Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem nie mogę wyłączyć przedniego napędu gdy odpale ciągnik naciskam hamulec i nie moge wyłączyć przedniego napędu dodam,że ehr działa tak samo nie mogę włączyć blokady mostu. Czy ktoś z was też tak miał? Jaka może być tego przyczyna?

Opublikowano

Witam. Mam problem nie mogę wyłączyć przedniego napędu gdy odpale ciągnik naciskam hamulec i nie moge wyłączyć przedniego napędu dodam,że ehr działa tak samo nie mogę włączyć blokady mostu. Czy ktoś z was też tak miał? Jaka może być tego przyczyna chociaż przełączniki i

a chociaż przełączniki i prądy dochodzące sprawdziłeś???

Opublikowano

Kontrolki przed odpaleniem się palą od ciśnienia oleju w skrzyni i od przedniego napędu sprawdziłem i nie dochodzi prąd do żadnego elektrozaworu. Więc mam pytanie gdzie się znajduje sterownik?

Opublikowano

Kontrolki przed odpaleniem się palą od ciśnienia oleju w skrzyni i od przedniego napędu sprawdziłem i nie dochodzi prąd do żadnego elektrozaworu. Więc mam pytanie gdzie się znajduje sterownik?

Napisz konkretnie czy nie działają tylko te funkcje które podaleś na początku tematu??czy coś jeszcze bo to znacznie uprosci szukanie, czy autotronic wykonuje jakąś funkcję ?

Opublikowano (edytowane)

żółw zając przełącza obrotomierz działa nie podaje prądu na te 5 elektrozawory jest jeszcze 1 bliżej przodu i na nim jest napięcie   wyjechałem na próbę w pole i jest napęd na 4 koła 

Edytowane przez RybbA1999
Opublikowano (edytowane)

Miernik powinien być dobry sprawdzałem też próbówką i prąd jest ktoś wyżej pisał że mógł paść sterownik teraz moje pytanie czy sterownik to ten komputer pod kabiną po prawej stronie czy ta kostka wisząca? Czy da się go jakoś sprawdzić czy kupować nowy?

Edytowane przez RybbA1999
Opublikowano (edytowane)

Sterownik da sie sprawdzic wkladajac w inny ciagnik albo robiac symulacje na stole. ale nie wymieniaj go az nie doprowadzisz instalacji do sprawnosci. napiecie instalacji to max 14,4v ( napiecie ladowania alternatora) u ciebie jest za wysokie(jezeli miernik nie oszukuje)

Edytowane przez Agrotech1111
Opublikowano

Kolego zacznij przy akumulatorze, oczyśc oczka na tych cienkich przewodach dochądzacych do aku.Zobacz bezpieczniki (na tych przewodach) zdarzyło mi się to kilka razy po takim zabiegu zawsze zaczynało chodzić

 

opróżnij skrzynkę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v