Skocz do zawartości
piotr26

Problem ze sprężarką w 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr26    7

Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja mam odłączono sprężarkę od kilku lat i jest ok. kilka dni temu przy ugniataniu sianokiszonki urwał mi się zawór od powietrza...

a tak wogóle to chyba jest gdzieś temat o sprężarce w 3512 lub podobnym.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    20

Kolego odłączyć to Ty sobie musisz świece żarową no albo jak Ci się chce teraz zciągać maskę to ją wymienić. Świeca żarowa nie trzyma i puszcza ON a sprężarka go zaciąga stąd paliwo z zbiorniku powietrza.

 

Jeśli masz jakąś końcówkę z przewodu od paliwa to możesz ja zaślepić i wkręcić w miejsce zasilania świecy żarowej a samą świecę wymienić jesienna porą. To jest najszybsze rozwiązanie tego problemu.

 

A co do Moderatora: Po co piszesz nie na temat?/ A wiesz mi wczoraj urwała sie zawleczka i co to kogo obchodzi

Za porządne tematy rozdajesz ostrzeżenia a sam piszesz głupoty nie na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emilchaja    6

Prawdopodobnie masz wypracowane pierścienie w spreżarce które puszczają olej, też tak miałem w mf 255 po wymianie pierścieni problem zniknął.Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    20

to jeśli olej silnikowy to mały temoncik sprężarki tak jak pisał poprzednik:)

 

 

Ale ze świcą tez bywaja często problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

Dzięki za wszystkie odpowiedzi a mam pytanko do Emilchaja czy może pamiętasz przy ilu mth Ci się tak zrobiło chodzi mi orientacyjnie ile mth wytrzymują te pierścienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

ja alternator założyłem z lewej strony pod pompą wtryskową kupiłem pompę wodną z tarpana a sprężarkę założyłem z 385 i se ją właczam a w tym roku doszłem do wniosku że jej nie potrzebuje i ją wurzuciłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1917

Mam problem ze sprezarką - mianowicie wyzuca mi olej gdzies z pod koła pasowego i chlapie olejem na błotnik B) co to jest ? czy tam jest jakiss uszczelniacz czy cos ??? jak to naprawic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3512    3

Tak jest tam uszczelniacz, wymienialem go z ojcem juz ze dwa razy. Nie ma z tym duzo roboty, wystarczy sciagnac to kolo i odkrecic cztery srubki i wymienic ten uszczelniacz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1917

dzięki za odpowiedz B) nom to musze się za to wziąć , bo szkoda zeby tak brudziło ciągnik B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pagani    0

Witam,

Mam 2 pytania odnośnie sprężarki montowanej w tym ciągniku.Po pierwsze gdzie są w niej zaworki które przepuszczają powietrze gdy sprężarka nabije odpowiednią ilość powietrza,czy może pompuje ona cały czas aż braknie jej sił?.Po drugie czy możliwe jest że wyrzuca olej silnikowy którym jest smarowana pod dużym obciążeniem?Przy dłuższej pracy na niej i w innych miejscach pojawił się olej(najwięcej jest na niej).Możliwe jest że jakieś uszczelnienie w niej się zużyło?Proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

jak by spreżarka biła aż by jej sił zbrakło to byś na bombie jeździł kolego nie pamiętam dokładnie gdzie jest umieszczony ale chyba gdzieś pod podłogą jest zawór upustowy który utrzymuje ciśnienie robocze w starszych 5,5 w nowszych instalacjach 8 tu nie wiem ile jest a co do oleju to owszem sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem olejem z silnika więc jak poszłu jaieś uszczelniacze bo nie wiem konkretnie o które miejsce ci chodzi to tak wycieki oleju silnikowego będą


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

najczęściej uszkadza się rurka zasilająca olejem więc dobrze oblukaj bo często nadpęknąć może od drgań, 2ga sprawa te silniki po pewnych przebiegach leją się jak z kaczej d*py, a 3cia sprawa wywal te sprężarke lub odłącz, ja znalazłem krutszy pasek klinowy i idzie tylko na napinacz omija szajbkę sprężarki, i normalnie inny ciągnik zero drgań i jakby żwawszy, największy problem to to że te prężarki lubią się obrywać swojej już nie mam do czego przykręcić i czego pzregwintować ;[ , chyba swoje fergi już wykałatał he eh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pagani    0

mariusz(ZDUN) ze sprężarki powietrze idzie prosto do butli i z butli na inne zawory powietrzne,nie wiem czy trzeba w nich coś ustawiać czy może brakuje jakiegoś zaworu regulującego. Dodam jeszcze że w tej chwili sprężarka bije do 10 atm. .Ferdek07 o wyjęciu sprężarki to raczej nie ma co myśleć bo ona napędza alternator,jedyne co można to wymienić ją na tą ze sprzęgiełkiem.Też podejrzewałem ten wężyk co smaruje sprężarkę lecz jest on trochę osmarkany olejem który rozchodzi się po silniku ale jeszcze go dobrze przejrzę.Pewnie będę musiał ją wymontować i wymienić w niej wszystkie uszczelnienia i dla pewności ten wężyk co ją smaruje.Narazie dziękuję za wasze odpowiedzi jeszcze napisze czy coś pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

najpierw obczaj dlaczego sprężarka paskudzi olejem, ja miałem tak że ze sprężarki goniło że dolna szyba w kabinie była w oleju i lało się ze sprężarki więc wymieniłem simering i dalej to samo co się okazało pompa paliwowa przepuszczała paliwo do silnika a nadmiar oleju zmieszanego z ropą był wyganiany właśnie po simeringu ze sprężarki mój mf to już ważywo i zrobił grubo oj grubo ponad 10 tyś mtg a może i z 15 tyś ale ze sprężarki samej jako takiej nic nie cieknie ostatnio pękł ten wężyk to ścieżka oleju zostawała za traktorem ale sama sprężarka nic nie cieknie w przeciwieństwie do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

w nich jest to jakoś inaczej rozwiązane bo one mają zawory na pedałach ale zawór upustowy być musi nie ma takiej opckji żeby nie było jak isę nie mylę to on wygląda także jest nie za duży przelotowy coś jak trójnik i dolny otwór jest otwarty do atmoswery 10 to sporo ale być może tak jest zawór w nich ustawiony jak by spreżarka biła aż do granicy możliwości to albo by ją rozwaliło albo rozerwało butlę bąć jakiś przewód lub jak masz słabo pasek naciągnięty to po prostu zaczoł by się ślizgać a co za tym idzienie miał byś ładowania


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pagani    0

No właśnie powinien być jakiś zawór upustowy ale jak się tam rozejrzałem to nic mi nie wygląda na to.Np. w C-330 jest taki zawór co pewien czas puszcza powietrze jak dobije do wymaganego ciśnienia a w 4514 nic z tych rzeczy.Chyba bez jakiegoś znachora się nie obędzie.Czemu Polacy taki badziew zamontowali ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wydaje mi sie ze taki zawór jest przy pedale hamulca, bynajmniej w 3512 tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

całkiem możliwe że tak ale zawór przy pedale jest od uruchamania hamulców a nie upustowy tu masz to rozwiązane także nie będzie ci co jakiś czas psiukał tak jak to było w starszych zaworach teraz jest to tak rozwiązane że zawór jak isę otwoerzy to cały czas upuszcza ciśnienie powoduje to brak tego psikania co przy dłuższym urzyciu może być irytujące nowe zawory pracują cicho dopiero spadek ciśnienia poniżej pewnej wartości powoduje ponowne zamknięcie zaworu i to nie polacy taki badziew wymyślili bo my nic nie wymyśleliśmy tylko licencje kupujemy i to jest przykra prawda o naszym przemyśle


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie wiem jak jest w 4514, ale 3512\14 instrukcja pisze: " Zawór redukcyjny zmniejsza ciśnienie powietrza do wartości 0,58-0,63 MPa. Nie wymaga on obsługi okresowej, a jego regulacji można dokonać jedynie a ASOC. W zawór redukcyjny wkręcony jest elektryczny czujnik ciśnienie powietrza" Czyli zawór regulacyjny jest tam gdzie idą do niego dwa kabelki od kontrolki spadku ciśnienia powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pagani    0

Wczoraj nie miałem zbyt dużo czasu aby to zobaczyć bardzo dokładnie bo ciągnik cały czas jeździł z prasą.Na tygodniu muszę znaleźć czas i to przejrzeć.A co do przecieku oleju to tragicznie nie jest i może nic nie będę kombinować bo jeszcze coś wyjdzie innego a tu siana za niedługo będą.

 

 

17.08.2010

Już wiadomo skąd leje się olej,z pokrywy rorządu.Śruby mocujące popuściły i olej wydobywał się od dołu pokrywy.Czeka mnie teraz wymiana uszczelnienia i duuużo rozkręcania i skręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaammil    0

Czy sprężarka w 3512 lub w 3p jest potrzebna?

Tzn że gdybym zdjął pasek z niej ale nie odłączał wiatraka..

Czy poprostu ona musi cały czas chodzić? czy musi bo np nie bedzie hamulców ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez uszak21
      Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.