Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Liloboot

dziwny problem z wom 1012

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Liloboot    0

wiem mnóstwo było tematów o WOM ale nigdzie nie słyszałem o czymś takim co mam teraz

jak mam zimy olej to WOM nie chce się włączyć to znaczy kręci się ale staje jak dostanie obciążenia. jak się olej rozgrzeje to się WOM włącza bez problemui tżyma nawet przez cały dzień.

czasem zdarzy się ze później po jakimś postoju nie chce się włączyć ale jak załączy to trzyma bez problemu

tarcze ok choć jeszcze oryginały ale tyko jedną setną grubości cieńsze od nowych

mikro pompka ok

orgii wymienione

olej 200 mth

spotkał sie może z czymś takim?

niby nic ale jak trzeba czekać rano 30 min żeby mi sie wałek załączy to mnie szlak trafia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Moze nie taki olej masz. Jest za gesty i trzeba czekać aż sie rozgrzeje aby był rzadszy skoro wszystko jest ok to może jednak wine ma olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stasiek84    2

Sprawdziłeś wszystkie przejścia oleju, u nas był taki problem w U1224 który chodził w prasie, trzeba było włączyć wałek w domu to przy dojeżdżaniu na łąkę się włączył, chyba któraś rurka była przetarta, muszę brata zapytać bo to on robił remont skrzyni jak doszli co to powodowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

olej gl 4 80w-90 TEDEX

Stasiek 84 włąśnie czasem tak jest włączam wałek w domu i jak mam daleko na pole to potrafi sie załączyć

ale żeby sprawdzić przewody to chyba trzeba go rozjechać bo na zewnątrz nie ma żadnych wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    96

dołącze się do tematu może ktoś wie bo ostatnio byłem w agromach w jednej mówią że mikropompa to ta tłoczkowa w skrzyni pośredniej a inni że ta co napędza wałek B) a w katalogu nie mam nigdzie takiej nazwy. może ktoś wie dokładnie jak to jest bo po rozmowie w agromach wydeję mi się że albo cała moja wiedza jest nic nie warta albo ktoś w agromie nie wie o czym mówi.

 

ps. a jak by ktoś znał zasadę włączania i napędu WOMu, chodzi mi to czy inna pompa włącza a inna napędza wałek czy jak to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

o ile się wiem to ta pompka tłoczkowa to jest wspomaganie podnoszenia na siłowniki pomocnicze

a pompka która załącza wałek to jest dalej w skrzyni i jest zębata.

a napęd wałka jest mechaniczny ze skrzyni a jedynie sprzęgło wom jest

hydrauliczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
    • Przez Bartizi00m
      siemka jestem ciekaw czy mozna zalozyc do 80-ki przedni WOM moze sie podzielicie opiniami ze mna
×