-
Podobna zawartość
-
Przez radas
Witam jestem Nowy na tym Mega fajnym forum od kilku lat jeżdze do wujka Pomagać mu w 100hektarowy gospodarstwie !! Mega podoba mi się ta praca !! mam 18 lat i Marzy mi się Własne gospodarstwo !! ale niemam pojecia jak mogę zacząc realizować swoje mażenie !! czy w ogóle mam jakieś szanse ?? z kąd wziąć kase Itp. ?? POzdrawiam wszystkich !
-
Przez Luba
Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Wraz z grupą przyjaciół tworzymy portal dla rolników. Głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie oprogramowania które wyeliminowałoby papierową dokumentację prowadzoną w gospodarstwie.
Sam jestem rolnikiem i doskonale zdaję sobie sprawę, że temat jest bardzo rozległy, dlatego chciałbym Was prosić o propozycje funkcjonalności które wg Was powinny się w takim portalu znaleźć. Głównie chodzi o rzeczy związane z dokumentacją (rejestrami, ewidencją, książkami), którą trzeba prowadzić albo nie trzeba ale i tak się prowadzi dla siebie. Jeżeli macie jakieś inne sugestie to oczywiście też będą mile widziane.
Pozdrawiam,
Luba
-
Przez LubieTosty
witam mam 25lat szukam dorywczej pracy na gospodarstwie okolice Włoszczowy świętokrzyskie posiadam prawo jazdy B, B+E, T mam duże doświadczenie prowadzeniu maszyn rolniczych prac dorywcza na codzien pracuje ale po pracy mogę przyjechać na gospodarstwo pracuje po 8H
proszę pisać w prywatnych wiadomościach lub na
email [email protected]
-
Przez suchy5872
Witam. Panowie mam problem z deutzem agrotronem 135 MK3 2001r.
Od niedawna jestem jego włascicielem i znalazłem kilka problemów. Mianowicie pierwszy z nich to jest falowanie na wolnych obrotach na postoju... nie mam pojęcia o co chodzi, moze ktoś coś wie... a drugi problem to jest taki ze nie wskazuje mi stanu paliwa w zbiorniku i temperatury silnika. Czy to jest zbieg okoliczności i jest walnięty czujnik temp. i wskaznik poziomu w zbiorniku? czy po prostu coś innego... a Bezpieczniki wszystkie sa ok.
będe wdzięczny za pomoc
-
Przez countrymen94