odcięło zgasiłem ciągnik. Z tego co się orientuję to 0.8 MPa powinno wystarczyć i odciąć tylko nie wiem ktory element odpowiada za upuszczanie nadmiaru powietrza w układzie i gdzie się powinien znajdować. Ten element w moim układzie nie występuje:

Screenshot_2022-09-15-17-41-48-625_pl.allegro.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v