Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

wlosi montowali swe napedy do ursusa

 

Czyli potwierdzasz że ursus nie wyjeżdzał z hali z przednią osią w Polsce chyba ze montowali ursusa we Włoszech i tamci wklejali swoje napędy wg Twojego postu

Opublikowano

@braciszek dlatego nie pisz że były oryginalne c-360 z napędem. Oryginał jest jak wychodzi z fabryki! Z ksiązką serwisową tzn katalogiem części w którym jest przednia oś napędzana z każdym detalem opisanym, ponumerowanym który jest w niej uwzględniony i do kupienia w kazdej AGROMIE na podstawie katalogu.

Cały temat zawiera masę bezwartościowych sprzeczek na temat produkcji c360 z napędem a wystarczyło jasno napisać że nie było oryginałów tylko włosi dokładali swoje jak gosć w Polsce - miejscowość Ryki ( chyba )

Włosi mieli swoje osie "xxxxx"

Nasi w Rykach mają osie " robur " "uaz" itp

i w ten sposób to rozumie!!!

Dziękuję i pozdrawiam :rolleyes:

Opublikowano

witam! potrzebuje namiary na jakiegos rzemieslnika ktory wykonuje kompletne przednie osie napedowe do 360 bo zamierzam załozyc cos takiego,jak cos to pisac na mail;tomekb227@interia.pl badz gg;3156082,niech to bedzie nr tel do zakladu badz stronka internetowa

Opublikowano

koledzy właśnie zamontowałem przedni napęd od zetorka 6748 do c 360 całość orginał przystawke zdystansowałem 10mm tryb 51 zębów ogumienie 8,3x24 przód 14,9x28 tył iprzód nie zgrywa z tyłem tz tył pcha przód gdzie jest błąd doradci

Opublikowano

kolego bocianjarek

przy założeniu że most od zetora ma przełożenie na mechanizmie różnicowym i zwolnicach 5.4 do 1 spróbui przednie koła o wysokości ok 85 cm

Opublikowano

koledzy właśnie zamontowałem przedni napęd od zetorka 6748 do c 360 całość orginał przystawke zdystansowałem 10mm tryb 51 zębów ogumienie 8,3x24 przód 14,9x28 tył iprzód nie zgrywa z tyłem tz tył pcha przód gdzie jest błąd doradci

wg oryginału u mnie ( 5748 ) to powinno byc z tyłu 16.9 r28 a przód 9.5 r24

Opublikowano (edytowane)

W starze 660 promień zawracania będzie większy i mniejszy skręt zwrotnicy. Te dane nie oddają prawdy bo 244 jest krótszy i ma jedną oś z tyłu, bardziej pasowałyby średnica od modelu 266, która wynosi 16,9m. Most od stara 244/266 o wiele łatwiej zwęzić.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano (edytowane)

Bardzo podobnie.

266-33cm

660-32,5.

Gdzie indziej są podawane rzędu 290-295. Model 244 miał inne opony(węższe) wiec prześwit też może być inny. Był jeszcze star 66(wcześniejszy model stara 660), który miał chyba inną konstrukcję przegubów i był na innym ogumieniu(18-to calowe), co też da inny prześwit.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

hałasować będzie bo metal trze o metal a spadku mocy nie zaobserwowałem, wręcz czuć szarpnięcie po załączeniu napędu w trakcie jazdy z maszyną i już na kilku mokrych odcinkach nie musiałem podnosić maszyny żeby ulżyć ciągnikowi, poszedł wolniej ale przejechał bez zatrzymywania się. no i poprzeczniaki teraz to żaden problem maszyna zapuszczona na maxa i jadę.ja jestem zadowolony.co do spalania wychodzi około 7-8 l/h w kultywatorze 2.20.

Opublikowano

pytanie do Dominika 1007.Moja przystawka zaczęła się rozsszczelniac.Jest cała w oleju, czy masz podobny problem?Jeśli chodzi o moc to ciągnik jest słabszy na czwartym i piątym biegu.

Opublikowano

pytanie do Dominika 1007.Moja przystawka zaczęła się rozsszczelniac.Jest cała w oleju, czy masz podobny problem?Jeśli chodzi o moc to ciągnik jest słabszy na czwartym i piątym biegu.

 

zauważyłem wyciek ale mały ale nie z przystawki tylko z łączenia miedzy przystawką a ciągnikiem pewnie uszczelka,na razie nie ruszam tylko sprawdzam systematycznie poziom oleju jeżeli ubywa to bardzo wolno bo nie zaobserwowałem na wskaźniku

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Przeszukałem forum może trochę po łebkach, bo jest tego dość dużo, ale nie znalazłem obliczeń co do napędu do c-360, dlatego postanowiłem się tym zająć. Sęk tkwi w tym że po moich obliczeniach wyszło że koło w przystawce powinno mieć 60 zębów, a nie jak pisali inni forumowicze 49-51. I właśnie nie wiem czy popełniłem gdzieś błąd. Dlatego jakby ktoś zajmował się kiedyś tymi obliczeniami proszę o odpowiedź.

 

Mam jeszcze takie pytanie czy ma ktoś dostęp do w miarę tanich przednich mostów do robura z małopolski lub śląska?

Proszę o odpowiedź na priv,gg: 8124836. Z góry dzięki.

Edytowane przez Korpi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v