Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja jestem ciekaw jak ciągnikiem z wózkiem i naczepą jak na niektórych rondach to ciągnikiem siodłowym z naczepą nie mogą wyrobić ale to pewnie tak samo jak z ciągnik i 2 porzadne przyczepy.

 

ja bym pokazał mojemu spawaczowi to by mi pospawał za ok 2 tys (zależy jak długo by to robił) plus materiały taki wózek no ale za markę się płaci

Opublikowano

ja chcę tak zrobić mieć ciągnik wózek i tak naczepę wywrotkę, niskopodwoziówkę i jakąś przyczepę właśnie taką jak naczepa ale mniejszą żeby na budowie gdzieś się tym poruszać bo mam ładowarkę a bede też miał kiedyś koparke wiec usługi mogę robić czy jako np transport robić tam gdzie się wózkiem nie wjedzie z naczepą albo transport drewna (wózek plus naczepa z HDS) lub rębak do drewna, przyczepę i wózek z tą naczepą z ruchomą podłogą no albo przyczepę hakowiec http://lux-truck.otomoto.pl/przyczepy-tran...18-B123739.html tylko 2 kontenery to 75m3 a naczepa to 92m3 albo ogólnie transport czegoś, opcji jest kilka ale kasy brak na rozkręcenie firmy. jeszcze u wuja bym pomagał ciągnikiem na jego małym gospodarstwie

Opublikowano

http://lux-truck.otomoto.pl/wozki-transpor...wy-B123734.html

 

czy siodło w takim wózku jest wystarczająco przesunięte do przodu aby obciążać zaczep ciągnika???

 

czy technicznie i praktycznie jest możliwe zrobienie takiego wózka z tylnego mostu samochodu ciężarowego, gdzie most można by połączyć z WOM ciągnika i wspomagać się w trudnych warunkach przez WOM zależny???

 

ogólnie chodzi mi o to jak taki wózek sprawia się w trudnych warunkach, bo wiadomo w utwardzonej drodze nie musi być duży ciągnik, a na polu bywa różnie...

Opublikowano

coś dociąża ale podejrzewam że nie dużo bo pewnie chodzi o zużycie opon w ciągniku jak najmniejsze a jak bedzie duzo dociążać to przód odciąży.

 

co do mostu to po 1 jakiś terenowy bieżnik by musiał byc a po 2 to jakaś przekładnia chyba że obroty pasują i kwestia teraz obrotów jak dasz gaz w ciągniku to się szybciej będzie wał kręcić więc można coś zepsuć albo wał ukręcić. taki wózek to pewnie jak 1 oś przy przyczepie na obrotnicy

Opublikowano
http://lux-truck.otomoto.pl/wozki-transpor...wy-B123734.html

 

czy siodło w takim wózku jest wystarczająco przesunięte do przodu aby obciążać zaczep ciągnika???

 

Oj i jeszcze jak dociąża :) jest test takiego zestawu w Agro Mechanice z lutego 2009 roku. Płyta siodła znajduje się 100 cm przed środkiem osi, nacisk na dyszlu wynosi 1360 kg przy pustej naczepie i.....4000 kg przy pełnym ładunku :D

Zalecany ciągnik to minimum 200 koni, optimum 250 :)

Opublikowano

@pioter większość takich wózków ma regulowane siodło żeby zwiększać lub zmniejszać nacisk na zaczep

 

@robertbara a widziałeś ciągnik, który by miał dopuszczalny nacisk na zaczep większy niż 3t? bo zwykle mają od 2 do 3 ton.

Opublikowano

trochę słabe to mocowanie zaczepu do ramy wózka, my kupiliśmy naczepę 12.6 m i zakładamy oś z obrotnicą i resorami od polskiej 10 t i myślę że ze 40 belek słomy się wcisnie

Opublikowano

@Dadam dobrze kombinujesz mam nadzieje że efekty umieścisz w galerii.

 

a tak przy okazji mam aktualne ceny na wózki Fliegla i Siga Duo więc tak Fliegl 1 os 45tys zł, 2 osiowy 18tys Euro, Siga Duo 2 osiowa 16 tys Euro ceny razy kurs 4 zł u dealera.

Opublikowano (edytowane)

A może kupić ciężarówkę 6x6 bez paki i w to miejsce zamontować siodło i zaczepiać różne naczepy w zależnosci od potrzeb :D....

 

 

 

...Miałem kiedyś taki pomysł by przerobić jakąś ciężarówkę 6x6 tak aby zamiast tych dwóch tylnych osi były gąsienice takie jak w lexionie lub samobieżnym kombajnie buraczanym . Co prawda na drogi to by to marnie nadawało ale w obrębie dużego gosporarstwa do wożenia bel , gnojowicy , obornika , zbóż , ziemniaków , buraków i kukurydzy przy niesprzyjających warunkach w kórych kapęd kołowy czasem się nie wyrabia (napęd gąsienicowy pozwoliłby np. wjechać naczepą na pryzmę )

Edytowane przez konteno
Opublikowano

czy ktoś z Was pracuje z 3 osiową naczepą wywrotką i jednoosiowym wózkiem? z moich obserwacji wynika, iż taki zestaw jest optymalny ze względu na stosunek masy własnej do ładowności, ceny używanych naczep oraz możliwości przeniesienia części obciążenia na ciągnik co pozwoli prawie w pełni wykorzystać dopuszczalną ładowność (25-26t) nie przekraczając masy całkowitej zestawu (7t ciągnik + 1t wózek + 7t naczepa + 25 t ładunku = 40t)

Opublikowano

u mnie w okolicy już na punktach skupu nie przyjmują zestawów powyżej 42t, ITD również coraz dynamiczniej działa, ale największe ryzyko to jakieś zdarzenie drogowe, moim zdaniem nie warto ryzykować szczególnie ze względu na konsekwencje finansowe

Opublikowano

W cieżarowych chyba max 300zł. Miejsce na tablice jest ale czy ktoś to rejestruje, nie wiem. Ja bym zarejestrował bo to niejako przyczepa. Mega ma nawet zabudowy na wózki z siodłem i jest jako przyczepa.

Opublikowano

w taryfikatorach ITD ciężko jest znaleźć coś poniżej 1000zł, za przeładowanie z tego co twierdzą kierowcy jest 5zł/kg, w dostawczakach było 500zł ale teraz pracują nad kilkoma wariantami (500-2000-5000zł), ale już największym problemem będzie zakwalifikowanie zestawu złożonego z wózka i naczepy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v