Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam a ja mam pomysł co do przedniego napędu C 360 to zwrotnice star 266 i most od wózka widłowego lub multicara co o takim pomyśle sądzicie proszę o komentarze

Opublikowano

to już lepiej szukać tylnego mostu z gaza, 153, ziła czy robura, bo raczej stosując zwrotki od stara chcesz lądować 20 calowe felgi? tarcza dyferencjału multikara jest za mały, a z wózka widłowego? to może od duzego bługara 3,5t z silnikiem 4p.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz tak chcę zastosować felgi 20" zależy mi żeby był w miarę słuszny prześwit tarcza dyłerencjału z multicara jest za mały w jakim sensie że za słaby?

Opublikowano

to ze może mieć duży nacisk na oś to nie znaczy ze można dawać 1,5 raza większe koła, nie chodzi o półosie , bo i tak trzeba by frezować staroskie tylko wytrzymałość talerza ataku czy satelit, dlatego trzeba szukać mostów gdzie były podobne średnice kół, ten most byłby dobry dla opon typu szeroka jodła 15-17 cali felgi.

Opublikowano

Wszystko byłoby fajnie gdyby ta przystawka od napędu była z boku. Po złożeniu jej od spodu zostaje mało miejsca i trzeba na każdym kroku uważać. Kolega napalił się i założył, pojechał do lasu nie zauważył karpy bo szarówka była wyrwał kawał skrzyni i taki biznes zrobił.

Opublikowano

Podczas przenoszenia ciężaru w mostach skrętnych najsłabszym ogniwem są sworznie, akurat w staroskich zwolnicach to nie problem bo są na łożyskach stożkowych <sam most stara wytrzyma z 3 tony>. Jeśli chodzi o przenoszenie momentu z wału na koła, gdy nie ma zwolnic przy kołach typu przekładnie planetarne czy portalowe, to przy dużych kołach najsłabszym ogniwem sa półosie, w tym przypadku są staroskie więc jest małe prawdopodobieństwo że się ukręcą w porównaniu do tego co chcesz zrobić czyli dać mechanizm różnicowy z auta terenowego. gdzie koła nie mają więcej jak 70-75cm. jestem przekonanyże albo ukręcisz wałek atakujący, albo zerwie zęby na talerzu albo rozlecą się satelity, co sie uparłeś na te 20 calowe koła, bez sens. albo dajesz most od ciężarowego albo wózek widłowy, tylko nie dziad typu rak tylko np. poczciwy BALKANCAR DV 1792

Opublikowano

Chcę żeby był dobry prześwit a most od stara już posiadam i temu takie koła a co do kół 70 - 75 cm to prześwit w granicach 20 kilku cm by wyszedł a to trochę za mały by by wszedł

Opublikowano

szukaj też gaz 63 53 ził, ew na upartego z jakiegoś dostawczaka na bliźniakach typu vW LT, szkoda ze jestes z daleka, bo akurat mam na zbyciu most lublina 53, z przełożeniem przy oponach 11,2/20 dla zębatki 48z ;D

Opublikowano (edytowane)

2zł za kg, wymaga wymiany łożysk na wałku ataku na piastach też, ale w twoim przypadku je przecież ucinasz ;D miałem ładować do swojej c360, bo obliczona zębatka by zgrać napędy miała  48z, czyli można wykorzystać tą z WOMU, Do tego mam opony 11,2/20 z 90% bierznikiem, ale trafił sie gotowy most z ciagnika, to mi zalega, ja jestem z łódzkiego, ten most to jest dokładnie ten sam co gaz 157, 63, 53, czy ził. http://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/06/1b/eb/lublin-51-gaz-63-czesci-416015147.jpg

Edytowane przez jarecek92
Opublikowano

ten co ja mam ma 5/35 czyli przełożenie równe 7. a tutaj moj program i jego wypociny... dla standardowych opon na tyle i przednich opon 11,2/20 <mtz> i zębatki reduktora 48z obliczył wyprzedzenie 2,1%

9544257600_1489921397_thumb.jpg

Opublikowano

tak to wiem ale jak wpisuje do komórki według opisu to nic się nie dzieje w polu c19 nie pojawia się ilość zębów.

Przesunięte były komórki powinno być C21 i C15 już przestawiłem w opisie.

post-160962-0-81314300-1489934441_thumb.jpgpost-160962-0-33516200-1489934526.jpgpost-160962-0-90641800-1489934538.jpgpost-160962-0-50524500-1489934601_thumb.jpgJa mam w planach most od czeskiej Pragi V3S.

Problem jest w tym że ten most ma zwolnice portalowe co powoduje że normalnie przód ciągnika stoi za wysoko i żeby go jakoś sensownie podpiąć to trzeba albo wycinać oryginalny wspornik przedniej osi lub dorobić nowy.

Po zdjęciu bębnów i całej reszty pasują felgi od Stara 18" bez żadnych przeróbek i opony 280/70R18. Ma przełożenie całkowite 8,3766,sama przekładnia główna 3,909 i zwolnice 2,143. Dla opon PETLAS 280/70 R18 o obwodzie toczenia 2,54 m i tylnych 14,9-28 Kormoran LandPro wychodzi koło w przystawce o 35 zębach.

Poniżej zdjęcia z forum czeskiego: nasetraktory.cz

 

Opublikowano (edytowane)

najbliższa zębatka ma 36 która jest na wałku przesuwnym. Moja zębatka ma 23z, wykorzystałem tą z wałka głównego, uciołem chodzi po przerobionym wałku ataku a zamiast koła stożkowego ataku mam flansze do krzyżaka wału. 

 

Tutaj ziomek ma most pragi

tylko ze on ma w przystawce 44z zgrane z kołem przesównym co tez ma przeciez 44z Edytowane przez jarecek92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v