Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym temacie chciałem wszystkich użytkowników przestrzec aby nie kupowali nieorginalnych części zamiennych do Zetorów, sam sie pare razy skusiłem na tańsze zamienniki a powiem wam że sie nie opłaci, pompka zasilająca wytrzymała całe 2mtg, cylinderki hamulców bodajże około 20-30mtg no i najlepsze kupiłem dolny zaczep też nie orginał (taką listwe) i rozrzutnik 3 tonowy z ładunkiem około 4 tony czyli w sumie masa całkowita 5,5 tony bo wygioł tak że prawie sie do ziemi przylepił!!! Teraz mam wszystko już orginalne założone pompka chodzi juz rok tak samo cylinderki!! Zaczep przewoził już większe ciężary i ani mowy zeby się coś podgioł!!!

Opublikowano

Przeważnie tak jest, że jak się kupuje coś taniego to ogólnie i tak wyjdzie dwa razy drożej :P . Cóż... takie czasy, że za wytrzymałe sprzęty trzeba słono zapłacić :P .

Opublikowano

Tata kupił ORYGINALNY zaworek do pompy przykręcany z tyłu pompy i okazało się że nie pasuje.

Były tańsze zamienniki ale wolał oryginalny... okazało się ponoć że nawet oryginał nie pasuje.

Komplet uszczelek do silnika do 7211 okazały się od C-360.

przeguby kuliste drążka poprzecznego są całkiem innej budowy niż poprzednie oryginały

 

a kupujecie na allegro?

potrzebuję same tłoki do 7211 oryginalne + pierścienie również oryginalne

są głównie komplety naprawcze lecz nie potrzebuję tuleji bo są dobre

Opublikowano

Na allegro to ja sie nie chwytam kupowania porównując pompke zasilającą do Zetora na dwie śruby na allegro kosztuje coś w granicach 70-80 złoty a nowa orginalna koło 200 to cena chyba za siebie mówi. Odemnie jak ktoś robi poważniejszy remont to wali na Czechy tam części tańsze (no były tańsze bo teraz euro mają) i pewniejsze!!!

Opublikowano

Zgadzam się z wami co do jakości, sam kiedyś kupiłem pompę wodną i po nie długim czasie łożyska rozkalibrowały w tym odlewie otwory co mnie zaskoczyło bo byłem powny że jedno z nich się rozleciało.

Opublikowano

Taki gościu w sklepie mówił mi że wyrównywacz od hamulca podróba kosztuje 50zł a oryginał 150zł ludzie kupują najpierw dwa nieoryginalne i dopiero potem przychodzą po oryginał ja się też na to nadziałem.

Gość damian131091
Opublikowano

No przyda się na przyszłość!!!!. Co orginalne jest to i dobre, ale i cena też odpowiednia. Każdy z nas czasami się skusi na cos nieorginalnego, a bo tak zawsze jest, że a co tam wezme bo jest tansze. Oki tansze ale, czy taniej wyjdzie jak będziemy musieli wymienic jakoś część kilka krotnie, niż wsadzić coś orginalnego??. Czasami lepiej zapłacić pare groszy więcej i mieć potem spokuj, a tak jak jakaś podróba kupimy, to i wydatek jest, i roboty się nazbiera.

Opublikowano

No dobry temat ale to nie tlyko Zetor każden jeden ciagnik i maszyna do nich są pelno podrob. Przykład zakupiłem tuleje w zeszłym roku do T25 na sworzeń przedniej osi bo juz sie wyrobiły i był luz, wytrzymały niecaly rok a oś lata jeszcze bardziej niż ostatnio :P A innych nie mieli ale sami w agromie powiedzieli ze to polskiej produkcji :P a jak polskiej produkcji do ruskiej maszyny to wiadome że nie oryginał

Opublikowano

problem problemem pozostaje

ale nawet tyczy się to polskich części zamiennych

w styczniu kupiłem odkładnice i piersi do 4 skibowego pługa polskiego (założyłem do 3 skibowego) nie pasują jak powinny a także po przeoraniu 12 ha pola są już znaczne zużycia...:/

Opublikowano

takie rzeczy jak pompki, cylinderki, zaczepy itp. to są pierdoły i mało kosztowne rzeczy w porównaniu gdy ktos kupi zamiennik częsci do skrzyni biegów-to juz jest samobójstwo i nikomu nie życzę późniejszego denerwowania, rozkręcania, tłuczenia palców i wydatków.

Opublikowano

Najlepiej części to zamawiać w Kaliszu bo tam mówią ile kosztuje oryginał a ile zamiennik. W normalnych sklepach z częściami twierdza że coś jest oryginalne a w rzeczywistości tak nie jest. Sam się o tym przekonałem kupując korbowód do zetora sprzedawca twierdził że jest to oryginał za 200zł a w Kaliszu powiedzieli mi że zamiennik kosztuje 200 a oryginał 500.

Opublikowano

Po I wszystkie oryginalne części powinne być opatrzone logiem Zetor PDC (jest to część fabryki Zetor zajmująca się częściami zamiennymi). Niektóre części zamienne można kupić od bezpośrednich dostawców na montaż fabrycznych. Mam tu na myśli takie firmy jak Motorpal, Fragkov, Magneton,

Opublikowano

witam. może to nie jest zabardzo do tego tematu ale nie chcę nowego zakładać. czy to realne aby jeden przegub drążka kierowniczego do zetora kosztował ponad 90 zł? a jeśli tak to mam nadzieje że beda oryginalne zetora.

Opublikowano

W tym temacie chciałem wszystkich użytkowników przestrzec aby nie kupowali nieorginalnych części zamiennych do Zetorów, sam sie pare razy skusiłem na tańsze zamienniki a powiem wam że sie nie opłaci, pompka zasilająca wytrzymała całe 2mtg, cylinderki hamulców bodajże około 20-30mtg no i najlepsze kupiłem dolny zaczep też nie orginał (taką listwe) i rozrzutnik 3 tonowy z ładunkiem około 4 tony czyli w sumie masa całkowita 5,5 tony bo wygioł tak że prawie sie do ziemi przylepił!!! Teraz mam wszystko już orginalne założone pompka chodzi juz rok tak samo cylinderki!! Zaczep przewoził już większe ciężary i ani mowy zeby się coś podgioł!!!

 

 

Witam Marcinie! Dziękuje za wiadomosc i w pełni sie zgadzam z Tobą. Jestem z Bieszczad gdzie kupie dobre czesci do Zetora 7211? Chodzi mi głownie o mechanizm wspomagania układu kierowniczego. Mam jeszcze kilka pytan dlaczego podnosnik nie chce dzwigać? Co robic? Dlaczego opony przednie po zewnetrzej stronie szybko sie zuzywaja??? Dlaczego po nagrzaniu silnika kontrolka oleju świeci?

Pozdrawiam.

Opublikowano

jedz na slowacje.kazda czesc ktora nie ma napisu pdc jest zamiennikiem i jest przewaznie polowe tansza,a z zamiennikow wlasnie slowackie sa najlepsze.pompe serwo kup orginalna bo polska 2 lata i padla,silownik niewiadomego pochodzenia po 2 reklamacjach chodzi dobrze.opony zdziera bo masz lozska zwrotnic rozwalone i kamien pewnie tez[slowackich lozysk nie kupuj bo mnie sie w rekach rozlecialo].podnosnik to przyczyny moga byc rozne poszukaj w tym temacie juz byl pare razy walkowany

Opublikowano

z ta kontrolka masz problem, musisz robić remont silnika tj.szlif walu itd.a co do podnośnika to może być kilka przyczyn 1.zapchany filtr oleju 2.zużyta pompa podnośnika 3.nieszczelność na połączeniach pompa-tłoczysko 4.zużyty rozdzielacz.co do opon to masz złą zbieżność.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v