Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podejrzewam że chodzi Ci o 60-tkę Jedyna taka możliwość to włączyć napęd pompy zależny (przez skrzynię ) Lewa dźwignia dwa stopnie w górę i działa tylko pompa zależnie od przełożenia na skrzyni Nie zaleca się wtedy używania 5-tego biegu ze wzgl. na ryzyko uszkodzenia hydrauliki.

Opublikowano

Podejrzewam że chodzi Ci o 60-tkę Jedyna taka możliwość to włączyć napęd pompy zależny (przez skrzynię ) Lewa dźwignia dwa stopnie w górę i działa tylko pompa zależnie od przełożenia na skrzyni Nie zaleca się wtedy używania 5-tego biegu ze wzgl. na ryzyko uszkodzenia hydrauliki.

 

A hydraulika działa ?

Opublikowano

@Radekk dzięki za super link. Przeczytałem temat uważnie i choć nie do końca pojąłem to będę eksperymentować u siebie. Zaciekawił mnie też wątek pracy z WOM-em na postoju pędzonym od skrzyni. Mam rębak na WOM i musi mieć obroty ok. 950/min, a podczas pracy spoczywa on na ziemi (pompa nie musi pracować). Rozumiem, że aby nie gazować niepotrzebnie powinienem ustawić dźwignię WOM-u w drugiej pozycji od dołu, na dźwigni reduktor ustawić luz i włączyć np. 4 bieg, a wałek WOM będzie kręcić się szybciej w stosunku do tego jak obecnie go włączałem.

Opublikowano

@jarekstryszawa dobrze kombinujesz z tym dobieraniem obrotów, najlepiej wypróbować to w praktyce i zobaczyć jak to działa, gdzieś w tym podanym temacie umieściłem skan z fachowej literatury jakie są tam dokładnie położenia tej dźwigni.

Opublikowano

1 z położenia normalnego czyli lewa gałeczka do góry spuszczasz o 1 opór w dół -reduktor(bieg włączony a nie jedzie)wrzucasz bieg nr 4 a drugą gałeczkę wałek + pompa max do góry

 

Wtedy pompa działa niezależnie od wałka.

Opublikowano

u mnie też wszystko działa tylko jak mam zapięty cyklop i coś szarpne mocniej tak że mi ciągnik poderwie to WOM dany przez biegi na 4 lubi mi wyskoczyć z biegu bo wodziki i listwy są już wyrobione :/ a tak to hydra też ładnie trybi nawet na 5ce przy owijarce nic sie nie dzije na wolnych obrotach

Opublikowano

Witam ostatnio tez sporo o tym myslałem. i swojego czasu remontujac skrzynie w swojej 60-tce zastanowiła mnie jedna rzecz a mianowicie na wałku wom w tylnim moscie sa 2 trubiki jeden załancza pompe razem z wom(540/obr.min) drugi zalancza pompe przy właczeniu napedu przez skrzynie. i moje pytanie jest takie czy przy uzyciu tego drugego tribika nie dało by sie załaczyc tej pompy wom na stałe zeby sie kreciła niezaleznie od tego czy sie właczy wom czy nie właczy...??? :blink: chyba ze sie myle albo zle pamietam jak to było załaczane.... <_<

Opublikowano

wajcha do siebie do samej góry i działa pompa bez wałka, pozycja niżej działa wom bez pompy , na sam dół działa pompa i wom ;) tak jak piszesz to raczej nieda sie zrobić, żeby pompa cały czas działała i można operować womem niezależnie od pompy.

Opublikowano (edytowane)

Czy spotkał sie ktoś z takim przypadkiem, że koło obrotów niezależnych(Tablica 24 pozycja 27 w katalogu) było na stale zazębione z z wałkiem sprzęgłowym przekaźnika (Tablica 24 pozycja 12 w katalogu) i się nie przesuwało? Znajomy ma tak w ursusie c-360 sprowadzonym z Francji.

Brakuje tam też dzwigienki napedu(Tablica 26 pozycja 41 w katalogu ta od sprzęgła) znajdującej sie w skrzyni biegów. Jest tylko ta która przesuwa tuleje napędu pompy(Tablica 24 pozycja 51 w katalogu) .

Prawdopodobnie dzięki temu działa mu oddzielnie wałek i pompa podnośnika. Dźwignia włączająca ma wiecej położeń niż w zwykłej c-360.

Przypuszczam że inny jest tez wodzik przekaźnika (prawdopodobnie ma więcej nacięć) może jest z jakiegoś zetora.

Edytowane przez michal191
Opublikowano

Ja długo myślałem nad tym i według mnie trzeba zrobić tak, kolo zebate womu (to zaraz za sprzeglem) zazebic na stałe, wywalic wodzik od niego, zębatki te od pompy hydraulicznej wymienic na jedna szeroką od zetora oraz tuleje napędu wom i listwe womu tez od zetora, myślicie ze to zda egzamin i bedzie działać, zastanawiam sie czy części od zetora beda pasowac do 360? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v