Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Dnia 7.09.2013 o 09:35, janusz72 napisał:

nie moge otworzyc chciałem obliczyc naped sa tylko walki z trybami jest jakis kalkulator obiczenia napedu do ursusa c4011

panowie co taka cisza?

 

 

 

Wystarczy otworzyć plik pdf załączony i tam wszystko jest

nie

Opublikowano
Dnia 16.03.2018 o 23:12, Kyniek78 napisał:

Witam ponownie po krótkiej przerwie. Dzisiaj nastąpił finał prac przy przednim napędzie od Zetora w moim c360. Działa i to działa bardzo dobrze. Była okazja sprawdzić podczas dzisiejszych opadów śniegu. W końcu przednie koła nie hamują ciągnika a wręcz odwrotnie. Ale co się narobiłem przy tym ciągniku to szkoda gadać.  Jestem zadowolony, że gość, który sprzedał mi przedni most od Zetora zgodził się zamienić kompletną skrzynię biegów od mojej c360 na Zetorowską bez żadnej dopłaty.  Skrzynia z pięciominutówką, hamulcem i zmianą obrotów wałka wom. Szkoda tylko, że kupując ten most nie przeczytałem do końca tematu na temat napędu Zetora. Zasugerowałem się początkowymi wpisami, że napęd sprawdza się w 100% co potwierdzali jego posiadacze. Dopiero jak zaczął  się cyrk z obrotami przednich i tylnych kół zacząłem dalsze studiowanie forum. Potwierdzam i przestrzegam! Przedni napęd od Zetora nie pasuje do c360 bez wymiany reduktora lub całej skrzyni biegów. Jeszcze dobrze jest sprawdzić zwolnice czy nie są od c 355 bo są szybsze i wtedy znowu kolejne koszty. Dzięki Wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

a czy tylny most pasuje do tej skrzyni bez żadnych przeróbek? chodzi mi głównie o wom?

Opublikowano

A najlepiej jak by kolega pofatygowal sie i napisał dokladne roznice pomiedzy skrzynia zetora a ursusa (byloby wiadomo jakie sa roznice)

z gory dziex ;)

Opublikowano

Jeśli chodzi o skrzynię to jest różnica w reduktorze.  Zwróciłem uwagę na koło zębate napędzające przystawkę ma chyba 32 zęby a w c360 38 jak dobrze pamiętam. Most tylny: ta sama liczba zębów na talerzu i ataku. Tylko w Zetorze są skośne. Zmieniłem wałek wom wraz z tą przesuwną rurą.Ten w tylnym moście na zetorowski oraz napęd pompy. W Zetorze jest jedna zębatka a c360 dwie. Te elementy też dostałem wraz ze skrzynią. Co dalej? Musiałem odkręcić łącznik znajdujący się pomiędzy tylnym mostem a dolnym zaczepem. Łożysko tylne jest teraz jak w Zetorze tzn. W obudowie mostu  a nie jak w  c360 w łączniku pomiędzy mostem a zaczepem. Trzeba było jeszcze delikatnie rozpiłować w moście od c360 otwór przez który przechodzi suwak wodzika od załączania pompy. Teraz z lewej jego strony wchodzi jeszcze końcówka przesówki zmiany prędkości wałka wom z 540 na 1000. Jeśli coś to śmiało pytać postaram się pomóc.  Wiadomo 4x4 działa też na polowych.

Opublikowano
Dnia 18.03.2018 o 23:12, Kyniek78 napisał:

Jeśli chodzi o skrzynię to jest różnica w reduktorze.  Zwróciłem uwagę na koło zębate napędzające przystawkę ma chyba 32 zęby a w c360 38 jak dobrze pamiętam. Most tylny: ta sama liczba zębów na talerzu i ataku. Tylko w Zetorze są skośne. Zmieniłem wałek wom wraz z tą przesuwną rurą.Ten w tylnym moście na zetorowski oraz napęd pompy. W Zetorze jest jedna zębatka a c360 dwie. Te elementy też dostałem wraz ze skrzynią. Co dalej? Musiałem odkręcić łącznik znajdujący się pomiędzy tylnym mostem a dolnym zaczepem. Łożysko tylne jest teraz jak w Zetorze tzn. W obudowie mostu  a nie jak w  c360 w łączniku pomiędzy mostem a zaczepem. Trzeba było jeszcze delikatnie rozpiłować w moście od c360 otwór przez który przechodzi suwak wodzika od załączania pompy. Teraz z lewej jego strony wchodzi jeszcze końcówka przesówki zmiany prędkości wałka wom z 540 na 1000. Jeśli coś to śmiało pytać postaram się pomóc.  Wiadomo 4x4 działa też na polowych.

czyli trochę dłubania było, ale możesz teraz mieć włączoną pompę bez włączonego wałka czego brakuje w c-360

Opublikowano
Dnia 20.03.2018 o 18:20, gustaw311 napisał:

czyli trochę dłubania było, ale możesz teraz mieć włączoną pompę bez włączonego wałka czego brakuje w c-360

Można włączyć pompę bez wałka  w c360  :)

Opublikowano

panowie mam pytanie jaką srędnice ma tryb do przystawki 51z???bo niewiem czy mi wejdzie w obudowe od 48z

i drugie pytanie od czego dobrac ten tryb 51z?

 

Opublikowano
1 godzinę temu, grala13 napisał:

panowie mam pytanie jaką srędnice ma tryb do przystawki 51z???bo niewiem czy mi wejdzie w obudowe od 48z

i drugie pytanie od czego dobrac ten tryb 51z?

 

proszę średnica 215mm, numer katalogowy zetor 6745 3002

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, grala13 napisał:

dzięki za odpowiedż,czy to jest koło obrotów niezależnych  czy jak sie nazywa prawidłowo?

 

wpisz numer katalogowy w wyszukiwarkę i tyle, a dokładnie się to nazywa kołem przekaźnika 51z, bo występuje też 49z z tą samą średnicą które było montowane do skrzyni 30kmh

Edytowane przez gustaw311
Opublikowano
Dnia 7.01.2018 o 15:47, gustaw311 napisał:

A jak wygląda kwestia okresowych przeglądów technicznych w tak kombinowanych c-360 z przednią osią spawaną u Heńka w szopie? Czy w ogóle taki traktor może się legalnie poruszać po drogach publicznych po takiej modernizacji? Co na to ubezpieczalnia w razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego? Napiszcie co o tym sądzicie.

Jak kto dba tak ma pojedzie na przegląd ma swiatla podstawowe zeczy i zrobi bez problemu mu wiesz jak jest na wsi nowe ciągniki to mają rolnicy z tylko. Z uni zresztą jak się patrzy albo stoją na gorka bo niemaja akumulatorow a co tu mówić o przeglądach lub ubezbieczeniu teraz policja bazej zwraca uwagę liczy się trzezwoz

Opublikowano
Dnia 14.03.2018 o 18:47, Echo napisał:

Witam konkretny napęd chciałem porozmawiać na temat tego napędu mój email echotrans350@gmail.com pozdrawiam

witam, z tego co załączyłes to wydaje się ze jest to most od stara  660 i koło ma średnicę około 110 cm, na feldze 18", niewiem - moze mi sie wydaje ale chyba ktoś obrócił tylne zwolnice o min 1 otwór (jesli to mozliwe) bo przód az tak mocno w górę znowu nie patrzy ;), a sądząc po wysokosci kół przód względem tyłu-to by nalezało zrobić. Mam most od stara 266 i nawet juz skrociłem pomalowałem i założyłem no i... no i stop, jak dobrac przystawkę względem jakich koł przednich (takich jak te ze zdjecia?)  <--- odwieczne dylematy, jak przerobię to dam znac. Albo dobijac się to szybciej przeerobię, pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

witam mam prośbę o pomoc w obliczeniu zębatki do przystawki lub sprzedaż gotowej mam c 355 wiec przełożenie 18,686 kola 14/9/28 posiadam most renge rovera przelozenie 3.54 ? Chce dać kola 750/18 co myślicie o tym moście lepszy od uaza? Grucha jest z lewej wiec to plus może jest ktoś kto takie robi za rozsądne pieniądze 💰

Edytowane przez przeras
Opublikowano
Dnia 7.10.2018 o 18:32, przeras napisał:

witam mam prośbę o pomoc w obliczeniu zębatki do przystawki lub sprzedaż gotowej mam c 355 wiec przełożenie 18,686 kola 14/9/28 posiadam most renge rovera przelozenie 3.54 ? Chce dać kola 750/18 co myślicie o tym moście lepszy od uaza? Grucha jest z lewej wiec to plus może jest ktoś kto takie robi za rozsądne pieniądze 💰

do tego mostu nie ma możliwości zrobienia przystawki na jednym kole bo by musiało mieć 69z i to przy oponach 7,5-16, po prostu przełożenie dyfra jest za szybkie, zostaje tylko opcja wykonania przystawki na 2 lub 3 kołach zebatych, a to są już koszty

Opublikowano

Ja też zwracam się z taką samą prośbą bo mnie znajomy męczy, żeby mu robić 4x4 z Discovery  3.54 zwolnice 56/11 opony 14.9-28 przód 750-16, a drugi most ma od  honkera 4.55. Mogę spawać,  toczyć itp. ale matematyka to jest dla mnie coś okropnego. Zrobiłem kilka lat temu dwie przystawki na jednym trybie dla znajomych ale do mostu od uaza. Teraz temu się zachciało bo sobie pojeździł jedną 60-tką z przodem jak jego padła i mi żyć nie daje.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich jestem nowy na forum proszę o pomóc. Składam napęd do c360 na bazie mostu od honkera 8/41 opony tył 14.9r28 taurus proszę o pomóc w obliczenia przystawki do opon10/75/15.3 i280/70/18 dziękuję 

Edytowane przez artur818
Opublikowano (edytowane)
Dnia 13.12.2018 o 01:17, ruktaf napisał:

Ja też zwracam się z taką samą prośbą bo mnie znajomy męczy, żeby mu robić 4x4 z Discovery  3.54 zwolnice 56/11 opony 14.9-28 przód 750-16, a drugi most ma od  honkera 4.55. Mogę spawać,  toczyć itp. ale matematyka to jest dla mnie coś okropnego. Zrobiłem kilka lat temu dwie przystawki na jednym trybie dla znajomych ale do mostu od uaza. Teraz temu się zachciało bo sobie pojeździł jedną 60-tką z przodem jak jego padła i mi żyć nie daje.

most discovery odpada za duży by musiał być tryb w przystawce, do mostu honkera wychodzi 60z więc chyba też odpada, do c-360 najlepiej pasuje most z przełożeniem miedzy 5 a 6

Dnia 20.12.2018 o 20:18, artur818 napisał:

Witam wszystkich jestem nowy na forum proszę o pomóc. Składam napęd do c360 na bazie mostu od honkera 8/41 opony tył 14.9r28 taurus proszę o pomóc w obliczenia przystawki do opon10/75/15.3 i280/70/18 dziękuję 

proszę koła 10/75/15.3 wychodzi 51z, zetor 7245 ma taki tryb w przystawce, co do kól 18 nie mogę znaleźć info o obwodzie toczenia takiego koła żeby wyliczyć trybu 

Edytowane przez gustaw311
Opublikowano
2 godziny temu, artur818 napisał:

Wiec wedlug tego programu wychodzi tryb 51z most ma przelozenie 5,125 bo zmienilem talez i atak od zuka i obwod opony wychodzi 2m40cm 

przy tym obwodzie koła wychodzi mi 54z, dobrze by było zmierzyć również obwód tylnego koła bo co producent to inne wymiary

Opublikowano

Wiec obwod tylnej opony wychodzi 4 m10 cm mierzona miarka opona toczny pewnie bedzie inny

Np opony trayal maja mniejszy obwod i szerokosc od innych opon 

Myślałem nad 18 z racji przesiwitu ale pewnie 15,3 albo jakies 16 280 70 pewnie zostana na moscie pozdrawiam i dziekuje 

ostatnio bylem u pana kolo kielc ogladac naped i on ma most honkera ten nowszy nie skrecany opony trayal 7.50 16 przystawke zetor 51z i mowi ze jest ok przelozenia mostu nie znal i byl to orginal c360

Opublikowano

witam kolegów zrezygnowałem z mostu renge rovera kupiłem most uaz 8/41 zrobiłem juz belkę zamontowany juz do ciągnika tylko niewiem czy robic czy kupic przystawkę mam org c 355 opony Tyl 14.28 przednie 16/75 spawać umiem tokarz też blisko ale niewiem ile zębów ma mieć przystawka A zostawiłem polosie starego typu czy zmienić na nowy typ niechce wydawać 800 zl proszę o radę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v