Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj Tech132.Wytlumacz mnie i innym(na podstawie fizyki i matematyki),jak zamontujesz kolo 48zebow?Skoro najwieksze,to44zeby,a dlgosc na tym odcinku,to16cm i wysokosc48mm(tyle wchodzi w skrzynie).Dlugosc otworu w skrzyni-orginal,to 16,5cm.Jezeli powiekszysz fabryczny otwor,to oslabisz konstrukcje skrzyni.Wiec,gdzie tu jakakolwiek logika?Mam kola44zeby,i 48zebow i w przeciwienstwie do Ciebie wiem,co pisze.Czlowieczku!Sprawdz u siebie na wlasne oczy,a potem zastanow sie,bo piszesz mega idiotyzmy zaczerpniete od rownych sobie.Prosze nie osmieszaj sie i reszty wsi.Bo nie wszyscy sa na Twoim poziomie.Jak chcesz,to Ci przesle fotki tych kol zebatych i otworu w szkrzyni,bo Ty ich chyba nigdy nie widziales.Kolo49z nie istnieje w Ursusie C-360,C-330,C-4011.U nas sa przednie napedy Uaz,Star660 po 600zl.Wiec?

 

u Was są kompletne napędy po 600 złw to wątpię, pewnie same mosty, wyprowadz mnie z błędu jeżeli się mylę

 

Witam  może się komuś przyda .A oto wymiary przystawki.  Tryb ma wystawać do góry 48 do50mm .

wysokśc 17 cm

szerokośc 24 cm

grubosc to znaczy odleglosc między przednią a tylna czescia ''na zewnątrz''12cm

wymiary podstawy

szer 25

dł 20 cm

podstawa i boczne sciany sa z blachy 8 mm .pozostałe z6mm

wałek to półoś prawa od 330 o grubości 40mm wraz  z sprzegiełkiem od włonczania blokady mechanizmu różnicowego c330  , widełki takrze od 330

tryb 48 zebów ma 20cm i 4mm ipochodzi ze skrzyni od 360 . Może ktoś z was zrobi rysunek ,albo doda inną konstrukcję przystawki .

Panowie podajcie konkrety a nie spieracie się ciągle ,może ktoś z was ma dojście do tanich mostów od uaz ,robura lub stara.Musimy sobie pomagać jak tanim kosztem zmodernizować nasze ursusy .Nie którzy z foru patrzą jak zarobić na takiej przeróbce /4x4 / i nie podzielą się wiedzą na ten temat.W razie pytani proszę pisać na forum ,na PW tylko w konieczność

 

napisz do jakiego mostu ta przystawka, robur, uaz czy star?

Opublikowano

na allegro można dostać taniej

a największą trudnością jest zrobienie przystawki i w tej przystawce koło nie wchodzi całe w skrzynię jak sugerowałeś

i nie potrzeba nam w tej dyskusji nerwusów którzy obrażają innych, więc proszę w postach zachować większą powściągliwość

Opublikowano (edytowane)

również sie zgadzam, ten nerwus potrafi tez wypisywać obelgi na pw.. ale jak mu to ulży to niech pisze :lol:

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Czytajcie najnowszy Rolniczy Przegląd Techniczny jest nowy artykuł o napędach od Uaza,Aro o budowie przystawki.

Producent prystawki nie chciał podać adresu tylko pisze że w gminie Ryki się znaduje.Przeczytajcie warto!

Opublikowano

ja właśnie od nich mam napęd, a jakby ktoś miał skany tych artykułów to bardzo proszę na maila crazydomi@wp.pl bo jestem ciekaw

 

co oni tam piszą,może jakieś ulepszenia wprowadzili

Opublikowano (edytowane)

na allegro można dostać taniej

a największą trudnością jest zrobienie przystawki i w tej przystawce koło nie wchodzi całe w skrzynię jak sugerowałeś

i nie potrzeba nam w tej dyskusji nerwusów którzy obrażają innych, więc proszę w postach zachować większą powściągliwość

Polonisto od nagłej smierci. Udowodnij mi jedno zdanie w, ktorym jest napisane ,ze całe koło miesci sie w skrzyni. NAUCZ SIE POPRAWNIE CZYTAC, a potem myslec i pisac na ten temat. Bo w płodzeniu bajek masz talent. A "picaj" jest taki sam jak Ty. Ortografia sie kłania Panowie a o interpunkcji nie wspomne. Kolega buszmen ma piękne motto: Nigdy nie dyskutuj z glupcem, bo pokona cie swoim doświadczeniem i sprowadzi do swego poziomu.

 

+10% na ochłoniecie

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Witam

Hendryk2010 masz racje co do szlifowania otworu w skrzyni biegów ,ale to nie osłabia konstrukcji .A co do wielkości tryba to nie .Takie koła są w ursusie /49/a /51/w zetorze z oryginalnej przystawki .Wiem że ty dorabiasz na handel przystawki z żeliwa ale trochę inaczej skontrowane i dlatego nie chcesz od siebie dać publik jak taką przystawkę zrobić .Po prostu liczy się kasa i naskakiwanie na wszystkich co coś wnoszą na ten temat napędów.

 

Ta przystawka pasuje do mostu robura

Opublikowano

Seweryn20 ma racje, moc nie ma znaczenia porównując z autami. Moment zabije wszelkie wały i koła zębate.

Na luźnej glepie może zda egzamin ale do tura odradzam.

361-401-home.jpg

taką ośkę ukręciłem 4 razy

może da wam to do zrozumienia ze uaz to pikuś do bron lub lekkiego pługa ale do ostrej roboty wymięka i tura nie wolno podczepić

Kolego jesli nie jest wszystko zgrane tzn przod z tylem w 100% to tak sie dzieje niestety. U mnie kola przednie i tylne ida rowno i jeszcze nic nigdy sie nie urwalo...

Opublikowano (edytowane)

Polonisto od nagłej smierci. Udowodnij mi jedno zdanie w, ktorym jest napisane ,ze całe koło miesci sie w skrzyni. NAUCZ SIE POPRAWNIE CZYTAC, a potem myslec i pisac na ten temat. Bo w płodzeniu bajek masz talent. A "picaj" jest taki sam jak Ty. Ortografia sie kłania Panowie a o interpunkcji nie wspomne. Kolega buszmen ma piękne motto: Nigdy nie dyskutuj z glupcem, bo pokona cie swoim doświadczeniem i sprowadzi do swego poziomu.

 

kolega Buszmen ma takie motto"Dyskusja z idiotą nie ma żadnego sensu, ponieważ najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona, ponieważ ma większe doświadczenie w tego rodzaju bojach" lub coś podobnegostrasznie obrażalski jesteś kolego i narwany do tegojeżeli to prawda co koledzy piszą, że produkujesz te przystawki to podziel się tą wiedzą, a jeżeli nie to opuść to forum, poradzimy sobie bez Ciebie,jeszcze jedno, jezeli produkujesz te napędu na moście od uaza to to sprzęgło kłowe powinno być jakoś osłonięte, a najlepiej umiejscowione w środku przystawki i najpoważniejszy błąd to brak jakiegokolwiek sprzęgła przeciążeniowego, montuj takie od Mtz i będzie git

Edytowane przez prometeusz
Opublikowano

chcieć to móc i działa :) gratuluję pomysłowości i chęci wykonania.może kilka uwag typu wady/zalety tego konkretnego napędu,skąd most etc.jak ze spalaniem i czy coś się zepsuło od czasu montażu(skrzynia,silnik),ile zyskuje na uciągu ewentualnie w jakich pracach lepiej się jeździ z napędem?

Opublikowano (edytowane)

I w końcu konkrety. Jak byś mógł to nanieś wymiary na to zdjecie przystawki. Napewno wielu osobom się przyda. Najlepiej też jak byś napisał z czego to koło zębate i reszta meganizmu chociaż wydaje mi się że dużo jest z c 330.

Edytowane przez michal191
Opublikowano (edytowane)

henryk2010 to nie jest producent napędu w aukcji zlinkowanej powyżej

 

te napędy robi mtryb14

 

I w końcu konkrety. Jak byś mógł to nanieś wymiary na to zdjecie przystawki. Napewno wielu osobom się przyda. Najlepiej też jak byś napisał z czego to koło zębate i reszta meganizmu chociaż wydaje mi się że dużo jest z c 330.

 

jeżeli mnie pamięć nie myli to jest przystawka pod most terenowy od robura. otwory mają ten sam rozstaw co zaślepka okienka w skrzyni, tego bliżej mostu.

 

kolega Buszmen ma takie motto"Dyskusja z idiotą nie ma żadnego sensu, ponieważ najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona, ponieważ ma większe doświadczenie w tego rodzaju bojach" lub coś podobnegostrasznie obrażalski jesteś kolego i narwany do tegojeżeli to prawda co koledzy piszą, że produkujesz te przystawki to podziel się tą wiedzą, a jeżeli nie to opuść to forum, poradzimy sobie bez Ciebie,jeszcze jedno, jezeli produkujesz te napędu na moście od uaza to to sprzęgło kłowe powinno być jakoś osłonięte, a najlepiej umiejscowione w środku przystawki i najpoważniejszy błąd to brak jakiegokolwiek sprzęgła przeciążeniowego, montuj takie od Mtz i będzie git

 

motto zmieniłem, bo już w 3 wersjach krąży po AF:) że kolega narwany to już nie jeden się przekonał czytając od niego PW. co do konstrukcji sprzęgła kłowego to najlepiej żeby było wewnątrz przystawki. wał napędowy też lepiej założyć w osłonie-sąsiadowi w zetorze się tak trawa zawinęła że zadusił ciągnik i 2 godz kosą i kozikiem się bawił

 

koledzy czemu bierzecie się za robotę od d*py strony? przystawka to rzecz końcowa. najpierw trzeba mieć most, koła do niego, sprawdzić przełożenie zwolnic w ciągniku, przełożenie w przednim moście poprzeliczać i dopiero modzić przystawkę

Edytowane przez Buszmen11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v