Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokladnie, wnetrze takie troche, a nawet bardziej ubogie, slabo oznaczone dzwignie (fakt, nie ma ich duzo ale jednak moze sie mylic na poczatku), dzwignie od hydrauliki i od WOMu wygladaja identycznie. czegos mi tam na tej konsoli brakuje tylko nie wiem czego. mozna powiedziec ze ta konsola jest identyczna jak w Forterrze tyle ze sa dodane przelaczniki i zmieniony kasztalt dzwigni. te wszystkie wlaczniki sa tak umieszczone jak by mialo sie je wciskac wszystkie na raz. spojzcie na rozmieszczenie wlacznikow np. w NH T6000, tam jest to zrobione troche z taka fantazja a nie z prostota. i nie wiem czy mi sie wydaje czy ten wyswietlacz znajduje sie na desce rozdzielczej?? raczej powinien znajdowac sie na podlokietniku wielofunkcyjnym razem z dzwignia krzyzowa ktora sluzyla by do obslugi 2 par wyjsc hydrauliki, no i na tym podlokietniku mogly by byc 2 przycicsku od szybkiego podnoszenia i opuszczania podnosnika, co juz nawet o joysticku nie wspomne, na nim to dopiero mozna by bylo umiescic przyciski od szybkiej obslugi EHR, rewersu, polbiegow. bedzie to raczej ciagnik za nie male pieniadze wiec mogli go wykonac aby nie odstawal np. od NH.

 

moze i troche polecialem z fantazja ale pamietajmy ze to XXI wiek i jesli ma to byc ciagnik konkurujacy np. z taka marka jak NH (bo do JD, Fendta czy DF nie ma startu) to niech jest tak zrobiony. watpie ze cena takiej Maxterry 165 bedzie mniejsza niz 200k a mozna dolozyc te 30-40k (jak juz kupowac ciagnik o takiej mocy, to porzadny) i kupic NH T6050, nie mowie juz o PC czy RC bo sa one o wiele drozsze ale normalne modele.

 

szczerze mowiac nie zaskoczyl mnie ten ciagnik.

Opublikowano

Maxterra narazie jest protoypem i w tym linku mozna sie doczytac ze jest to wersja nie gotowa do sprzedazy wiec byc moze nie wszystko jest w niej skonczone mam tu na mysli drobiazgi min oznaczenie dzwigni przynajmniej tak mi sie wydaje ze o to chodzi i Zetor narazie jezdzi na pokazy i zbiera opinie wiec bardzo prawdopodobne ze jeszcze nie jedno w niej zmienia. Tak wiec narazie nie ma co sie podniecac, wejdzie do sprzedazy to zobaczymy

Opublikowano

no wlasnie nie ma sie co podniecac tym ciagnikiem, bo jezeli do sprzedazy wejdzie w takiej "postaci" jak ten prototyp to moga zapomniec o dobrej sprzedazy. duuuuzo musza jeszcze zmienic, bo na prawde niczym oprocz skrzyni i silnika nie rozni sie od Forterry.

Opublikowano

dobra wszystko wszystkim ale kiedy dokładnie bedzie do sprzedazy

kolega mowił ze w 2010r ale nie wiem czy to prawda

a najistotniejsze ile bedzie kosztował ten typ bo znajac czechów to zrobia dobry traktor

bedzie lubił wypic tylko ze robote tez zrobi :unsure:

Opublikowano

ciagnik zapewne do sprzedazy wejdzie jesienia lub pod koniec 2010 roku. cena zapewne nie bedzie niska. mysle ze za najwiekszy model 165 w standardzie bedzie kosztowal w granicach 180-200 tys zl.

Opublikowano

panowie co tu dużo mówić :] zetor maxterra przy optymistycznym założeniu będzie kosztował nie mniej niż 200 000 - 230 000 brutto w wersji z full wyposażeniem (ale na pewno nie będzie miał amortyzowanej osi jak w JD albo nh a o amortyzowanej kabinie już nie wspomnę) do tego tak jak modelu fronterra 125 wykończenie i precyzja wykonania pozostawia wiele do życzenia. Dlatego uważam że nie ma sensu się rozwodzić nad maxterrą i kupić JD 6630 w wersji comfort za 216 000 netto albo nh z serii T6050 za ok 205 000 netto i mieć z głowy naprawy i inne niespodzianki. Pozdrawiam ;]

Opublikowano

możliwe że będzie tak jak mówisz tls i amortyzowana kabina w opcji tylko za jakie pieniądze?? W zetorach mnie denerwuje to ze jak przychodzę do dilera i wylicza mi specyfikacje ciągnika to tak klima zapłać siedzenie grammera zapłać zaczep zapłać obciążniki na koła i na przód zapłać dodatkowe siedzienie zapłać reflektory dopłać i max 7 % upustu ludzie to jest chore i wszystko jak zsumujemy dokładamy trochę i mamy NH i tu pojawia się pytanie czy jest jakikolwiek sens?? pozdrawiam :lol:

Opublikowano

"sęs"- sens :lol: najlepiej Mozille zainstaluj. powracajac do tematu, to czy aby dostaniesz NH T6050 za 200 tys zl?? albo JD 6630 za 215k?? moze, ale w jakim wyposazeniu. nie mowie ze kupilbym takiego zetora ale ceny troche przegiales ;[ jak by ten JD tyle kosztowal to bym sie nie wahal ;[ powiedzmy sobie szczerze, Maxterra - drozsza i silniejsza wersja Forterry. nie lepiej poczekac na nowa Forterre 6C z rewersem elektrohydraulicznym?? na jedno wyjdzie bo skrzynia ta sama co w Proximach Power. dobrze ze w zetorach nie trzeba placic za kabine jako dodatkowe wyposazenie :)

Opublikowano

poczekajmy na skrzynie z elektrohydraulicznym rewersem w 1674 i ciekawe ktory bedzie lepszy :lol: pamietaj ze w ursusie jest Perkins czyli niskie spalanie ;[ kabina w tym zetorze wcale nie jest bardziej "wypasiona" niz w ursusie. nie pamietam ile ursus kosztowal ale cena bedzie pewnie porownywalna wiec zetor bedzie mial powaznego przeciwnika ;[

Opublikowano

hehe zanim wyjdzie maxterra to przekonasz sie do innego ciagnik. za cene maxterry mozna bedzie pewnie kupic NH T6050 Plus a to ta sama moc. moze NH bedzie ciut drozszy ale nie wiadomo ile bedzie zetor kosztowal.

Opublikowano

Myślę, że maxterra 130km nie będzie droższa od forterry 122km o więcej niż 30-40tys zł, bo zetor bardzo spóźnił się z tym modelem. Powinien taki (lub podobny)być w ofercie już od 2000 roku kiedy zaprzestano produkcji serii xx245 i firma zetor będzie chciała pozyskać nową grupę klientów. Nie wiem jak wy, ale ja myślę, że jednak będzie tańszy od new holanda, a na pewno lepszy od belarusa o podobnej mocy. Odpowiednik ursusa 1234 - zetor 12245 był ok. 10tys zł droższy od niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v