Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do tura jak myślicie jakie lepiej dobrać :) przednie koła bo jak na miękkim podłożu to oryginalne mogą siadać. A może ktoś wie po ile chodzą tury do 902 1 lub 2 sekcyjne?? :lol:

Opublikowano

Mam tura 3-sekcyjnego o udźwigu 1500kg... Radzi sobie dobrze, ale było wymieniane co do wspomagania: serwo po regeneracji, pompa od wspomagania i zaworki. coś około 2 tys. Ale teraz jest miodzio :lol: Zapraszam do galerii jest parę fotek z turem.

Opublikowano

No servo to bolączka w 902. Zacznie ciąknąć i trzeba wymienić. raz miałem przypadek że założyliśmy i po założeniu reszty chłodnicy itd i próbnej jeżdzie było trzeba wymienić znów tzn oddać je bo nie szło ukręcić kierownicą. Bierzemy regenerowane zawsze. A z chłodnicą też mieliśmy problemy teraz założyliśmy od zetora jakiegoś. A silnik to też pare miał remontów, skrzynia 1 główny tez w drobny mak była rozłożona.

Opublikowano

Mam do was pytanie : jak działa wam blokada w tych ciągnikach ? Bo Ja mam z nią problem poniewaz slizga się jak w 360 3p kiedys :D czy można to jakos naprawic ? czy dużo przy tym jest pracy i czy nie wystarczy czegos wyregulowac ?

Nie zmnam się jeszcze na układzie załaczania blokady w tym ciągniku więc prosze was o poradę :P

dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi ;)

Opublikowano

Co masz na myśli mówiąc ślizga wciskasz blokadę i przeskakuje czy wogule się nie załancza jest regulacja załanczania blokady tylko w mało dostępnym miejscu musisz patrzeć po tych dżwigienkach i jest ona gdzieś za skrzynką akumlatora

Opublikowano

Jesienią gdy oralem to ww jdnym miejscu gdzie jest glina właczałem i było ok. póżniej za jakiś czas używałem jej ale już musiałem mocno zapierac nogą żeby nie odbijał ten pedał do góry a teraz moge na niej stanąć nawt i nie potrafi się załaczyć tylko "podskakuje" góra dól ten pedał ;) poprostu jakby nie chce zaskoczyc dobrze :P

Opublikowano

Masz wyrobione kły blokady bo są z gównolitu ;) Pewnie można podciągnąć nieco pedał na cięgnach (trzeba zrzuć podłogę) co może nieco pomóc. W tym przypadku dla trwałości wielce istotna jest umiejętność użytkowania tegoż dobrodziejstwa :D

Opublikowano

Nawet mimo szczerych chęci taki układ prędzej czy później będzie nabierał tendencji do "rozślizgiwania" się. Raz, drugi wysmyknie się pod obciążeniem i już ma z górki ;) Jeśli max wciśnięty pedał opiera się o podłogę to spróbuj go podciągnąć, na pewno jest regulacja na cięgnach - miałem się temu przyjrzeć bo aktualnie mam zrzuconą podłogę, tylko ciągle zapominam :D

Opublikowano

Ten traktor taki zlepek przebieraniec.

Wysoki dach ale kabina stara szyby boczne stałe ,drzwi z wąskim paskiem i duże zamki.

Dokładki tylnych błotników nowsze niż w 912.

Maska 912 ale boczne ażurowe osłony stary typ do tego kolektor i komin też stary typ

Opublikowano

wady:

-Charcząca skrzynia biegów    -słaba widoczność do tyłu   -układ kierowniczy na serwomechanizmie często się psuję(nie które miały orbitrol)

zalety:

-duży uciąg jak na ciągnik 80km bez napędu    -duża masa własna   -zwrotność   -miękki przód bardzo dobry przy transporcie  -duża kabina   -tanie częsci zamienne     -sam zrobisz przecinakiem i młotkiem:P

Jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę.

Opublikowano

No to ostro teraz pojechałeś. Przednie koła za wąskie, serwo to czyste dziadostwo, widok do tyłu na maszynę równy zero, maszyny z wysoką wieżyczką wchodzą do kabiny po podniesieniu, itp. itd. Jedyne za co można pochwalić ten traktor, to cena zakupu (jesli szuka się w normalnych granicach cenowych) i amortyzację przedniej osi, która dobrze tłumi nierówności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v